Hei Llamacorni! M-am gandit sa mai fac 2 capitole si sa termin cartea asta.Daca vreti sa fac alta,lasati la comentarii intrebari pentru Q&A,daca vreti sa fac.Va iubesc!
Acum 2 saptamani.
Evelyn pov.
Telefonul suna de nebun.Il iau de pe birou si observ ca e un număr necunoscut.
- Alo?
- Buna Evelyn,ma mai tii minte?
- Jack...
- Chiar el scumpo!
-Ce vrei?
-Asculta aici curva parvenita ce esti.Mi-ai futut viata,Waters mi-a futut viata.Ii vreau banii.Chiar ii vreau banii.
- Esti nebun!?
- Frumos.Asa a spus si cumnatica ta.
-Ce dracu ai facut idiotule !
- Nt, nt, nt!Cred ca ar trebui sa vezi cum vorbesti daca nu vrei ca,scumpa ta Maia sa pateasca ceva.5 milioane.In 2 ore.
- Poftim?! Nu pot in atata timp!
- Scumpo,pentru o curva ce vaneaza milionari, cred ca te descurci.Altfel o violez si o omor! Clar?!
-D-d-da.
- Bun.Te pup frumoaso.La dracu!La dracu!
Ma grabesc si urc intr-un Range Rover si pornesc spre banca.Oh doamne...Augustus...
Opresc masina brusc si intru val-vartej pe usa.Un domn ma priveste "zambitor"de peste biroul de la recepție.
- Buna ziua,cu ce va pot ajuta doamna Waters?
- Trebuie sa fac o extragere.
- Ce suma?
- 5 milioane.
Se uita nesigur la mine si ridica receptorul telefonului de langa el.
- Trebuie sa il sun pe Domnul Waters.
- Nu...
- Alo?Buna ziua domnule Waters.Logodnica voastra este prezenta si doreste sa faca o extragere.Doreste sa vorbeasca cu dumneavoastră,doamna.
- Buna.spun cu glasul sugrumat de emotie.
- Pleci?intreaba cu glasul ragusit si abea ma controlez.
- Da...
- Si copilul?
- Voi avea grija eu de copil.
Il aud suspinand printre dinti si continua cu aceeasi voce ragusita.
- Deci a fost vorba despre bani tot timpul?
- Da.Oh te rog ai incredere in mine.
- 5 milioane ajung?
- D-da.
- I-ai pe toti.spune rigid si lacrimile mi se preling pe obraji.
- Augustus...
- I-ai pe toti Evelyn!spune printre dinti si scapa un suspin.
- Te voi iubi mereu Eve.spune si imi inchide.
- Augustus! Stai!Si eu te iubesc...,ma prabusesc pe fotoliul alb si imi pun mainile pe fata dand frau liber
lacrimilor.I-am promis ca nu il voi parasi.
- Sunteti bine?Ma intreaba domnul "zambet".
- Arat ca si cum as fi bine?spun rigid si imi dau mainile de pe fata.
- Doamnul Waters a spus ca puteti extrage orice suma doriti.
-5 milioane.Si puteti sa puneti niste angajați sa le care pana afara,la SUV-ul acela negru?
- Desigur.
Dupa ce ies afara,Eliza,intr-un costum negru,ma astepta la un SUV.
- Doamna Waters,spune ea zambitoare si pot jura ca trebuie sa se faca actriță.
- Eliza.
- Telefonul.spune rece cand cei doi oamnei pleaca si ma execut,ii dau telefonul si il arunca intr-un cos de gunoi.
- De ce faci asta?o intreb tematoare ,iar ea doar isi tine ochii la drum.
- Gura.
Nu mai scot niciun cuvant.Doamne...
Ajungem in spatele unui depozit si coboram din masina.
- Eve.
Vocea lui...A idiotului la fel de mare va si taica-su.Jack Müller.
- Jack.
Se apropie de mine,dar ma dau un pasin spate si ii dau un picior la mostenitori.
- Curvo!spune cu ura si imi da o palma ce ma face sa ma dezechilibrez si sa cad lovindu-ma cu capul de asfalt.
Lovitura ma ameteste si aud ca prin vis tipatul Elizei.
Un picior bine plasat in coaste ma face sa ma sufoc.Cu ultima farama de putere iau Revolverul de la spate si il impusc in picior, el cazant la pamant tinandu-se cu mana de picior.
- Pizda Ma-sii!
Inchid usor ochii si tot ce aud sunt portiete trantite,tipete...pasi...
Doua maini ma ridica si un tipat chinuit se aude prin multitudinea de sunete in ceata.
- EVE!
Augustus...
Intuneric...pace...
CITEȘTI
♤Bad Boy♤
Romance"Te rog,nu pleca!" "Trebuie.Trebuie sa te protejez pe tine si ceilalti." "Cum ramane cu mine,cu noi?" "NOI,va ramane mereu aici,in inimile noastre" "Doar promite-mi ca nu ma vei uita.Pe mine si ce am avut impreuna" "Promit.Te iubesc!" "Te iubesc!Acu...