~Başlangıç Noktası

56 7 3
                                    




Adil'den

Anahtarımı çıkarıp eve girdim. Gerçekten onun tarzıydı. Siyah. Her yer neredeyse. Her odada en az bir duvar simsiyah boyanmıştı. Duvar kağıtları, siyah beyazdı ; kendi istediği yerlere biraz suluboyayla renk vermişti. Köşede bir tuval duruyordu. Bir portre. Kimdi bu? Daha tam bitmediği için yaklaşmadan anlayamadım. Yaklaşınca daha taslak halinde olan kaymış gözlerini, uzun kaşlarını, minik dudaklarını, gözlerindeki hafif mavi ışığı, saçlarının olacağı kısma sürülmüş olan altın sarısı boyayı farkettim. Açık ve net. Mustafa Kemal Atatürk'ü çiziyordu. Camın önüne sıralı çiçekler. Beyaz kalan sayılı duvarlardan birine sadece bir parça bantla yapıştırılmış siyah bir gelincik dikkatimi çekti. Kurumuştu, altında tarih yazıyordu. Savaş'ın hediyesi olmalı diye düşünüp çok önemsemeden odasına doğru yürüdüm. Evin en büyük odasını kendine ayırmıştı. Tavan, orjinal olduğundan emin olduğum film afişleriyle kaplı, bir duvar siyaha boyanmış, üzerine koyu lacivert kullanarak soyut bir deneme çalışılmıştı. Karmaşık ve siyah beyaz renkteki bir duvar kağıdını teker teker boyayarak renklerdirmişti, odadaki sayılı renkli eşyalardan biri olduğunu fark ettim. Bu oda onundu, onun dünyası, onun hayatı. Her şeyiyle Gülse'ydi bu oda. Peki, Gülse neredeydi? Seslendim. Cevap vermedi. Evde değil miydi?

GÜLSE!!!!

Buzdolabına bir not bırakmıştı.

Hadi ama Adil GÜVEN. Bana sahip olmak o kadar da kolay değil biliyorsun :) Kendini öldürmeye kalkma derim. Anladığın gibi ziyaretine bile gelmem. Nerde miyim? Her şeyin başladığı yerde. Başlangıç noktasında.

Başlangıç noktası mı? Ah, hadi ama bara mı gitti? Bensiz gitmez. Başlangıç noktası. Her şey nerede başladı? Okulun bahçesinden bahsediyor olabilir mi. Hiç bilmiyorum. Aramalıyım.

Aranıyor GülseYıldızlarUtanır

AHAHAHHA :)

Gülme kızım :)

Nerdeyim?

Bilmiyorum sevgilim.

Savaş'ın yanındayım.

Her şey orada mı başladı?

Evet.

Nasıl evet?

Şifa Hastanesi 186 numaralı oda. Ben orada doğdum.

Kızım beynim yandı amk. Fazla zekisin yaşama sebebim.

Biliyorum aşkım.

Savaş gebermeyi becermiş mi bari?

Hayır.

Geliyim mi bitanem?

Direk bara gel. Bana unutturman gereken bir gece var.

Telefonu kapattım, yüzümde saçma bir gülümseme vardı. Yıllardır beklediğim anlardı bunlar. Ve savaş. Gülse yüzünden intihar ettiğini söylüyordu. Peki o bir kızı intihar edebilecek kadar seviyor muydu? Peki Gülse onu bu kadar sevdiğini görüp neden hemen yanına koşmadı? Bilmiyorum. Ama bence Savaşın intihar sebebi sadece Gülse değil. Bir insan ÖLESİYE sevdiği birini aldatmaz. Her neyse. Gidip unutturmam gereken bir gece var...






HEY, SELAM MİLLET BEN YAZARINIZ :) SİZİN İÇİN SABAHIN 6:30'unda BÖLÜM YAYINLADIM LAN SJJSJS. SİZCE SAVAŞIN İNTİHARININ TEK SEBEBİ GÜLSE Mİ? BENCE DEĞİL. GÖRECEĞİZ. 345 KİŞİ ULAŞMIŞIZ :) HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER. AYRICA KİTAP TASARIMI İÇİN DE YAĞMUR'a ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SEVGİYLE KALIN, HERŞEYİMSİNİZ!!!

Gülümse AdaletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin