2. Bölüm - Zaman -

335 19 35
                                    

                                                                JUMPER

Yazar : İsim Bırakmadınız

Bölüm : 2

- Zaman-

Naziler psişik savaş konusunda deneyler yapıyorlardı amaçları psişik yetenekleri olan insanları askere dönüştürmekti, çoğumuz öldü. Savaş sona erdi ama deneyler hiç durmadılar bölüm adını verdikleri bir yapılandırma oluşturdular. Amaçları bizleri birer silaha dönüştürmekti bölüm ajanları izimizi sürüp bizi hayvanlar gibi avlamak ve ailelerimizle arkadaşlarımızdan ayırmak için eğitilmişti. Bizleri test ediyor ve sınıflara ayırıyorlardı.

Şu anda elimde tuttuğum kağıtta ki kişi... en tehlikeli olanlarındandı. Yeteneği Teleportasyon yani burada bizim değimimizle Jumper. Onlara zıplayıcı adını veriyoruz çünkü..

Karşımda ki kadına korku ve alayla baktım

'' Jumper! Delirdiniz mi ?! ''

Karşımda ki kadın burada ki en yetkili kişilerden biriydi ona bağırmak ölmek istediğiniz gösterirdi fakat zaten ben bu görece gidersem kesinlikle ölecektim bu yüzden fazla dert ettiğim söylenemez.

'' Bana sesini yükseltme Byun Baekhyun! ''

Kadın sinirlice bağırdığında olduğum yere sindim.

'' Öldürmemi istediğiniz kişinin yeteneği Jumper, sizde biliyorsunuz ki onu öldürmek için bir adım attığımda bile sadece bir saniye içinde dünyanın başka bir yerinde olabilir?! ''

Teleportasyon yeteneği olanlara bu yüzden Jumper diyorduk, gerçi bu benim hayatımda gördüğüm ilk Jumper'dı, bizimkiler gibi çabuk bulunmayan bir yeteneğe sahiptiler, sadece birkaç saniye gözlerini kapattıklarında dünyanın başka bir yerinde olabiliyorlardı, böylelikle onların yerini kimse bilemezdi.

Gözlerini kapatıp gitmek istedikleri yeri hayal ettiklerinde aniden bi bankanın ortasında olabilir tüm parayı alabilir ve yine birkaç saniye içinde dünyanın diğer ucunda olabilirlerdi. Gerçi nasıl bunu yaptıklarını tam olarak bilmiyorum sadece söylentileri duymuştum. Bu büyüleyici bir şeydi, çok nadir bulunan bir yetenekti, ama bende biliyordum ki eğer bu yeteneğe sahip olan kişi kötü biriyse hemen öldürülmeliydi.

'' Bu yüzden Baekhyun ona yeteri kadar yakınlaşıp hiç beklemediği bir anda öldürceksin.''

Bayan Chaerin ayağa kalktı ve karşıma geçti.

'' Evinin nerede olduğunu biliyoruz.''

Ne demek evini biliyoruz? Tanrı aşkına o bir Jumper'dı dünyanın her yeri onun eviydi zaten. Bir evi olduğuna göre adam her halde salaktı, dünyanın her yeri onunken neden tek bir yere bağlı kalsın ki ? delilik bu!

'' Seninde dediğin gibi onu öldürmeye kalktığında bile saniyeler içinde kaybolabilir, ama eğer güvendiği biri yanında olursa.. ondan kaçmaz öyle değil mi? Onunla tanışıp yakın bi bağ kuracaksın, ve uykusunda öldüreceksin.. ya da her nasıl istersen.''

Şimdi anlamıştım... Güvendiği birinden şüphe duymazdı. Böylelikle öldürmem çok kolay olurdu.

'' Anladım.'' Dedim basitçe.

Her ne kadar daha fazla konuşmaya devam etmek istemesem de tabi ki umursamadı ve devam etti.

'' Haftada sadece bir kez evine gidiyor, evine giderken tesadüfen karşılaşmış gibi davranıp onunla tanışıp yakın bağ kuracaksın. Evin adresi odana iletilecek, şimdi çıkabilirsin.''

JUMPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin