Augustus pov.
- De cine?tipa Evelyn si mi se face mila de ea cand ii vad disperarea si tristetea de pe fata.
- De Müller.spune tatal ei si simt cum sangele imi ingheata in vene.Este fiul nenorocitului care a rapit-o pe mama.Am mai avut de a face cu el si pot sa spun ca e un idiot mai mare ca tatal lui.Dar atunci vine intrebarea:De ce sa o protejeze de el?
- Cine el ala?spune din nou ,mai calma putin.
- E fiul unuia dintre cei mai mari mafioti din New York.Probabil ca Augustus ti-a povestit de el.o priveste pe Evelyn ,iar apoi isi indreapta atentia spre mine.
- Si ce vrea de la mine?
- E o poveste lunga...
- Avem timp,dar acum vreau ceva de la tine.
- Poftim?
- Vreau o imbratisare,mi-a fost atat de dor de tine,tati!spune si ii sare in brate tatalui sau ce o imbratiseaza strans.
- Off,cat mi-ai lipsit printeso.sopteste si o saruta pe crestet.
- Si tu mie...
- Haideti sa mancam ceva si sa vorbim.
Evelyn pov.
Am incuviintat din cap amandoi si am luat-o agale pe stradutele orasului superb in care,ca as fi vrut sau nu,am fost adusa.
Ne oprim la o cafenea ce se afla la 2 metrii de apa marii ce atunci cand se izbea de zidul de piatra ,ne stropea picioarele.
-Domne ce buna e! spun incantatade gustul cafelei ce ne-a fost servita alaturi de biscuitei cu miere.
Tata chicoteste si ii inmaneaza chelneritei o suma imensa ca bacsis.De unde atatia bani?
-Augustus!
Deodata aud o voce pitigaiata si ma intorc sa vad cine e.O fata blonda,inalta,bine dotata,cu buze carnose si date cu un ruj strident si rosu,iar ochii albastrii ca marea sunt superbi.Se apropie de noi si il saruta pe Augustus.Eram cat pe ce sa o iau de floace,dar Augustus a dat-o la o parte.
-Nu e ceea ce pare,iti jur!imi spune speriat si eu il sarut in semn ca stiu asta.
-Uhm,tu cine esti?ma intreaba blonda si imi vine sa imi dau ochii peste cap la cat e de proasta.Pai daca ne tinem de mana si ne sarutam,cine dracu crezi ca sunt?
-Iubita lui.
-Ba nu e adevarat!Eu sunt!Si l-am asteptat 6 luni sa se intoarca.
-Julie,ti-am spus ca ai fost doar o distractie,ce altceva mai vrei?Si ai cam asteptat degeaba!
-Poftim?Ieri mi-ai trimis mesaj si imi spuneai ca ma iubesti si ca ma vrei maine seara!spune si isi indreapta telefonul spre noi si nu sunt suprinsa vad ca acela nu e numarul lui Augustus.
-Scumpo,ti-o zic odata si nu ma repet.Daca te apropii de Augusts mai mult decat iti permit eu,extensiile alea dragute nu o sa mai existe.Clar?
-Cine te crezi?Sunt o doamna pe langa tine!
-Pff te rog!Daca ce sugi tu ar putea zbura,gura ta ar fi fost aeroport.
-Nesimtito!tipa ascutit si da sa ma plezneasca,dar ii prind incheietura si i-o sucesc.
-Vai scumpo,du-te si cumpara-ti un creier. O imping si cade ca bolovanul pe jos.
Tata si Augustus priveau ranjind scena dintre noi doua si am primit laude si un biscuitel.
-Ok .Acum vreau sa stiu de ce ne-ai parasit pe mine si mama?
-Nu v-am parasit,te-am protejat de idiotul ala si mama ta ma insela cu Richard de mult timp,am vrut sa ma despart de ea,dar m-am gandit la tine.
-Ok,de mama si Richard stiam si eu de mult,dar ce vrea copilul ala de la mine?
-Te vrea pe tine!Cand am fost la mare,cu familia Waters ,ne-am intalnit cu familia Müller si de atunci Sebastian,care e cu 4 ani mai mare ca tine, a pus ochii pe tine.A spus ca daca nu il voi ajuta sa faca transporturi de droguri si arme,te va lua pe tine.Nu am putut sa spun nu,ar fi insemnat sa te vand si nu pot face asta asa ca mi-am inscenat moartea si m-am dus cu el.
Simt cum ma inteapa ochii din cauza lacrimilor ,Idiotul ala,dar clipesc repetat si incerc sa evit o criza de plans in public.Il imbratisez strans si il sarut pe obraz.
-Si acum ca am lamurit asta,vreau sa vad daca te mai tine sa te intreci cu mine.
-Nu poti sa ma bati!Sunt mai buna ca tine!Si am inregistrarea in care spui asta.
-Am fost de acord ca nu mai vorbim de aiai vreodata!spune printre dinti si ma bufneste rasul.
-Hai sa te vad pustoaico!spune si se ridica de la masa alaturi de noi doi.
-Bine mosule!tip eu si intru in masina lui Augustus,imi pun centura si demarez cu viteza spre casa domnului William.Augustus pov.
Mi s-a furat masina si nu am cu ce ajunge acasa.Super!
