Deschid ochii.Ma aflu in mediul curat si steril al unui salon de spital.E intuneric , iar lumina intra in incapere doar prin geamul de pe usa.Ma dof capul si pieptul,dar mai rau capul. Imi încerc membrele.Sfimt o durere in bratul drept si vad aca am o branula pe partea interioara a articulariei cotului.Inchid repede ochii,apoi intorc capul-Ma bucur ca imi asculta comenzile- si ii deshid iarasi. Augustus doarme pe fotoliu cu capul sprijinit pe mainile impreunate pe patul meu.Intind mana, bucurandu-ma ca imi asculta comenzile si imi trec degetele prin parul matasos.
Tresare atat de brusc incat mana imi cade din nou pe pat.
- Buna.spun cu voce ragusita.
- Oh,Eve. răspunde cu glasul sugrumat de emotie.
Ma ia de mana, strangandu-o cu putere si lipind-o de obrazul sau cu peri aspri.
Incerc sa ma ridic in capul oaselor.
- Nu te misca.Am sa chem asistenta.
Se ridica cu un aer alarmat si apasa sineria de langa pat.
- Te rog. soptesc eu.
Oare de ce ma dor toate?
- Trebuie sa ma ridic.
Doamne cer slabita sunt.Gura si gatul imi sunt foarte uscate.
In cele din urma o asistenta da buzna in salon.Are vreo 50 de ani,desi parul ii e negru ca smoala,iar in urechi ii atarna niste cercei cu perla uriasi.
- Domnisoara Preston, bine ati revenit printre noi.Am il anunt pe doctorul Bartley ca v-ati trezit,spune ea apropiindu-se de pat.Numele meu este Wijora.Stiti unde va aflati?
- Da,la spital.
- Cum va simtiti? Ma intreaba sora Wijora si in vocea ei se citeste compasiunea si o urma de iritare ce cred ca i se adreseaza lui Augustus.Exasperant,nu-i asa?
- Am dureri si mie sete, foarte sete.soptesc eu.
-Va voi aduce niste apa dupa ce verific semnele vitale di va examineaza Dr Bartley.
Apoi ia bratara tensiometrului si o infasoara in jurul antebratelui.Ma uit cu neliniste la Augustus.Are un aer epuizat-ba chiar chinuit - ca și cand nu ar fi dormit de zile intregi.Parul ii este valvoi , iar camasa ii este sifonata. Ma incrunt.
- Cum te simti? ma intreaba fara sa ia in seama asistenta asezandu-se la capul patului.
- Sunt confuza.Am dureri.Si mi-e foame.
- Ti-e foame? Clipestet el cu un aer surprins.
Dau din cap.
- Ce vrei sa mananci?
- Orice.O supa.
- Domnule Waters, domnisoara Preston nu are voie sa manance fara aprobarea doamnei doctor.
Augustus o priveste o clipa, apoi scoate telefonul din buzunar si apeleaza repede pe cineva.
- Evelyn vrea supa de pui..
Bine...Mulțumesc.
- Poti manca supa , dar numai zeama,nimic greu.
-Mulțumesc
-Imi pare atat de rau!Nu am stiut ce fac pana nu m-a pocnit Maia bine de tot. IMI PARE RAU!spune cu lacrimi in ochi .
- Augustu...
- Zilele au fost un chin.Nu mai rezist fara tine rulada.Te iubesc.Eu..
- Augustus!
-Ce?
- Te iert idiotule.
- Atunci pot sa fac asta?
Se apleaca deasupra mea si imi prinda gura intr-un sarut tandru si dulce.
Ma strange in brate si ii simt caldura corpului cum ma invaluie si parfumul lui cum ma imbata.
- Mi-a fost dor de tine.Dupa 1 saptamana
Iubito,trebuie sa ajungem,haide!
- Imediat!
Imi inchei ultimul nasture al camasii si cobor la masina.
- Pregatita?
- Cred ...
Ajungem la spital dupa ce aproape am facut accident din cauza lui si a vitezei. Si zice de mine ca nu stiu da condul.
- Ce face pacienta mea preferata?.--
-Supraviețuiește. Oftez si ma uit la Augustus , iar doctorul incepe ss rada.
- Am 2 vesti rele pentru voi.
- Care?
- Din cauza leziunilor,actul sexual e interzis cel putin 1 saptamana.
- Si a doua?
- Se poate sa ramai sterila.
- Poftim? !Imi pare rau ca e scurt,dar ma rrvansrz maine.Va iubesc
CITEȘTI
♤Bad Boy♤
Romantizm"Te rog,nu pleca!" "Trebuie.Trebuie sa te protejez pe tine si ceilalti." "Cum ramane cu mine,cu noi?" "NOI,va ramane mereu aici,in inimile noastre" "Doar promite-mi ca nu ma vei uita.Pe mine si ce am avut impreuna" "Promit.Te iubesc!" "Te iubesc!Acu...