CASTIEL
Nakonec jsem přeci jenom usnul, asi kolem 5 hodiny ranní! A když jsem se ráno probudil, celý obličej jsem měl mokrý, Shadow se opravdu činil. „Oh vážně psisko!" zasmál jsem se, když nechtěl přestat.
„Shadow, k noze" pískl už tak známý hlas, psisko okamžitě vystartovalo a já se otočil za ním, Ellie klečela u své skříně a něco hledala, pes seděl vedle ní a slintal, nejspíš mu bylo horko, ale slintal na mou Ellie, tedy ne na mou, ale na Ellie, uklidni se Castieli, jenom klid.
„Dobré ráno" usmál jsem se a vyhrabal se z postele, Ellie se mi koukala na hrudník a obličej měla v nepříjemné grimase. Pak se ale podívala na můj klín a začervenala se. „Casi?" optala se mě s úšklebkem ve tváři, „spalo se ti dobře?" jenom jsem přikývl, proto pokračovala, zvedla se a přešla až ke mně. „měl jsi nějaký...zajímavý sen?" nechápavě jsem se na ni díval, když ale očima zase přejela k mému klínu, okamžitě jsem to pochopil, měl jsem tam dost výraznou bouličku.
„Ehm...já...omlouvám se, p-půjdu do ehm...koupelny" vykoktal jsem a chtěl jí obejít, ona mi samozřejmě zatarasila cestu, „kdybys potřeboval pomocnou ruku, zavolej, půjdu zatím připravit snídani" zasmála se a o krok poodstoupila. Jak může někdo přes noc změnit náladu?
ELLIE
A teď po pravdě, je lepší kombinace, jak sladký, nevinný a kurevsky roztomilý? Taky si myslím, že ne! Šla jsem dělat snídani, nečekala jsem, že bude matka nebo snad nedej bože otec doma, a k mému ‚překvapení' tu nebyli, jediné co bylo na ledničce, byl dopis ‚Drahá Ellie, taťka jel brzy do práce a tak jsem jela s ním na pohovor, doufám z celého svého srdce, že až se vrátím ty i Castiel tu budete s láskou máma'
„Tse o stovku, že nějakou náhodou tam bude žena hezčí než ona, kterou vzal jenom kvůli jejím...vnadám" řekla jsem to naschvál nahlas, myslela jsem si, že tu nikdo není.
„Nenapíše, nezavolá, ta holka mi dělá starost, teď přijela, ale chce zase odjet, můžeš s tím něco udělat? Díky Ollie Prescott" docela jsem se lekla, ale věděla jsem, komu tento velice zvučný hlas patří.
„Vole! Nemáš ani ponětí, jak jsi mě vyděsil!" sykla jsem po Ondrovi a šla ho okamžitě obejmout, „je taky dost kočko" ušklíbl se a sedl si na své místo, své protože je to jediná židle, kde vždy sedí a nesmí mu jí nikdo zasednout. „Takže moje drahá maminka si stěžovala" ušklíbla jsem se a dala vařit na čaj, vlastně ani nevím jestli Cas pije čaj, ale snad jo...
Zamávala jsem hrnkem a Ondra pochopil „čaj ne, káva ano!" usmál se, dobrá tedy... „na co tři hrnky? Nevíš, jestli čaj nebo kávu?" optal se Ondra
„Vlastně ten je pro Case..." usmála jsem se
„Ááá..." tohle jeho ‚á' trvalo asi 30 sekund, „víš, že ho za to mohou vyhodit, tedy tebe taky, ale on tam asi není nedobrovolně" najednou zvážněl.
„Jsem si toho vědoma a dávám si pozor" odvětila jsem a hned si vlepila facku...dáváš pozor?! Jo protože ta pusa ve škole byla velmi opatrná, jestli ho vyhodí, zabije tě...a pak hodí do salámu, který budou jíst všechny děti, jako ‚salámové překvapení' co je to sakra za kecy? Zase jsem okřikla sama sebe. Od teď už budu dávat pozor, nic se nestane... doufám
„I já" přitakal někdo v zpovzdálí, Cas. Sakra nejspíš si myslel, že nikdo nepřijde a měl na sobě jenom šortky, tedy možná měl spodní prádlo, těžko říct, ráda bych to zjistila...moc pěkně dávám pozor!
„Doufám, že si dáš čaj" usmála jsem se na něj a on jen souhlasně kývl hlavou, poté pozdravil Ondru a snídaně probíhala vcelku normálně.
***
Nebudete tomu věřit, ale jdu s Casem do kina, stálo mě to hodinu přemlouvání, ale nakonec jdeme, vybrala jsem první věc, co jsem našla, nějaká akční komedie, takže super, co mi také nebudete věřit, vedle mě seděla Katie a vedle ní její nový přítel, je tu jak dlouho? Týden a už se oblizuje s nějakým brunetem...
„To je mi náhodička" ušklíbla se.
„Jasně, tohle je Cas, Casi otravná Katie" ještě ani film nezačal a už na mě někdo zašeptal.
„Těší mě, tohle je Patric, Patricku líná Ellie" auč...
Při filmu jsem se velice nasmála, vážně to byl skvělý film, neuvěřitelně vtipný lepší by už jenom bylo, kdyby mi do něj furt Katie nekecala s jejími připomínkami a furt se mě ptala na Castiela, i když jsem jí řekla, že pokecáme zítra v kavárně!
Nevím, co se mi to stalo, ale byla jsem nervózní, nevěděla jsem kam dát ruce! Pořád jsem je držela pevně semknuté u sebe... až dokud film neskončil, rychle jsem vyskočila ze židle, až se pár lidí za mnou leklo, co se děje...
„Všechno v pořádku?" koukal na mě Castiel.
„Jo, nikdy nebylo lépe, jdeme" usmála jsem se a chtěla odejít.
„Co takhle společná večeře?" zase se do toho zamotala Katie, jestli mi tohle nedělá naschvál, tak už nevím!
„No, nevím, jestli by Cas šel..."
„Moc rád..." usmál se Cas, samozřejmě...
***
Katie nás vzala do 5ti hvězdičkové restaurace, aby ne projela Svět a přitom si dost vydělala, nevím, jak tak se mě na to neptejte, prostě nás pozvala a ani se neptala, co si dáme.
Na stole bylo spoustu jídla a pomalu jsem to ani nepoznala, jediné co jsem znala, byl kuřecí řízek a hranolky, na protějším stolu...
Začala si povídat s Castielem, mluvila vážně dlouho, až mě to začalo vadit...Žárlivost? Moc pěkné Ellie. Možná i to byl důvod, proč jsme se začala bavit s ehm, Patrickem? Asi ano. Byl to celkem zajímavý člověk hlavně proto, že fotil akty... Moje první otázka byla, zda fotí muže, ženy, nebo obojí. Když řekl, že obojí a že mi to s radostí ukáže, už jsem chtěla souhlasit, ale všimla jsem si pohledu Katie a Castiela, proto jsem se zase opřela do židle a ušklíbla jsem se na toho Patricka.
Bavila jsem se s Katie, když mi někdo přejel po noze, doufala jsem, že je to Cas, ale byl to Patric, ten chodí s Katie, to se mi nelíbí! Cas si všiml mého výrazu a přejel mi rukou po noze. „Potřebuji si obskočit..." ušklíbla jsem se a vstala.
Doběhla jsem na záchod a jenom tak na sebe koukala do zrcadla, nedáváš pozor! Okřikla jsem se a pořád na sebe zírala, ani jsem si nevšimla, že přišla Katie „Hodláš se k nám ještě vrátit?" zasmála se.
„Já...není mi nějak dobře, půjdu domů" poslední slovo jsem překousla, nechtěla jsem tam jít!
„Dobře, Cas půjde s tebou?" to je dobrá otázka, pohodila jsem rameny ve stylu nemám-páru a ona na něj křikla přes celou restauraci, jo cítila jsem se pěkně trapně!
***
Cas se mnou šel až domů, první co jsem udělala, bylo, že jsem sebou hodila na gauč, „půjdu si dát sprchu" prohodil Cas a já jsem mu na to jenom ukázala palec vzhůru, myslím, že ho překvapila moje reakce, asi čekal něco jiného, ale já od teď musím být opatrnější, když ho vyhodí, bude to moje chyba!!___________________________________________________________________________
MOJE DRAZÍ, ÚŽASNÍ PŘÁTELÉNOVÝ DÍL JE TU! MOŽNÁ ZA TO MŮŽE DÉŠŤ, MOŽNÁ NE, PROSTĚ TADY JE! TADÁÁÁ :D :D :D
JO TOHLE ZNAMENÁ VÍCE ČÁSTÍ S PATRICKEM, MOŽNÁ MU DÁME TROŠKU PROSTORU S ELLIE, CO MYSLÍTE? :D
NAPIŠTE, JAK SE LÍBÍ, MOC DĚKUJI
VAŠE PETULLA ♥ ♥
ČTEŠ
Osudová láska
RomanceDívka, která měla jenom jeden sen a to stát se herečkou, její rodina jí, ale překvapí soukromou katolickou školu. Chlapec, který chce být knězem, zváží své možnosti potom, co se tato dívka objeví... Ukáže mu nový smysl života a on začne pochybovat...