4. Bölüm – Madalyonun Öteki Yüzü-
Baekhyun elinde ki fotoğrafa tekrar baktı ve iç çekti. Bu onun en zor görevlerinden biri olacaktı, belliydi. Chanyeol'un karşısına nasıl çıkması gerektiğini bilmiyordu, aslında aklına birkaç fikir gelmişti ama işini şansa bırakmak istemiyordu. Onu en derinden etkilemeliydi, öyle ki Chanyeol Baekhyun'u öyle bi sevip sahiplenmeliydi ki Baek onu parmağında rahatça oynatabilsin.
Hemen karşısına çıkmak yerine onun hakkında daha fazla bilgi edinmeliydi. Nasılda onu görmüştü ve evini de öğrenmişti. Onu etkileyebilmesi için nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını gün içinde neler yaptığını bilmesi gerekliydi. Bu yüzden Kai ile konuşup Chanyeol'un telefonunu ve bilgisayarını hackleyecekti. Telefonun ve bilgisayarın kamerasını ve ses sistemini... Böylece evin içine kendi kendine konuştuklarını bile duyacaktı.
Baekhyun son kez eve baktı, bugünlük planlarını erteleyip olması gerektiği yere yola koyduldu.
- - - -
Kyungsoo odasında ki camın önüne oturuş öylece dışarıyı izliyordu. O da diğer insanlar gibi bağlanmak aşık olmak istiyordu hatta aşkı uğruna aptalca şeyler yapacak kadar aşık olmak istiyordu. Bi sevgiliye ihtiyacı olmadığını söylese de kendine ne zaman sevgilileri görse içi gitmiyor değildi.
Mantığı birine aşık olmaması gerektiği, işlerine odaklanmasını gerektiğini söylerken kalbi başkası için çarpmak ve ona ait olması gerektiğini söylüyordu. Kafası çok karışıktı, belki de daha önce kimse onu böyle sevip sahiplenmediği içindi. Belki de iki erkeğin aşkının yanlış olduğunu bildiğinden.
Sonuç olarak acıyan her yaraya bant yapıştıralamıyordu, diğer çözüm bulamadığı her şey gibi bunu da zamana bırakacaktı. Ama emindi ki Kai onun için doğru kişiydi, sadece yanlış bedendeydi.
Kyungsoo dışarı çıkıp biraz hava almaya karar verdi, yavaşça ayaklandı. Üstüne salaş siyah hırkasını giydi ve kapıyı açıp uzun koridora çıktı. Karşıdan da onun bu halde olmasının sebebi geliyordu. Kai.
Başını önüne eğdi, basitti sadece öylece geçip gitmek istiyordu. Ama istediği olmadı, Kai onu kolundan tutup durdurmuştu. Kyungsoo başını kaldırıp Kai'nin yüzüne baktığında sinirli ve hırslı bakışlarla karşılaştı. Tam ne olduğunu soracakken Kai onu kendine sertçe çekti ve küçük adamın kulağına dudaklarını yaklaştırdı.
'' Biri sana baktığında benim düşündüklerimden daha saf daha içten şeyler düşünsün, yemin ederim o zaman her şeyimi toplar defolup giderim buradan.'' Kai'nin sesi hırlar gibi çıkıyordu.
Madem Kai öyle istiyordu o zaman Kyungsoo'da sert konuşurdu.
'' Asla senin olmayacağım Kai. Anla bunu.''
Kyungsoo kolunu kurtarmaya çalıştı ama Kai daha çok kendine çekti.
'' Olacaksın...'' Kyungsoo sızlanarak kolunu kurtarmaya çalıştı ama olmadı, Kai sanki daha fazla yapabilirmiş gibi Soo'yu kendine iyice çekti, küçük adam esmer olanın nefes seslerini ve sıcaklığını kulağında hissedebiliyordu.
'' Yemin ederim olacaksın Kyungsoo, bir gün öylece otururken için sızlayacak aklına ben geleceğim ve sen pişman olup bana geleceksin, işte o zaman tamamen benim olacaksın. Sen.Seni.Tanıdığımdan.Beri.Benimsin.''
Baekhyun ikiliyi gördüğünde hızla yanlarına yürüdü, o sırada Kyungsoo'da sonunda kolunu Kai'den kurtardı.
'' Kyungsoo'yu üzersen o seni affedebilir ama ben affetmem Kai!''
Kai gelene baktı ve sadece alt dudağını ıslatıp göz devirdi,sonra da
'' Odana gidelim Baek konuşmamız gerek.'' dedi
Baekhyun Kyungsoo'nun iyi olup olmadığını kontrol etti , Kyungsoo gözleriyle onay verdikten sonra Baekhyun hızla kendi odasına ilerleyen esmerin peşinden gitti.
İçeri girdiğinde Kai koltuğa oturmuş onu beklerken gördü.
'' Soo'ya zorbalık yaparak kendini sevdiremezsin.'' dedi Baekhyun.
Esmer olan ayağa kalktı ve kısa olanın yanına gitti.
'' Kendimi sevdirme niyetinde değilim, o beni zaten seviyor. Sadece kabullenemiyor.''
'' Kyungs-'' Baekhyun cevap vereceği sırada Kai hemen atıldı.
'' Aşk meşk meselelerini bırakıp asıl meselemize geri dönelim. Park Chanyeol?'' Esmer olan tek kaşını kaldırıp kısaca son durumu sordu.
''Gittim fakat onun için daha farklı planlarım var, yarın tekrar gideceğim''
'' Elimizi çabuk tutmamız lazım.''
'' Farkındayım Kai. Yarın onunla tanışacağım, bi planım var.''
'' İyi, ben odamda olacağım'' Esmer olan hızlıca kapıya yürüdü ve hızlıca kapıyı açtı tam çıkacağı sırada Baek ona seslendi, geriye dönüp kısa olana baktı esmer olan.
'' Sadece... hiçbir şey..''
Kai kapıyı kapatıp çıktı, o gittiğinde Baek iç çekip yatağına uzandı.
Bu yükü nasıl kaldıracaktı bilmiyordu.
- - - - -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUMPER
De Todo2. Dünya Savaşı sırasında Nazi bilim adamları "süper bir ordu üretebilmek amacıyla" içinde oxycodone, kokain ve metamfetamin bulunan tuhaf bir ilaç karışımı geliştirmişlerdi. Daha sonra çeşitli kimyasallarla üretilen serum ve iğneler deneklere enjek...