-Augustus!Vino cu mine!ma intorc si zaresc un Range Rover negru si la volan e Paul.
-In regula!strig inapoi si ma indrept spre masina lui.
-Din moment ce fata mea ti-a furat masina,te voi duce eu.Macar atat sa fac pentru tine,pentru faptul ca imi fac fata sa zambeasca.
-E o placere sa o vezi zambind.zambesc visator si imi sprijin capul de geam.
Ce mi-a facut fata asta?In cateva saptamani m-a facut sa fiu permanent cu capul in nori,sa fiu dependent de buzele ei,de rasul ei,de zambetul ei,de modul in care mi se topeste in brate cand facem dragoste,de fata adorabila pe care o face cand nu ii convine ceva,dependent de ea.O iubesc.
Sunt trezit din transa de mana lui Paul asezata pe umarul meu.
-Sunt sigur ca si ea simte la fel.imi zambeste sincer si sunt suprins ca stie la ce ma gandeam.
Coboram din masina si suntem intampinati de Maia si tata ce ne asteapta in fata casei.Maia ii sare in brate lui Paul ,iar tata da mana cu el.In livingul spatios o gasesc pe Evelyn intisa cat e de lunga pe canapea cu un Frappe in mana.
-Mi-e somn!murmura Evelyn si se intoarce pe burta dindu-mi o priveliste superba a poponetului ei bombat.
-Augustus,de ce nu o duci pe Evelyn la casa de pe plaja?spune Maia si pe fata ii apare un mic zambet pervers.
-Aveti o casa pe plaja?
-Daa!tipa Maia si o trage pe Evelyn de pe canapea.
- Augustus, putem merge?intreaba Eve in timp ce sare ca un jepure in jurul meu.
- Da.spun si o prind de mana intorcand-o spre mine.Imi prind fata in palme si o sarut.
Parintii nostrii aclamau,iar Maia facea ca o nebuna,topaia si batea din palme.Imi impletesc degetele cu ale ei si o trag dupa mine spre masina.
Dupa jumatate de ora ajungem la casa de pe plaja , iar amintirile ma navalesc.Amintirile cu mama...
Evelyn imi simte nelinistea si se plaseaza in fata mea si isi pune mainile micute pe obrajii mei si ma priveste ingrijorata in ochi.
-O vom gasi.Iti promit.sopteste si ma saruta.
-Ti-am mai spus cat de mult te iubesc?
- DAAA!De prea multe ori.rad si o iau in brate pasind incet pe nisip spre casa.O las jos si incep ca examinez casa.Arata ca acum cativa ani,mobila alba in contrast cu peretii grii si negrii imi aduc aminte de momentul cand am varuit si tata a cazut cu fundul in cutia cu vopsea,candelabrul cu care mama l-a disperat pe tata,totul este exact la fel.
O privesc pe Evelyn si nu imi vine sa cred ca am gasit-o intr-o amarata de parcare.O prind de talia micuta si pot sa jur ca a mai slabit,o intorc si ii privesc oceanele albaste ce ma ineaca si ma aduc la viata mereu.Privirea imi coboara pe buzele ei rozalii si pline ce le asteapta pe ale mele si nu imi pot abtine un geamat inainte de a i le saruta.Limba sa se impleteste timid cu a mea si buzele ei le mangaie pe ale mele si invers,o trag mai aproape de mine,daca e posibil,si imi agat degetele de fermoarul rochiei albe si o indepartez rapid,lasand-o in lenjeria de dantela aducatoare de erectii si infarct.Mainile imi ajung in spatele genunchilor ei si o ridic,ea punandu-si picioarele lungi in jurul meu.Urcam in dormitorul ce candva a fost al părinților mei si o asez pe pat.
Ma dau un pas in spate pentru a privi corpul perfect ce imi asteapta atingerile.Ma aplec deasupra ei si ii sarut buzele coborand pe maxilar pana la linia pulsului,unde musc pielea fina si parfumata.Cobor din nou spre sani si ii desmierd pe fiecare in parte,sfarcurile intarindu-se,imi plimb limba pe abdomenul ei si musc din loc in loc,facand-o sa geama de placere.Nu mai rezist si ii dau jos chiloteii si patrund in miezul ei fierbinte si umed ce ma astepta.
- La naiba!gem cand am patruns cu totul ,iar ea se trange in jurul meu.
Incep sa ma misc incet,marind ritmul treptat si ajungand mai aproape de orgasm cu fiecare penetrare.
Momentul eliberarii vine si gemem amandoi cand ajungem la implinire. Cadem amndoi obositi in pat si adormim unul in bratele celuilalt.Gata Llamacorni! Am postat si capitolul asat si in week-end revin in forta cu alte doua.Va multumesc pentru tot!Si sper sa nu va dezamagesc.Pana data viitoare va iubesc mult si va pupacesc.
CITEȘTI
♤Bad Boy♤
Lãng mạn"Te rog,nu pleca!" "Trebuie.Trebuie sa te protejez pe tine si ceilalti." "Cum ramane cu mine,cu noi?" "NOI,va ramane mereu aici,in inimile noastre" "Doar promite-mi ca nu ma vei uita.Pe mine si ce am avut impreuna" "Promit.Te iubesc!" "Te iubesc!Acu...