5.Bölüm- İlk Tanışma -

171 14 20
                                    

                           

                                      - İlk Tanışma -

Bir insan nasıl aşık edilirdi ki? Yoksa kendiliğinden mi olurdu? Baekhyun daha aşkı yaşamak bir yana daha tanımını bile yapamazken nasıl tanımadığı bir adamı kendine aşık edecekti ki? Acaba Kai nasıl Soo'ya aşık olduğunu anlamıştı?

Elinde kitabıyla yürüyen adamı bir yandan takip ediyor bir yandan da gözlerini ayırmadan onu izliyordu. Nelerden hoşlanır? nelerden hoşlanmaz? bir şeye alerjisi var mı ? Baekhyun'u sevecek mi? Baekhyun'un aklında bir sürü soru vardı ama en önemlisi nasıl tanışacaktı?! 

Taçını başınıp düzeltip doğaçlama yapmaya karar verdi, hızla elleriyle saçlarını taradı ve yakalarını düzeltti, hala kitabıyla yürüyen Chanyeol'un yanına ilerledi, yüzüne güzel olduğunu düşündüğü bir gülümseme yerleştirdi. Chanyeol bir kaç metre sonra yanında yürüyen kısa adamı fark etmişti. Baekhyun Chanyeol'un ona tuhaf bakışlarını görünce gülerek konuşmaya başladı


'' İnsanların olmadığı bir dünya nasıl olurdu? '' 

Chanyeol yanında ki kısa adama tuhafça baktı, ne saçmalıyordu bu adam?

'' Ne? '' 

Baekhyun gülerek Chanyeol'a baktı

'' Sana bir soru sordum!''

Chanyeol kısa adamın onu biriyle karıştırdığını  düşündü, ama yine de cevap verdi.

''  İnsanları avladığı ya da bir şekilde neslinin tükenmesine sebep olduğu hayvanların nesli tehlikeye girmezdi her halde? '' Chanyeol cevapaldı

'' Sadece sence bu mu? '' Baekhyun ona garipçe bakan uzun adama alayla söylemişti

'' İnsanlar olmazsa tüm kıtalarda çok zengin bir ekosistem oluşurdu ? '' Chanyeol yine bıkmadan cevapladı.

'' Peki dünya nüfüsü aniden aşırı artsaydı ne olurdu?'' 

Chanyeol sonunda dayanamadı 

'' Buda nereden çıktı şimdi? biriyle karıştırdınız sanırım?''

'' Hayır karıştırmadım, çünkü zaten seni tanımıyorum.''

Chanyeol sonunda bıkkınlıkla konuştu, bu çocuğun derdi neydi böyle? 

'' Yani?''

Baekhyun sevimlice gülümsedi ve eliyle bi cafeyi işaret etti. '' Şurada ki cafeye oturalım mı ? ''

Chanyeol yine bıkkınlıkla bir şeyler zırvalayan kısa adama baktı.

- - - - - 

Evet Sayın Jumper okuyucuları... tabi hala okuyan varsa, kısa bir bölüm olduğunu  farkındayım hatta henüz bir şey anlatmadığımı da farkındayım, fakat tam bir çıkmazdayım bana bir yol gösterin nolur, bu fici bitirmeyi çok istiyorum ama hiçbir kurgusu yok, bu sebepten hiç yapmadığım bir şeyi isteyeceğim ve sizden yardım isteyeceğim, bana yorum ya da mesaj olarak şöyle olsun böyle olsun falan yazın, bende ona göre bir şeyler belirleyebileyim. Yoksa bu fic hiç bitmez..

   Bu arada ficin genelinde internette bulduğum bilgileri kullanıyorum, haberiniz olsun sjsj, birde ficin kapağı hakkında ne düşünüyorsunuz? eskisi daha mı güzeldi? 

Hala okuyan varsa çok teşekkür ederim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JUMPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin