"
İnsanlar güçsüz oldukları için ağlamazlar, çok uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar.
"
( Bu sefer uzun bir bölümle sizlerleyim.
Umarım çok beğeneceğiniz bir bölüm olur.
Okuduktan sonra hepinizden votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizin ne düşündüğünüz gerçekten benim için çok önemli.
Hepinizee güpgüzel okumalar :D )
Multimedia => KUMSAL
-------------------------------------------------------------
ΩΩΩΩ
Off birazdan almaya gelecekler takım elbiseyi ben ne yapacağım ?
Allahım nolur herşey yolunda gitsin nolur.
Yanlışla olduğunu söyleyince lütfen beni affetsin lütfen.
En azından pantolonu hala sağlam. