Evelyn pov.
Deci oficial suntem niște genii.Am reusit sa ii facem pe Kate si Max sa recunoasca ca se iubesc, m-am răzbunat pe Jasmine si am mancat pizza. Timp de 2 ore am stat impreuna cu Augustus in restaurant si mereu ne mai furam cate un pupic.In drum spre cabana ce credeti ca am vazut? Jasmine si proful de sport lingandu-se.Cred ca aia doi sunt prieteni cu beneficii sau asa ceva.Revenind la mine si Augustus, ne aflam un drum spre cabana.
- Nu mai conduci niciodata cu mine in masina!
- Hai mai! Pariu ca habar nu ai cum este la o cursa?
- Pariu pe ce? Intreaaba si ii apare pe fata un zambet smecheresc.
- Daca castig la o cursa faci ce vreau eu o zi intreaga , daca castigi tu, fac ce vrei tu 24 de ore.
- Mie imi convine.
- Azi la 9 jumatate este o cursa in apropierea padurii pe o sosea parasita.
- Ne vedem atunci iubito, abia astept sa facem ce vreau eu o zi intreaga.
- Nu iti fa prea mari sperante. E 7 si un sfert si trebuie sa ma pregatesc, dupa un dus cu spuma, ma imbrac cu o geaca de piele neagra, blugi mulati tot negri, un sutien cu tinte argintii, niste botine cu imprimeu de leopard si machiajul e unul strident.Ai vrut provocare? Poftim provocare! E 8 jumătate, iar Augustus e deja plecat, ceea ce inseamna pot sa imi aduc micuta mea masina.Un Lamborghini Aventador, vopsit Galaxy, cum imi place mie.Ador aceasta mica parte din mostenirea lasata de tata...A murit acum 5 ani intr-o cursa si mie mi-a lasat masinile si banii castigati din curse, de aceea eu si mama ne-am indepartat, ei i-a lasat cateva proprietati foarte scumpe, dar nu mai scumpe decât ce mi-a lasat mie.El m-a învățat sa conduc inca de la 12 ani, sa am incredere in mine si sa nu las nimic, dar absolut nimic sa ma doboare.NICIODATA! Alarma imi suna si mai am aproximativ 15 minute pana la cursa asa ca ma urc in masina. Ajung pe pista si toata lumea se holba la masina mea.Lumea tipa si aplauda si alte chestii fanatice.Il zaresc pe Augustus cum se uita la ceas exasperat.Nu il mai tin in suspensie si deschid portiera dramatic si cobor incet din ea.Cand ma vede ramane cu gura cascata.Mhm! Un grup de baieti ma fluiera si imi fac cuu ochiul si cum sunt eu un drac impielitat le fac cu mana si le trimit o bezea.Cand vede asta, Augustus vine la mine si ma lipeste de portiera masini si imi sopteste tandru la ureche, iar pe mine ma trec fiori:
- Iubito, nu incerca să mă faci gelos, pentru ca s-ar putea sa se intample un mic accident pe aici cu unul din idiotii aia.
- Din ce ai spus se pare ca a meritat sa incerc si ca mi-a iesit.Augustus pov.
Astept de jumate de ora fata asta si nu mai apare.Observ ca un Lamborghini Aventador superb vopsit cum intra pe pista.Ma uit din nou la ceas di observ ca au mai ramas vreo 10 minute pana la cursa.Portiera acelei masini se deschide si din ea iese EVELYN! Un grup de baieti o fluierau, iar ea le face cu mana si le trimite o bezea.Gata! Sa vada ea ce pateste.ma duc spre ea si o lipesc de masina si imi pun mainile pe talia ei.
- Iubito, nu incerca să mă faci gelos, pentru ca s-ar putea sa se intample un mic accident pe aici cu unul din idiotii aia.
- Din ce ai spus se pare ca a meritat sa incerc si ca mi-a iesit. Isi strecoară o maana in tricoul meu si imi transmite fiori pe sirea spinarii. Îi cuprind fata in palme si ii sarut buzele carnoase si dulci, iar multimea izbucneste in aplauze.Cand ramanem fara aer ne dezlipim si ne privim in ochi. Simt ca cineva ma apuca de umar.
- Tu? ! tip cand o vad pe Jasmine in fata mea.
