♤13♤ Am crezut ca...

850 42 0
                                    

Evelyn pov.

O greata ciudata isi face aparitia si simt cum tot ce am mancat ieri vine inapoi.Ma scol repede din pat si fug la baie,ma asez in genunchi si incep sa deversez.Simt o mana cum imi prinde parul si il tine intr-o coada improvizata.
- Esti bine?ma intraba Augustus si dau din cap in semn ca nu.Ma spal si apoi ma ia in brate si ma saruta pe frunte apoi ma aseaza cu grija pe pat si ma inveleste cu plapuma groasa si pufoasa.Desi suntem in Grecia,e surprinzator de frig dimineata asa ca ma infofolesc cu patura si imi apropii genunchii de piept.Arat...ca un fetus.
Se pune si el langa mine si ma imbratiseaza strans si ma saruta pe frunte,nas si buze.
- Hai la spital.
-Nuuuuu!Nu ma bagi pe mine acolo nici moarta.Tu esti prost sau nu stiai ca acolo sunt ace si perfuzii si...si doctori cu bisturiu care vor sa te omoare....nuuuuuuu!
-Iti este frica de spitale?spune si rade ca un bou ce e.
-Nu...
-Ce gaina esti!rade si mai tare asa ca profit de ocazie si il imping din pat.Acum are o noua iubita,podeaua.
- Au!Asta pentru ce a fost?
- Ca razi ca boul de mine.Ma despart de tine!ma ridic din pat si incep sa vorbesc ca o bunicuta.
- Dar se poate asa ceva?Cum sa incepi sa razi ca nesimțitul de o fata.In halul asta au ajuns baietii?strig si ma plimb prin camera sub privirea ciudat de perversa a lui Augustus.0_0.
Imi trag o palma mintal cand imi amintesc ca sunt goala pusca si ca ma plimb ca pe podiun in camera.fug la baie si incep sa caut lenjerie intima, dar nu gasesc absolut nimic asa ca ma acopar cu un prosop ce abia imi acopera fundul.De ce cred ca facut asta intenționat?
- Cauti asta?tresar si il vad pe Augustus cum invarte pe degete sutienul si lenjeria mea neagra.
- Augustus!Da-mi-le inapoi!spun si ma intind dupa ele ca un copil dupa dulciuri.
- Saruta-ma si ti le dau inapoi.spune calm si eu imi dau ochii peste cap.Ii prind capul in palme si il sarut scurt ,dar ma prinde de talie si ma trage mai aproape de el.Profit de ocazia ca mana in care era lenjeria mea era acum pe langa corpul lui asa ca o ciordesc repede si fug la baie inchizand usa cu cheia.
Dupa jumatate de ora petrecuta in dus si ascultand bataile in usa ale lui Augustus,ies din baie imbracata in lenjeria mea neagra si intr-un halat. negru de matase si cobor la bucatarie unde raman masca cand vad o fata bruneta ,inalta, ce rade impreuna cu Augustus si un baiat blond cu ochii albastrii.Cei doi se opresc din ce faceau si se holbeaza la mine.Augustus se intoarce confuz si furculita cu mancare ii ramane suspendata in aer.

Augustus pov.

