♤6♤ Lipeala

1.1K 67 0
                                    


Augustus pov.
- Trezeste-te putoare! Ii soptesc lui Evelyn in speranta ca se va trezi, astazi este ziua ei si vreau sa ii fac o surpriza, dar nu vrea sa deschida nici macar ochii.
-Lasa-ma in pace,grasan fomist ce esti!incep sa rad in urma afirmatiei sale ceea ce o face sa se foiasca si sa cada din pat...din nou.
-Vezi ce patesti daca ma faci "gras fomist?"
-Mda ....Augustus?!

Evelyn pov.

Ma ridic de pe podea si observ ca Augustus nu mai este in camera...ciudat.Ma indrept spre dulap si imi iau pe mine un tricou larg cu Sessame Street si niste colanti negri ce imita pielea si cobor in living unde draperiile erau trase si avand in vedere ca e 6 dimineata si soarele nu rasarise inca ,era bezna in camera.Imi croiesc drum prin intuneric spre întrerupator si cand il gasesc ,aprind lumina...proasta miscare deoarece cum sunt eu de uituca si batuta-n cap,am uitat ca astazi este ziua mea si astfel ma trezesc cu o Kate hiperactiva sarind pe mine si strangandu-ma in brate.
- La multi ani,balena mare si majora ce esti! Tipa si ma saruta pe obraji.
-Multumesc,nebuno! Ii zic si o imbratisez strans.
-La multi ani,Evelyn!striga ceilalti membrii ai bandei lui Augustus si intr-o clipa bratele mele sunt pline cu multe pachete colorate si frumos aranjate.
- Va multumesc pentru tot.spun si ei ma trag intr-o imbratisare uriasa.
- Acum ca ai primit atatea cadouri,ar trebui sa vezi ce ti-a pregatit iubitelul tau,spune Kate si imi face cu ochiul iesind impreuna cu ceilalti din casa,lasandu-ma singura .Augustus...cu toata agitatia asta am uitat de el.
Ies in curtea din spate si raman masca cand il vad pe Augustus cu un buchet imens de trandafiri in mana si un Lykan Hypersport , negru,superb in spatele lui.Doamne...doar nu...
- La multi ani,iubito!
Nu spun nimic si alerg spre el si ii sar in brate.Ma invarte prin aer razand,ceea ce ma face si pe mine sa chicotesc. Ma lasa jos si isi zdrobeste buzele de ale mele intr-un sarut tandru ce in scurt timp se transforma in unul pasional si plin de dorinta.Cand lipsa de aer ne face sa ne despartim,isi lipeste fruntea de a mea si stam asa ceva timp pana respiratiile ni se domolesc.
-Sper ca iti place cadoul meu.
-Nu trebuia sa te strofoci atat,stii asta , nu?
-Pentru tine merita orice,ador sa te vad zambind.spune si ma saruta pe frunte.
-Multumesc!
Ma trage de mana si intram in living,unde ma astepta un tort de ciocolata imens.
-Ciocolata!!!!!!!!!! tip si ii dau drumul la mana alergand spre raiul dulce ce ma astepta.
-Ma bucur ca iti place,rade si se apropie de mine , luandu-ma in brate. Ma priveste in ochi pentru o secunda si saruta scurt pe nas.
- Il iubesc!
Apuc un cutit si Augustus se da cu un pas in spate ceea ce ma face sa chicotesc.

Augustus pov.

Cum poate sa manance atat? Este la a cincea felie de tort si nu da nici un semn ca ar vrea sa se opreasca. O apuc de talie si o intorc spre mine.Ma bufneste rasul cand o vad cu ochii stralucind si murdara toata de ciocolata la gura si pe nas, iau un servetel si o sterg pe fata , ea inrosindu-se si aratand adorabil.
- Mananci ca un copil de gradinita.
- Nu e vina mea ca tortul era asa bun, se bosumfleaza si imi intoarce spatele.
-Nu am uitat cumva,ceva?o intreb si ea se intoarce cu fata la mine.
-Kate si Max....
-Hai sa ii ajutam.Si stiu exact cum. (Zambet malefic )
-Cum?
- Pai ma gandeam sa ii facem putin gelosi,ce zici?
-Stiu o tarfulita care ar da orice sa se bage in seama cu unul din voi.
-Si eu stiu un prieten care a mai avut-o pe tarfulita de care vorbesti in pat.
-Si cum o sa facem sa ii aducem impreuna pe puradeii aia cu cei doi futardei?
-Simplu,le organizam intalniri si avem grija ca cele doua "cupluri" sa fie in acelasi loc,sa fie gelosi unul pe celălalt si babusi!Cuplu nou!
-Mda nu prea a avut sens sau logica ce ai spus,dar nu mai conteaza.
-O sa vezi..
-Bine.
•○●CONVERSAȚIE TELEFONICA AUGUSTUS ●○•
-Alo!
- Timmy,ce faci frate?
-Augustus? Bine,tu?
- Bine.Am nevoie de ajutor...
-Iar ai probleme cu marfa?
-Nu,cu Max.
-Ce a mai facut cap de musca?
-O cunosti pe Kate nu?
-Logic!
-Pai Max cel mic o place pe Kate si invers ,dar idiotii nu vor sa recunoasca asta,deci vreau sa ma ajuti sa le facem "lipeala".
-Ok,ce trebuie sa fac?
-Pai trebuie sa o scoti pe Kate in oras,la pizza si tot acolo sa fie si Jasmine, curva scolii,si Max.Sa fie gelosi unul pe celălalt si sa isi dea dracului seama odata ca se iubesc.
-Bine.O sun acum si iti zic cum am facut.
-Mersi!


•○●CONVERSAȚIE TELEFONICA AUGUSTUS 2 ●○•

- Alo!
-Da?
-Buna,Jasmine.
- Augustus, scumpule,de ce ma suni? Ti-ai dat seama ca,curva aia nu te merita si vrei sa vi la mine?
-Nu,vreau sa te intreb daca ti-ar placea sa iesi cu Max la o întâlnire.
-Normal ca mi-ar placea!
- Perfect,va vedeti la Rony's azi la 6.
- Bine,spunei ca il astept.
- Pa.

•○●CONVERSAȚIE TELEFONICA AUGUSTUS 3 ●○•

- Max!
-Eu!
-Ridica-ti curul ala mare de pe canapea si du-te si pregateste-te , azi ai întâlnire.
-Cu cine mai exact?
-Jasmine.
-Nu mai vreau sa o fut din nou!
-Ba da,ca sa ma lase odata in pace!
-Bine,bine...
-Ok.Azi la 6 la Rony's.
-Bine....
-Pa!
-Pa!

Acum ca totul e pus la punct si planul nostru e in desfasurare,trebuie doar sa vedem si noi ce se intampla.
-Iubito,haide!E aproape 6.
-Acum!
Am urcat in masina lui Evelyn si nu cred ca o sa o mai las vreodata sa conduca vreodată.A condus printre masini ca o nebuna si nu mai zic de cate ori a intrat pe contrasens si totusi, masina nu are nici macar o zgarietura. Intram in pizzerie si zambesc cand observ cele doua " cupluri " la mese apropiate si privirile pline de gelozie aruncate de catre cei doi porumbei.Sunt un GENIU!
-Se pare ca sunt prea ocupati ca ne observe.spun si o sarut apasat . Deodata Jasmine il saruta pe Max si Kate se ridicase brusc si se duse la baie.

Kate pov.
Cand am vazut curva aia ca il saruta pe Max al meu, am inebunit.M-am ridicat brusc de la masa stiind ca am cam atras atenția asupra mea,ma scuz si merg la toaleta. Ajunsa in baie ma ud putin pe fata si imi sprijin mainile de chiuveta .Aud pasi venind din urma mea. Imi ridic privirea spre oglinda si am crezut ca fac infarct! Max, statea cu mainile in san si sprijinit de usa baii.
- Ce cauti aici? Asta e baia fetelor.
- Stiu asta.
- De ce ai venit dupa mine? Du-te la iubita ta!
- Nu e iubita mea!Si de ce ai iesit cu Timmy?
- El m-a invitat, nu am putut sa il refuz, la fel cum nu ai refuzat-o nici tu pe Jasmine.
Brusc,ma prinde de talie si ma lipeste de el.
- La dracu,Kate! Nu te-ai prins ? Chiar nu știu ce sa mai fac ca sa vezi cat de mult de iubesc!Mereu m-ai tratat ca pe un frate!
- Ai uitat cumva, atunci cand te-am intrebat ce simti pentru mine?Atunci ai plecat pur si simplu,lasandu-ma cu ochii in soare!
-Nu am uitat... sopteste si isi zdrobeste buzele de ale mele intr-un sarut tandru.CE BINE SARUTA BAIATUL ASTA! Cand ne despartim din partea, se uita adanc in ochii mei si imi mangaie obrazul.
-Te iubesc,Kate....
- Si eu,Max.
Isi impleteste degetele cu ale mele si iesim amandoi din baie si ne indreptam spre iesire. Cand sa ne apropiem de iesire,ii vad pe Augustus si Evelyn razand si sarutanduse. Deci ei au au planuita asta.Ahhh ii urasc si iubesc in acelasi timp.

Am postat lumeeee! :)))

♤Bad Boy♤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum