Prezent
Evelyn pov.
Durerea persistenta de cap ma face sa ma trezesc si simt din nou acea greata ca atunci cand i-am vazut pe ei.Ochii ma ustura si buzele imi sunt uscate din cauza lacrimilor.Ma tarasc pana la baie si nu mai am lacrimi ca sa plang din pricina felului cum arat.Parul imi e facut vraiste,urmele vinetii din jurul ochilor ma fac sa par moarta,am slabit cel putin 3 kg,iar piele imi e mai palida ca de obicei.Fac un dus si ma spal pe fata caci parului nu ii pot face nimic.
O cana cu ceai si niste fructe sunt singura mea masa de 5 zile,daca nu pui la scocoteala portia de plans zilnica.
O bataie puternica in usa ma face sa tresar.Ma uit pe vizor si vad ca la usa stau Kate,Tania si Maia,singurele care isi fac griji pentru mine.Tata nici nu stie de ceea ce s-a intamplat.Le las sa intre si le vad mila si regretul din privire.
- Trebuie sa mananci.Esti prea slaba.
Dau din cap in negare si lacrimile ma nepadesc din nou.Sunt luata in brate si pupata pe crestet de toate trei si in fata mi se pune o farfurie cu omleta si marar.Preferata lui...
Mananc in timp ce plang si fetele se enerveaza incepand sa injure de toata fiiinta lui.
- Trebuie sa i-o platim idiotului aluia.striga Maia si ma face sa imi scap furculita din mana.
- Nu,trebuie sa omoram taratoarea aia!Ma ofer la tortura fizica.
- Si eu!
- Si eu!
- Fetelor,lasati-i in pace.Daca sunt fericiti impreuna,nu am de gand sa stric asta. spun sleita si simt ca totul in jurul meu se invarte si ma lovesc de o suprafata tare,iar intunericul ma cuprinde.Acum 5 zile.
Augustus pov.
- Nu se poate!
Evelyn tasneste din bratele mele si fuge spre o blonda platinata ce o imbratiseaza strans pe mica mea rulada.
- Ce mult mi-ai lipsit! striga Evelyn si abia acum cand fata isi ridica fata din parul iubitei mele imi vine sa ma iau la pumni singur cand o vad pe Celine,fata ce m-a adus in pragul depresiei si prima pe care am iubit-o cu adevarat,dar care,din cauza egoismului,m-a tradat cu Michael , cel mai bun prieten al meu de mai demult
- Celine,el este Augustus, iubitul meu.
- Ne cunoastem.Ce mai faci iubitule?
- Nu mai sunt iubitul tau demult.imi inclestez pumnii si maxilarul si privesc smaraldele ce m-au ametit acum cativa ani.
- Stai asa putin. Iubitule?Ce?Cand?POFTIM?lacrimile incep sa curga siroie pe chipul lui Evelyn si simt cum ceva se rupe in mine.
- Eu va las sa va rezolvati problemele. isi pleaca capul in pamant si iese plangand din biserica.
Dau sa plec dupa ea dar nu apuc sa fac nici un pas ca niste unghii ascutite mi se infig in brat si ma trag inspre blonda ce ma priveste cu un ranjet multumit pe fata.
- Las-o scumpule,acum putem fi doar noi doi,ca inainte.
- Ce?Lui Michael i s-a culcat si ai venit la mine?scuip cuvintele si ma eliberez din stransoarea ei si fug dupa Evelyn.
O vad in bratele lui Max plangand ,iar el o mangaie pe spate.Imi arunca o privire nedumerita si ii mumez "Celine" pe buze iar el se albeste la fata.
O iau in brate pe Evelyn,iar ea plange la pieptul meu întrebându-ma constant"De ce?".
- Iubito,iti voi povesti totul,dar crede-ma ca nu mai simt absolut nimic pentru ea.
- Ma iubesti?intreaba incet si simt cum ceva mi se rupe cand vad roseata din jurul ochisorilor ei mari si tristi.
- Da!Te iubesc mai mult decat orice.Crede-ma te rog!
-Te cred.
Dar eu nu ma credeam.Inca imi amintesc clipele frumoase petrecute alaturi de Celine,primul sarut,prima noapte de dragoste,totul.Dar fac o diferență intre cele doua si rezultatul e inevitabil: Evelyn e mai buna de N ori decat Celine.^Seara^
Clubul e plin,iar fercitul cuplu căsătorit se bucura de clipele frumoase.Fetele mai bete sau mai butin bete se destind alaturi de parneri.
Ma aflu in separeul privat si Evelyn rade si glumeste cu fetele deja putin ametita.
Alcoolul incepe incet sa imi controleze creierul si simt cum camera se invarte. Evelyn pleaca de langa mine alaturi de fete si o blonda superba isi face aparitia in separeu si mi se aseaza in brate.Are niste forme voluptoase si rochia obraznica acopera prea putin din fundul bombat.
Incepe sa imi lase saruturi lungi pe gat si apoi urca la buze si si le lipeste de ale mele.Are buzele pline si moi.Un pufnit se aude si imi indrept privirea spre cauza sunetului.O satena sta si ma priveste cu ura pe mine si blonda din bratele mele.
-Deja?intreaba satena si deja devin confuz.
- Esti usor de inlocuit draga.spune blonda din bratele mele si ma priveste in ochi apoi ii arunca o ptivire rautacioasa satenei.
Fetele din jurul satenei se uita urat si parca putin speriate la mine.Speriate de ce?
- Vad asta.Scumpo mai bine te cari daca iti plac extensiile alea.spune acid satena si face un pas in fata.
- Ca de nu ce?Nu poti face nimic in privinta asta scumpo.Pe mine ma iubeste.
- Nu zau!
Deodata blonda e apucata de par si tarata pe jos.Satena ii rotește parul intr-o coda stransa pana se aude ceva pocnind ca folia cu bule si apoi o lasa lata pe blonda pe podea , iar mana ei este plina acum de extensii pe care mi le arunca in brate si spune dur.
- Sa nu ma mai cauti,sa nu imi mai vorbesti,sa nu ma mai privesti in viata ta!
Atat,nimic mai mult si apoi pleaca cu lacrimi siroaie pe obraji.
Capul imie intors intr-o parte din cauza unei palme grele.Ma uit nervos la acea persoana si imi vad sora mai furioasa ca oricand.
- Maia?
- Ce mama dracului ai facut idiotule?!
- Poftim?
- Am plecat la bar 5 minute si te gasesc apropate tavalindu-te cu curva de Celine in timp ce Evelyn abea se abtinea sa nu planga!
- Evelyn? Celine?Ce s-a intamplat?intreb buimac si vad putina confuzie in ochii ei.
- S-a intamplat ca esti asa de beat ca te lingeai cu Celine cand Eve a intrat in separeu,iar tu nu ai facut nimic!Idiotule!
Ce?Nu pot sa cred ce bou am putut fi!
Mai treaz ca oricand ma ridic si fug spre ieairea din club.Masina lui Eve demareaza de nebuna pe sosea.Am pierdut-o!La dracu!Din nou in prezent
La dracu!Durerea de cap ma obliga sa ma ridic si sa fac un dus rece.Cearcanele sunt imense si ochii imi sunt rosii din cauza plansului,noptilor nedormite si a alcoolului.
Tata ma incuraja sa ma duc la ea sa imi cer scuze,sa vorbim,sa ii explic.Dar nu pot!Ma simt oribil si arat la fel plus ca mi-a spus foarte clar sa nu ma mai ating de ea,dar nu mai pot asa!Imi e dor de ea,de modul in care se topeste in bratele mele cand o sarut,cum se potriveste perfect sub mine,de modul cum corpul ei micut ma strangea cand ajungeam la implinire,dor de ea.
De 5 zile nenorocite nu m-am atins de mancare , mancarea mea,rulada mea.Nu i-am auzit vocea linistiroare,nu i-am mai simtit gustul si nici buzele dulci.Nimic!
Trebuie sa fac ceva si asta repede.O vreau inapoi.Rulada mea...Evelyn pov.
Nu simt decat durere.In cap si in piept...o durere arzatoare.In coaste si in brat.Durere.Durere si soapte in intuneric.Unde sunt?
Incerc sa imi daeschid ochii,dar nu reusesc. Soaptele devin mai limpezi.
- De ce nu se trezeste?
- Domnule Waters,domnisoara Evelyn a suferit o contuzie destul de puternica la cap.Insa activitate cerebrala e in parametri normali.Se va trezi cand e pregatita.
- Trebuie sa o faca.Incerc sa imi deschid ochii,dar intunericul ma inchite si cad in ghearele inconstientei.
Totul e greu si dureros: membrele,capul si pleoapele.Gura si ochii imi sunt inchise si nu vor sa se deschida.Aud voci...
- Nu o las singura.
Augustus!E aici...Incerc sa ma trezesc...Vocea lui suna altfel- o soapta chinuita.
- Trebuie sa te odihnesti Augustus !
- Nu tata.Vreau ss fiu aici cand se trezeste.
Vocea ii e plina de neliniste.
- Liniștește-te Augustus.Eve e o fata uimitoare.Se va trezi.
- O iubesc tata...
- Stie..
- Am ranit-o...
- Stiu,dar te iubeste prea mult ca sa stea suparata pe tine.
- Crezi?
- Stiu sigur.
- Oh iubito,te rog intoarce-te la mine.Imi pare rau.Imi pare rau pentru tot . Trezeste-te.Mi-e dor de tine.Te iubesc...
Incerc.Incerc.Vreau sa il vad.Dar corpul nu imi da ascultare si cand din nou in uitare.Ok lume am postat.Sper sa va placa.Nu ezitati sa comentati ce nu va place sau ce va place.Va iubesc mult de tot si scuze ca e cam sec.
CITEȘTI
♤Bad Boy♤
Roman d'amour"Te rog,nu pleca!" "Trebuie.Trebuie sa te protejez pe tine si ceilalti." "Cum ramane cu mine,cu noi?" "NOI,va ramane mereu aici,in inimile noastre" "Doar promite-mi ca nu ma vei uita.Pe mine si ce am avut impreuna" "Promit.Te iubesc!" "Te iubesc!Acu...