Vorbeam cu Tania si Edward, verisoara mea si iubitul ei,cand cei doi se opresc brusc si se holbeaza.Ma intorc confuz si raman mut si cu furculita cu omleta suspendata in aer in timp ce o privesc pe Evelyn in lenjeria neagra pe care am "furat-o" azi dimineata si intr-un halat de matase.Sfinte!Fata asta vrea sa ma bage in mormant?E ciufulita si are un aer sexy in timp ce coboara scarile.Am ajuns cumva sa ma intalnesc cu un model Victoria's Secret si am uitat?
Ma intrept spre ea si ii strang halatul in jurul ei maraind din cauza ca si Edward a vazut-o asa.Chicoteste in fata gestului meu si ma saruta scurt apoi se indreapta spre barul de mic de jun si incepe sa vorbeasca cu Tania si sa rada in timp ce Edward se holba la sanii ei ce se vedeu prin decolteul halatului.Idiot!E a mea!Si ca dovedesc asta ma duc in spatele ei si ii sarut gatul in timp ce ea zambeste si ma saruta pe tampla.
- Mie de ce nu mi-ai prezentat-o pe Evelyn?Ai uitat de pariul nostru?
- Parca renuntasem la pariul ala!
- Poate tu!Haide!Baga mare!
- Nu vreau sa o spun!
- Am pariat domnule "Nu am pierdut in viata mea si nici nu o sa pierd vreun pariu!",asa ca baga mare!
- Tania e cea mai tare verisoara din lume si nu o urasc mai rau decat urasc broccoli.
- Si?
- Si sunt un idiot ca am spus ca nu ai avut dreptate in privinta "iubitelor".Fericita?
- Mai mult decat fericita.zambeste draceste si isi indreapta atentia spre Evelyn ce se abtinea sa nu rada.
- Iubire,poti veni putin?
- Bine.
Urcam sus in camera si inchid usa in urma noastra.
- Ai inebunit?Cum sa apari asa in fata lor?ii spun si ii dau halatul jos apoi ma indrept spre dulap si ii inmanez niste pantaloni de trening si un tricou de al meu.
- Tot sexi esti!La dracu ,femeie!ma bosumflez ,ceea ce o face sa rada.Isi pune o mana pe obrazul meu si il mangaie.Imi pun mana peste a ei si ma aplec ca sa o sarut pe frunte.e asa de mica!♡
Coboram tinandu-ne de mana si ii surprindem pe Tania si Edward sarutandu-se.
- Awwww!chitaie Evelyn si cei doi porumbeii inceteaza sa isi mai imparta saliva.
- Sunteti asa dulci impreuna!spune si ii imbratiseaza pe amândoi,Edward așezându-si capul pe sanii ei.Asta e razboi prietene.
- Si voi la fel scumpo.spune Tania.
- Ce ziceti sa mergem in seara asta in club?continua si se ridica de pe scaun.
- Putem?spune Eve ca un copil mic si face fata de catelus la care stie ca nu pot rezista.
-Pai...eu...Aaah,bine!
- Multumesc!zambeste mandra si imi da un pupic pe obraz?Atat merit?
- La 10 sa fiti acolo!
- Ok!
Cei doi pleaca si eu raman singur si flamad alaturi de iubirea mea.Flamad in sensul ca mi-e foarte foame si vreau clătite de alea bune cum face ea mereu.
- Mi-e foame!
- Clătite?
- De aia te iubesc eu pe tine!
O pup pe nas si fug sus sa pun un film.Aleg unul de comedie si aduc niste perne imense si pufoase pe care mama le adora.
Simt miros de clatite si in urmatoarea clipa,Eve intra pe usa cu un platou plin de clătite cu Nutella!Ce am facut sa o merit*lacrima*.
- Deci ce vedem?
- Comedie.
- Am adus si pop-corn.
- Ioi ce mult te iubesc!spun si o sarut pe nasuc si ii iau clatitele din mana facandu-ma comod intre pernele de pe pat.
- Doamne, ce bine e!spune si inchide ochii lasandu-se pe pernele moi.
Dam drumul filmului si nici nu stiu cum a trecut timpul,caci am ras atat de bine ca ne-am uitat la inca trei,astfel facandu-se ora 7 jumatate.
- Trebuie sa ne pregatim de petrecere.ii spun si o sarut pe crestet.
- Bine.Ma duc sa fac dus.Din nou.se ridica si isi a lenjeria si niste haine apoi intra in baie.
- E randul tau.zambeste dulce si imi face semn spre baie dupa ce iese.
- Singur?Daca ma inec?
- Te resusciteaza asistenta.
- Bine asistento!
- Nu eu ,fraiere!

♤Bad Boy♤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum