Gülse'den
Yıllarımı onunla geçirmiş olmam hataydı. Savaş, beni aldatacak kadar adi ve namussuz olabilecek biri değildi. Ben de biliyordum, o gece bir hataydı ama yapmıştı işte. Ve Adil. Gerizekalı, neden daha önce karşıma çıkmadı ki. Hayatımız çok daha güzel olabilir-Telefon çalıyor.
EVEREST arıyor. ((Doruk yani shshdj))
Kanka ben çok yanlış bir zamanda aradığımı biliyorum ama...
Hayır kardeşim, Adil gitti, evdeyim. Ne var?
Kanka Savaş.
O piç ağlıyor olabilir kanka ve benim de ne kadar üzüldüğümü -bir zamanlar- sen de biliyorsun. Benden onu affetmemi veya yanına gidip teselli etmemi isteyecek kadar gerizekalı olduğunu ve beni tanımadığını bilmiyordum Doruk ZENGİN!
Diye bağırdıktan sonra telefonu yüzüne kapattım. Sinirlenmiştim. Bana onca şey yaşattıktan sonra hangi yüzle bana "yaşama sebebim" diyebiliyordu?! Hangi yüzle, Doruk'a beni aramasını söyleyip yanına gelmemi istiyordu?! Aldatmıştı beni. O kızla. Nefret ediyorum ondan. Hayatımdan çaldığı yıllar. Geri alacaktım. Lanet telefon! Susmak bilmez ki!
YEŞİLLİK arıyor.
Yeşim aynı şeyi sen de söyleyeceksen şimdiden telefonu kapatayım.
O. İntihar etmiş.
İçimde kopan fırtınadan sonra zar zor cevap verebildim.
Bundan banane? Gebersin.
Hastanede. Ölüm tehlikesi var.
İntihar etmek öldürür. Bunu biliyor olmalısınız. Hiç mi Samanyolu Vine izlemiyorsunuz? Küçük çaplı, küçümser bir attım.
Gülse VAROL gülmenin sırası değil. Seni sayıklıyor, ayrıca Adil bile senden önce koşup geldi. Kanka, bir vicdanın var sanıyordum!
Evet bir vicdanım ve ona olan biraz saygı ve sevgim vardı, ama o bütün bunları o kızın kolları arasında harcadıktan sonra bir damlası bile kalmadı anlıyor musun?! Şimdi de, gitsin ve gebersin.
Gülse. Gel. Şifa Hastanesi 186 numaralı oda.
Yeşim oraya gelip de, zaten zor bastırdığım duygularıma hakim olamamak istemiyorum. Ölmek istemiş işte. İstemese intihar etmezdi. Bana seni seviyorum demek için intihar etmesine gerek yoktu, ben o gece o odaya girdiğim zaman İrem i bırakıp yanıma gelebilirdi anlıyor musun?!
Gülse. O ölüyor. Yaşanmışlıkları bir kenara bırakman lazım.
Adil orada mı?
Evet.
Savaş'ın canı mı yanıyor.
Hem de çok.
O şerefsize acımıyorum, biliyorsun Yeşim!
Seni gerizekalı! Acımanı istemiyorum zaten. Ama çocuk senin için intihar etmiş. En azından gelip bir bakabilecek kadar kalbin kaldığını düşünüp aramıştım. Adil aramamamızı söylemişti, ben anlayacağını düşünüp haber vermek istedim ama beni yine yanılttın! Tebrikler Gülse VAROL, gurur yap ve ölen insanlardan nefret etmeye devam et!
Diye bağırdıktan sonra telefonu kapattı.
~~~~~~~~¢¢~~¢~¢~~~¢~¢~™€©©€~
Ah, biraz bira. Hayır, Gülse yalnız olmaz. Saçmalama, ben gerizekalı ve işe yaramayan bir yaratığım. Telefon çalıyor. AH, HADİ AMA BU 18'İNCİ!
HAKİMim ((Adil yani sjsnsb))
Elindeki şişeyi bırak, yalnız içmeni istemediğimi biliyorsun.
Bu seni ilgilendirmez.
Ah, hadi ama.
Git ve ölmekte olan bir piçi ziyaret et. Ne kadar da iyi yüreklisiniz!
Savaş'ın yanına senin de orada olabileceğini ve o çocuğun sana yavşayabileceğini düşündüğüm için geldim!
Ah, mükemmel derecede zekice. Beni tanısaydın gelmeyeceğimi bilirdin anlıyor musun!
Gülse. O ölmek üzere. Biliyorsun.
Bana o pezevengi savunmak için hepiniz çok geç kaldınız! Siz hiç aldatılmadınız! Nereden bileceksiniz, aşık olduğunuz adamın bir sürtüğün bacakları arasında kaybolup gittiği anı?! Ha! Nereden bileceksin?
İçme. Ben gelmeden olmaz.
Harika şimdi de benim yanıma geliyorsun. Ne bu Adil? Gezici sağlık hizmeti mi veriyorsun?
Gülse ben gelmeden içme. Dediğim gibi, seni istiyorum birtanem.
Bu gece olmaz.
Neden?
Sadece içeceğim ve unutmaya çalışacağım, İremin çıplak halini ve Savaş'ın o dağınık saçlarını. Şimdi gel ve unutmama yardım et. O geceki gibi.
İstemediğini söyledin.
Ah, Adil. Beni tanımıyorsun sevgilim. Gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse Adalet
FanfictionAdil'in evinde, etrafta dönen cesetler ve büyük meblada paralardan oluşan karanlık bir dünya. Gülse'nin sigarasının dumanındaki gizeme eşlik eden viski bardağındaki şeffaflık. Savaş'ın intihar ettiği uyku hapları sayesinde zar zor bulduğu huzur. Kor...