- Ce nai..? Tu ce cauti aici! ?
- Am fost invitata sa dau startul, draga.
- Si a trebuit sa te imbraci ca o panarama? Nu vezi ca nu impresionezi?
- Asta pentru ca imi iei tu titlul de regina a curselor, idioato!
- Gata! spune Evelyn si o apuca pe curva de par, ignorand apluzele si strigatele din jur.
- TOATĂ LUMEA SA TACA! AM AUZIT CA ACEASTA MICUTA PANARAMA ESTE " REGINA A CURSELOR ", E ADEVARAT?
Spune si toata lumea raspunde afirmativ.EI BINE, VOM CONCURA SI VIM VEDEA NOI CINE E REGINA.IAR ACEASTA MICA TARFA A FOST FUTUTA DE TOT LICEUL LINCOLN,INCLUSIV DE PROFESORI!si toti din public incep sa huiduie si sa zica "Curvo!"si alte injuraturi adresate lui Jasmine care plangea pe langa clonele ei. Sunt mandru de ea!
- IAR ACEASTA PRINTESICA SE DA MARE SI TARE DOAR PENTRU CA TATAL EI ERA UNUL DINTRE CEI MAI MARI RACERI DIN TARA.DAR EA ESTE UN NIMIC!SI O VOI DEMONSTRA IN SEARA ASTA.spune Jasmine incercand sa scape de huiduieli,dar nu ii reuseste.
Vizibil enervata,Evelyn urca in masina si tureaza motorul asteptand ca tarfulita sa vina si ea.Evelyn pov.
Cat tupeu pe ea!Ma abtin cu greu sa nu imi iau Revolverul si sa jucam putin Ruleta Ruseasca.Urc enervata in masina si turez motorul la maxim in asteptarea taraturii aleia.Cand urca si ea in masina,un Audi R8,fraiera!
A venit o fata care era de 10 ori mai imbracata ca si curva aia.Tureaza si ea motorul.
- TREI!
DOI!
UNU!
START!striga acea fata si nici nu mai astept 1 secunda ca apas acceleratia pana in pamant si ponesc cu mult inaintea ei . Urmeaza vreo 5 curbe foarte periculoase, iar mana imi zboara pe schimbatorul de viteze,Jasmine era la 2 metri in spatele meu si accelerand s-a bagat in mine.
- Mortii ma-tii!
Accelerez la maxim si mai sunt 100 de metrii pana la linia de Finish.O trec fara probleme si fac 3 drifturi perfecte.Cobor din masina si ma indrept spre corcitura aia si o apuc de par, ignorand apluzele si strigatele din jur.
- Bai proasto, daca nu ma feream ma bagai dracu in parapet!
- Nu imi pare rau!
- Ah nu? Spun si o zmotocesc bine si apoi o iau la pumni.Simt doua brate mari cum ma incornjoara si ma indeparteaza de catea.
- Lasa-ma sa o omor!
- Nu vreau sa ajungem la puscarie, inceteaza, te rog! spune si ma saruta tandru, drăgăstos si amețitor.Nu imi pasa ca suntem inconjurati de oamenii care se așteaptă la o paruiala pe cinste.
- Haide acasa pana nu înnebunesc. ! imi sopteste tandru la ureche, iar pe mine ma trec fiori electrici.Vreau sa fi a mea.
- Mmmmm...
Ma trage de mana spre masina mea.
- Cum ramane cu a ta?
- O aduce Max acasa.
Urca la volan si pornim in tromba.Cand ajungem la cabana, imi deschide usa si nu apuc sa fac vreo miscare ca ma lipeste de perete si ma saruta cu patima.Se desparte din sarut si isi muta atentia de la ochii mei la buzle mele.
- Vreau sa iti musc buza asta, murmura cu gura lipita de a mea si , grijuliu trage de buza cu dintii.
- Te rog Eve, lasa-ma sa fac dragoste cu tine.
- Da...
Are un zambet triumfător si ma ia in brate, ducandu-ma intr-o camera superba.Un dormitor vast cu pereți de un alb imaculat,iar mobila e bleu.Patul enorm cu baldachin e de un lemn cenusiu ce iti sare in ochi.
Se apropie incet de mine.Increzator,sexy ,cu ochii inflacarati,iar inima incepe sa-mi bata cu putere,iar dorinta se aduna in mine.
- Ai idee cat de tare te doresc,Evelyn?
Respiratia mi se poticnește.Nu-mi pot lua ochii de la el.Se apleaca si isi plimba cu delicatete degetele pe obrazul meu spre barbie.Ma saruta.Buzele lui sunt poruncitore,ferme si dulci.
Imi da jos geaca,eu,ramanand doar in sutienul cu tinte.
- Ai o piele minunata,sopteste el ragusit.Vreau sa sarut fiecare paricica din ea.
Isi înfige manile in parul meu si isi lipeste din nou buzele de ale mele.Sarutul lui e poruncitor.Buzele si limba reușind fara mari probleme sa le convinga pe ale mele.Gem iar limba mea o atinge șovăielnic pe a lui.Ma cuprinde cu bratele si ma lipeste de corpul lui strangandu-ma tare.O mana ii ramane in par si cealaltă se indreapta spre posteriorul meu.Mana lui se indoaie peste fese si strange ușor.Ma tine lipita de el si ii simt erectia lipita de mine.Il apuc de antebrate pentru a ma sprijini deoarece simt ca ma voi topi.E incredibil de musculos.Fara sa isi ia ochii de la mine,imi descheie fermoarul blugilor si ii trage incet in jos .Se opreste si-si linge buzele.
- Mmmm...abia aștept sa patrund in tine.spune si imi da jos sutienul,descoperindu-mi sanii.Augustus pov.
Ii indepartez sutienul cu care m-a chinuit toata seara,dezvelindui sanii plini si rotunjiti Ahhhh....Am deja o erectie cat Turnul Eifell.O vreau.Cu disperare.- Hei.Nu iti fie rușine,iubito,ai cel mai frumos corp.
-Ai vazut si mai frumoase.
- Daca frumoase inseamna pline de silicon si operatii estetice,atunci da,erau frumoase.
- Ascultă,tu nu esti ca celelalte.Esti inocenta,rea,nebunatica,dulce,minunata,superba,puternica,incredibil de priceputa la curse,diferita...Esti tu însăți.
-Dar...
- Nu.Esti minunata asa cum esti.Ai o inima imensa si o vreau pe toata doar pentru mine...spun si o sarut a nu stiu cata oara.
O intind pe pat si ii privesc corpul superb. Ma aplec deasupra ei si o sarut pe gat,lingand si muscand din loc in loc.Cobor tot mai jos spre sani si ii sarut si pe ei temeinic.Ii prind sanii in palme si ii framant.
-Sanii tai sunt facuti pwntru palmelle mele .Ii sug sfarcurile,iar ele se intaresc imediat.Ador modul in care corpul ei imi raspunde fiecarei miscari.Ma indrept cu saruturile si muscaturile pe abdomen iar ea geme incotrolabil.Ajung la chiloteii ei si imi plimb nasul pe materialul fin de dantela,apuc cu dintii de ea si trag in jos si scap de lenjerie.
S-a inrosit ca focul si stiu ca ii este rusine.O sarut din nou in timp ce imi pun un prezervativ.
- Asta o sa doara putin iubito.spun si patrund incet in ea , sorbindu-i fiecare lacrima si geamat de durere.Incep sa ma misc incet iar ea geme puternic.Cu fiecare secunda corpul i se relaxeaza , iar ea geme de placere. Imi prinde capul in palmele ei micute si ma saruta dulce.Corpul incepe sa ii tremure si stiu ca e aproape.
- Da-ti drumul iubito.spun si o patrund din nou ajungand amandoi la implinire.
Ies din ea si ma intind alaturi de trupul micut si o iau in brate, cuibarindu-se la pieptul meu.
- Noapte buna,iubito.
- Noapte buna,scumpule.mormaie si simt ca ma topesc.
Am postat lumeeee!!!
CITEȘTI
♤Bad Boy♤
Romance"Te rog,nu pleca!" "Trebuie.Trebuie sa te protejez pe tine si ceilalti." "Cum ramane cu mine,cu noi?" "NOI,va ramane mereu aici,in inimile noastre" "Doar promite-mi ca nu ma vei uita.Pe mine si ce am avut impreuna" "Promit.Te iubesc!" "Te iubesc!Acu...