Augustus pov.
Se suna insfarsit de iesire ,iar Evelyn iese din clasa, indreptandu-se cu o colega spre sala de mese.Acolo ii gasesc pe Adam,Mike,Jake si Max.Ma pun la masa si incepem sa vorbim cand deodata o observ pe Jasmine ca se apropie de Evelyn cu ditamai bidonul de suc, ce mama dracu vrea sa faca? Urmatoarea clipa Evelyn este plina de suc din cap pana in piciore, se ridica al dracului de nervoasa de la masa si o apuca pe curva de par, asta o sa fie interesant...
Evelyn pov.
Am intrat in sala de mese impreuna cu Kate, o colega super de treaba, ne-am asezat la o masa unde mi-a facut cunostinta cu prietenii ei,super draguti si ei.Incepem sa vorbim ,cand ma trezesc udata cu suc de catre curva de Jamie.
-Poftim draga! Sa nu te mai apropii de Augustus al meu clar?Spune nenorocita si incepe sa rada alturi de toata cantina.Ma ridic brusc si o apuc de plete si incep sa o trag de par cat de tare pot.
-Auuu! Tipa ca o hiena pe cocaina.
- Futu-ti mortii ma-tii de parasuta, sa te puna mama dracului sa te mai apropii de mine ca o sa te fac sa ma rogi sa te las in viata ,handicapata dracului,AH! Uite ca a mai ramas putin suc. Spun si iau bidonul ala in care mai este cam 1 l de suc si il torn pe tot in cap.
- O sa platesti pentru asta!Spune si eu incep sa rad cand fodul de ten simelul ii surg si ii cad gene false.
-Scumpo nu sunt unul dintre cei cu care faci prostitutie ca sa iti platesc.Spun si plec spre vestiare pentru ca aveam sportul. Intru in vestiar si le gasesc pe celelalte fete inclusiv pe Jasmine care plangea pe langa clonele ei.
M-am dezbracat incet stiind ca baietii sunt gata si ne pandesc pe la usi,Eu eram singura neechipata.Ma miscam ca o pisica asa ca atunci cand deschi usa sa cada toti cu mufa de pamant.Am luat pe mine pantalonii mult prea scurti pentru ora de sport dupa parerea mea si maieul meu alb mulat.Am mers in lateral iar baietii inca erau rezemati de usa,am deschis rapid usa si POC! 6 baieti pe jos printre care si Augustus ,batand din picior cu mainile in san incep sa rad ca o nebuna alaturi de celelalte fete.
Baietii se ridica rapid de pe jos si incep sa fuga in sala eu continuând să rad.Intru in sala alaturi de Kate si ne asezam pe banca si incepem sa vorbim.
-Deci,cum ti-a venit ideea de la faza cu baietii?
-Pai pur si simplu sunt malefica.
-Am vazut:))
-Stai asa sa vezi ce fac muahahah!
Profesorul intra in sala iar eu imi musc buza senzual astfel incat baietii se uitau la mine cu ochii mijiti.Proful e o bunaciune de 28 de ani , cu un corp de invidiat. Avem gimnastică deci e sansa mea sa imi bat putin joc de baieti. Incep sa ma intind si sa fac exerciții fizice normale ,dar ma musc senzual, băieții uitandu-se la mine cu gurile deschise.Proful zambea pervers si ca sa il intarat putin imi musc buza cand ma priveste ,astfel facandu-i pe baieti sa se poarte ca nebunii,isi aratau muschii si cacaturi,dar Augustus statea de o parte indiferent.A trebuit sa facem echipe,iar eu am nimerit fix cu el incep sa fac fandări,sa ma aplec si sa fac genoflexiuni intr-o maniera sexy facandu-i juniorul sa se trezească...UPS.Kate se abrinea sa nu rada cand ii vedea pe baieti cum se uitau la mine.Augustus pov.
Doamne ferește! Ce imi face fata asta! Se apleaca ,face genoflexiuni, dar le face pe toate provocator,Jimy s-a trezit si imi simt pantalonii mult prea stramti.Iisuse! A plecat la baie si m-am dus dupa ea ,am intrat in baie si am gasit-o spalandu-se pe fata am prins-o de talie am lipit-o de mine.
-Cred ca iti place sa te joci cu focul.
-Am vrut sa vad cat de gelos esti!
-Gelos?Mai aveam putin si ii luat pe toti la bataie.
-Dar de ce?
-Pentru ca...nu stiu....spun si ies din baie imi iau lucrurile si plec acasa ,am nevoie sa mi-o scot din cap pe Emily.E un liceu de 1 săptămână deja si a reusit sa imi suceasca mințile...E frumoasa,deșteaptă,are un sarcasm de te da pe spate, stie sa se bata,si eu sunt gelos pe toti tipii aia care se uitau la ea în ora de sport.Trebuie ori sa fie a mea ori sa uit de ea desi va fi imposibil....Hey Llamacorni, am postat capitol nou *feerie,yeeey,unicorni,lame si curcubee*.Sper ca v-a placut si scuze pentru greseli.Mami Llamacorn va iubeste.
CITEȘTI
♤Bad Boy♤
Romance"Te rog,nu pleca!" "Trebuie.Trebuie sa te protejez pe tine si ceilalti." "Cum ramane cu mine,cu noi?" "NOI,va ramane mereu aici,in inimile noastre" "Doar promite-mi ca nu ma vei uita.Pe mine si ce am avut impreuna" "Promit.Te iubesc!" "Te iubesc!Acu...