♤9♤Adevarul #2

1K 54 3
                                    

Evelyn pov.

Ce era sa raspund.Mi-e frica...nu de el ci de ce se va intampla cu mine,cu el...cu noi.Daca va păți ceva grav?Daca va muri?Nu il pot pierde și pe el. Si ce vroia sa spuna prin"Nu vreau sa te pierd si pe tine"?A mai avut iubite care au murit din cauza asta?Dar il iubesc prea mult ca sa il las sa plece.Imi da drumul si iese.Raman blocata cateva secunde si apoi realizez ce se intampla.Trebuie sa ma duc dupa el.Fug pe usa ,iar ploaia rece ma loveste si ma infior. Il zaresc in fata mea și fug spre el.
- Augustus! Stai! Se intoarce si ii sar in brate.
Isi infasoara mainile strans in jurul meu , iar eu imi trec o mana prin parul lui ud si brate lui se strang mai tare.
-Iubire...
- Shhh.Taci si saruta-ma!
Zambeste si isi lipeste buzele de ale mele intr-un sarut tandru, muscandu-mi buzele si lingandu-le.Limbile noastre fac dragoste și nu pot sa imi abtin un geamat de placere.
- Te iubesc,micuto!
- Si eu ,paluga...rade si ma in brate ca pe mireasa.
Odata ajunsi in casa,ma lasa jos si aduce un prosop mare si pufos.Dupa ce ca arat ca un buritto gigant imi mai da si mancare cu lingurita ca la bebe.
- Augustus, nu sunt un copil mic spun si ma zvarcolesc in incercatea de a iesi de sub paturi.
- Tu stai acolo si taci!Nu vreau sa racesti!
- Ai zis cumva sa tac?
-Nu...
- Atat vroiam sa aud. Sar in picioare si cand vroia sa fuga,BurrittoWoman in actiune.Am sarit pe el si cred ca i-am rupt ceva.
- Auuuu.
- Asa iti trebuie.
- Arati asa ciudat....
- E vina ta!Arat oribil!Ca o rulada sau buritto.
- Si mie imi vine sa te mananc.
- Haha!
- Te iubesc rulada.
- Si eu fomistule.
Da jos toate paturile de pe mine,iar ochii ii stralucesc febrili cand ma vede numai in lenjeria mea neagra din dantela.
Augustus pov.
Dau la o parte toate paturile de pe ea ,iar cand o vad in lenjeria aceea neagra,am sarit la propriu pe ea.Ii sarut corpul micut si indepartez materialele ce ne desparteau si patrund in miezul ei fierbinte.Parca a fost făcută special pentru mine.Sanii plini si rotunjiti se potrivesc perfect cu palmele mele,iar mainile ei mici se plimba pe spatele meu.Ii simt muschii incordandu-se in jurul meu si ii sarut buzele dulci,ea stiind imediat ce inseamna.
Dupa atata activitate,Evelyn adoarme linistita in bratele mele si sunt surprins ca nu a fugit pana acum.A acceptat totul si a ramas alaturi de mine...
Telefonul imi suna si raspund repede in speranta ca micuta mea nu se va trezi.

-Alo?
-Coaie,deschide in pizda ma-tii usa!Bat la ea de 10 minute.
-Ho nebuno,doarme Evelyn.
-Da de ce doarme?E 11 noaptea!
-Nu,e 2 jumate.
-Deschide dracu si taci!.

Trag o pereche de pantaloni de trening pe mine si cobor jos.Deschid usa si parca o venit un uragan in pana mea ca toata gasca a intrat in cabana.Ce mama dracului?
-Partyyyy!!!tipa Kate ca o retardata in timp ce rasturna niste pungi cu gustari.
- Baaaaaa idiotilor doarme Evelyn!Strig si toti se opresc cu privirea in spatele meu.Ma uit in spate si o vad pe Evelyn doar intr-un tricou de al meu si niste pantaloni scurti...prea scurti pentru sanatatea mea mentala,ciufulita toata,arata mai sexy ca oricand si daca nu ar fi fost aici toti dobitocii astia as sari din nou pe ea.
Ma indrept spre ea si o prind de talie o trag spre mine sarutand-o pe frunte,acompaniati de blițuri si chicoteli.
- Asta sigur ajunge pe Facebook.ii aud vocea lui Max si ii arat degetul mijlociu dupa care Eve imi da un pumn in umar.
- Fara semne obscene de fata cu mine.
- Draga mea,esti singura fata pe care o stiu si intamplator iubita mea,care poate injura 2 ore fara sa se repete.vorbesc suficient de tare cat sa ma auda toti si sa o fac sa se inroseasca.
- Si singura pe care o iubesc.soptesc si ii musc lobul urechii.
-Deci de ce mama unicornilor ati venit?
- Pai petrecem!
- Ce?
- Evelyn nu a fugit la secția de politie sa te denunte si...atunci cand a batut-o pe Jasmine a cam bagat-o in coma 2 zile si nu mai vine la scoala 3 luni.Uuuuuuuu!!!!rage Kate ca o vaca la taiere si ii sare in brate lui Max.
- Yeeeeeeeeeeeeeeyy! tipa Evelyn si ma prinde de gat si ma saruta.
- Oooooooooooo!!!! Augustus si Evelyn!!!!fac toti ca niste copii mici si Evelyn incearca sa se desprinda din imbratisare,dar o strang mai tare si imi afund capul in parul ei,iar ea in scobitura gatului meu.
- Awwwww!!!
- Taceti!le spun si o iau pe mica rulada in stil mireasa si ma pun pe canapea cu ea in brate.
-Ce facem acum?
-Jucam "Adevar sau Provocare" sau "7 minute in Paradis"?
- Paradis-dis-dis-dis-dis-dis,Am sa-ti fac viata iubito ti-am promis,Traiesc cu tine clipe de vis,de vis.Si ma tem ca Je T'aime cum se spune la Paris.Canta Kate,Max,Evelyn,Jake,Mike si Adam ca niste nebuni , ceea ce o face pe Evelyn sa se miste in poala mea si sa il dezmeticească bine de tot pe Jimmy.
- Am mai chemat niste prieteni!spune deodata Eve si se uita la Kate.Amu' vorbesc prin telepatie.Un ciocanit se aude si Evelyn tasneste si se indreapta spre usa.Cand o deschide niste baieti si fete necunoscuti intra in casa si o imbratiseaza pe rulada mea,numai A MEA.Ma uit mai bine la ei si vad ca sunt 5 baieti si 3 fete.
- Prieteni,ei sunt Zac,Christian,Alec,Ty,Michael,Julie,Carol si Mary,iar ei sunt Kate,Adam,Max,Jake ,Mike si Augustus.

♤Bad Boy♤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum