♤11♤ De ce?

683 49 2
                                    

Evelyn pov.
-Poftim?
Nu se poate asa ceva!E o gluma!Si una extrem de proasta si tampita!
-Tata,a murit!Am vazut sicriul ala nenorocit cum coboara in groapa si el ducandu-se!Nu are cum!De ce?!De ce m-a mintit!De ce!?
Tip disperata si lacrmile curg imi neincetat pe obraji in timp ce imi bag mainile in par si trag de el.Cum a putut?!De ce mi-ar face asta?
-Iubito...
-Nu!De ce m-a mintit?De ce!?
-Calmează-te iubito.Trebuie sa existe o explicatie pentru asta.
-Nu pot sa ma calmez!Tu cum ai reactiona cand ai afla ca ai fost mintit atatia ani ca tatal tau e mort si,defapt el se plimba fericit prin lume in timp ce tu stai si plangi!ii tip in fata si imi prabusesc capul pe pieptul lui continuand sa plang in timp ce el ma mângâia linistitor pe spate.Dupa vreo 15 minute ma opresc din plans si imi indrept atentia spre Maia si domnul William ce ma privesc tristi.
-Cand v-ati intalnit cu el?
-Acum cateva zile.
-Cum arata?Ce face?Ma mai tine minte?
Nu imi raspunde,dar isi scoate telefonul si intoarce ecranul spre mine.Tata...Arata la fel.Acei ochi blanzi si albastrii iti mangaie sufletul si te citesc ca pe o carte deschisa.
Lacrimile stau sa imi curga iar,dar clipesc de cateva ori si incerc sa le opresc.
-Te tine minte.spune domnul William si imi zambeste.
- Cum?
- Pai cand ne-am intalnit,l-am intrebat ce mai faci si a zis ca ai crescut si ca te-ai facut superba.
- Asa a zis?
- Da.
Zambesc si ma gandesc la momentele cand imi povestea ce o sa se întâmple cu mine si cred ca e un prooroc sau asa ceva.Meretu zicea ca o sa pot sa bat pe orici e la curse,ca o sa am baietii la degetul mic si ca o sa il intalnesc pe cel potrivit din priviri.
Privesc spre Augustus si zambesc cand imi amintesc cum ne holbam unul la altul in parcare.Imi zambeste si el inapoi si ma saruta pe frunte,pe nas si mai apoi pe buze.
-Ce dulci sunt!chitaie Maia si isi pune capul pe umarul tatalui sau.
-Unde sta?
- Intr-un hotel de aici.
- Vreau sa il vad.spun hotarata si ma ridic de pe canapea.
- Esti sigura?
- Da!Trebuie sa primesc niste explicatii.Urgent!
-Bine sefa!spune deodata Augustus si ma saruta in spatele urechii.
- Tu sti unde sta?!
- Nu,dar stie tata.
- Si nu poate sa ne duca el?
- Pimenova...imi sopteste la ureche si mi se face pielea de gaina cand ii aud numele curvei aleia.
- Aa...
- Deci?suntem scosi din transa de vocea tatălui sau si trasar cand ii simt degetele impletindu-se usor cu ale mele.
- Mergem!
******
Ne plimbam de o ora prin Santorini si deja nu mai am rabdare.Mi-e asa dor de el,de imbratisarile lui,de pupici pe frunte pe care mi dadea cand ma culcam,de clatitele facute de noi doi...de toate momentele acelea frumoase.
- Am ajuns.imi sopteste Augustus la ureche si mi se face pielea de gaina cand ii simt respiratia calda pe piele.
- Esti pregatita?
- Da...Cred...Nu stiu.spun si ma uit in ochii lui.
- Sunt alături de tine,nu te voi scapa o clipa din ochi si iti promit ca totul va fi bine.
Ii zambesc si ma intind pentru sarut ce il primesc înzecit.Si uite-ma mana cu iubitul meu,mergand sa imi vad tatal.Doamne...
La receptie,o fata draguta,cam de varsta mea ,ne intampina zâmbitoare si sunt surprinsa de faptul ca nu ii face ochi dulci lui Augustus.
- Buna ziua,va pot ajuta cu ceva?
- Da.Imi puteti spune va rog unde este cazat Paul Preston?
- Sigur,sta in camera 136.Luati liftul pana la etajul 3,a 10 usa pe stanga.
- Multumesc!
Il prind pe Augustus de mana si il trag spre lift.
Cand ajungem in fata camerei tatei emotiile cresc si simt ca ma sufoc. Augustus ma strange puternic de mana si ma saruta pe frunte.
- Totul va fi in regula.
- Bine.
Bat la usa si raman blocata pentru o secunda cand il vad pe tata.
- Va pot ajuta cu ceva?
- Da,ma poti ajuta cu ceva.
- Poftim?
- Nu ne-am mai vazut de mult timp,tati.
- Ce?Evelyn?
- Chiar ea!Cu iti mai merge?Vad ca te-ai distrat in anii astia cat eu stateam la psiholog si plangeam.
- Eve...
- De ce?
- A trebuit sa te protejez.
- De cine?
- De...

Am revenit Llamacorni!Stiu ca e scurt dar voi scrie maine unul mai lung.Va iubeesc!

♤Bad Boy♤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum