"The one with the black hair..."

380 20 1
                                    

"Dneska má být hrozný vedro, nechceš s náma jít na koupák?", položila mi Madison otázku.

Byla sobota ráno a už teď jsem myslela že se rozpustím. Podle teploměru bylo venku asi 38°C a nabídka jít k vodě nezněla vůbec špatně.

"To zní lákavě!" odpověděla jsem s nadšením do mobilu. "Kdo všechno jde a v kolik se sejdem?"

"Má jít celá naše parta, takže bude sranda. Sraz máme rovnou tam, asi kolem 11té. Přijdeš?"

"Určitě. Jdu to říct rodičům a v 11 se uvidíme."

"Tak fajn. Zatím!"

Odhodila jsem mobil na postel a seběhla schody dolů do obýváku, kde se určitě nacházeli moje rodiče.

"Tati!" křičela jsem už ze schodů. "S kámošema chceme jít na koupák, můžu na 11tou?"

Přicupitala jsem k tátovi, který se rozvaloval na pohovce a koukal na televizi. 

"Nemám s tím problém. Ale na večeři ať si doma, jo?"

"Žádný problém." políbila jsem ho na tvář a odcupitala zpátky nahoru se připravit.

Převlékla jsem se do svých světlounce růžových plavek a do batohu si zabalila ručník, krém na opalování a zbytek potřebných věcí. Za hodinku jsem už byla připravená vyrazit.

"Tati? Mohl by jsi mě prosím odvést?" zakřičela jsem z pokoje a doufala, že mě slyšel.

"Samozřejmně zlato! Za 5 minut?"

"Jop!"

Za 5 minut jsem tedy už běžela ze schodů, v předsíni si obula sandálky a vyběhla před barák, kde už čekal táta s autem.

"Na koupák, že?" ujistil se ještě před tím něž vyrazil. Přikývla jsem.

***

"Užijte si to!" zamával mi táta když jsem vystupovala z auta. Zamávala jsem mu s úsměvem na rozloučenou.

U prodeje vstupenek jsem zhlédla naši partu. Ihned jsem byla zavalena vřelými pozdravy a úsměvy. Objala jsem se s Madison a nezapomněla jí předat náramek, který jsem jí koupila. Koupili jsme si vstupenky, našli si pěkné místo ve stínu a nahrnuli se do bazénu.

Není lepší pocit, než celá spocená skočit do studeného bazénu. Celou hodinu jsme potápěli jeden druhého a cákali na sebe jak debilové. O zábavu rozhodně nebyla nouze.¨

"Hej," přiblížila se ke mě Madison a zašeptala mi do ucha. "Co takhle najít nějakýho hezkýho kluka a stalkovat ho?"

"No tak, bude to sranda," přesvědčovala mě, když jsem neprojevila stejné nadšení jako ona.

"No... tak jo..." souhlasila jsem váhavě. Po tváři se jí rozprostřel uličnický úsměv.

"Tak pojď. Jdeme najít někoho, koho bychom mohly stalkovat," táhla mě do další části bazénu.

"Vidíš někoho hezkýho?" zeptala se po chvíli hledání.

"Ne-" zamumlala jsem ale hned se zarazila.

"Copak? Někdo tě upoutal?" objevila se Madison vedle mě a rozlížela se.

Ukázala jsem prstem před sebe: "Ten s těmi černými vlasy."

Madison chvilku trvalo než našla pohledem kluka kterého jsem měla na mysli.

"Omg..." zalapala po dechu. "Ty máš hodně dobrej vkus! To je snad ten nejhezčí kluk co jsem kdy viděla..."

Ani jedna jsme z něj nemohly odtrhnout oči.

"No tak, pohni! Než nám zmizí z dohledu!" vyrazily jsme za ním.

Asi následující hodinu jsme za ním pořád chodily, sledovaly ho jak skáče ze skokánků a snažily se vypozorovat, kde se usadil s věcmi. Několikrát jsme ho ale ztratily, a teď byla jedna z těch situací.

Seděla jsem na okraji bazénu, Madison byla ve vodě u mých nohou. Najednou zpozorněla a přiblížila se ke mně.

"Lily! Já ho vidím! Podívej se napravo, napravo!", zašeptala naléhavě.

Otočila jsem tedy hlavu a zahleděla se na vzdálené skluzavky. "Kde je?! Kde je?! Kde je?!" nevědomky jsem zvýšila hlas. Když jsem ho pořád neviděla, pohled mi sklouzl o něco níž.

Měla jsem pocit, že se mi na chvilku zastavilo srdce. Asi metr ode mě se ten kluk opíral o okraj bazénu, s jedním nadzvednutým obočím na mě visel pohledem.

"Tady," jeden koutek se mu nadzvedl v uličnickém úsměvu. Tak rudá jsem snad nikdy nebyla. Rozrušeně jsem skočila do studené vody, která mě ihned zchladila.

"Hledaly jste mě?" přisunul se k nám se zájmem blíž.

"N-Ne," vyhrkla jsem.

"Ne?" zatvářil se naoko zklamaně. "Protože já jsem hledal vás."

Z každého jeho slova jsem se červenala snad ještě víc. 

"Vážně?" ujala se slova z naší strany Madison a oplatila mu jeho vyzývavý tón. Neuniklo mi ale, že kluk mojí kamarádce nevěnoval byť jediný pohled a nadále jím visel na mě.

Nervózně jsem si odkašlala. "Pojď, Madi, měly bychom se vrátit za ostatníma," táhla jsem ji ven z bazénu.

"Těším se na naše příští shledání," ozvalo se za námi.

Když jsem se ale otočila, černovlasý kluk už tam nebyl.

My boyfriend is a devilKde žijí příběhy. Začni objevovat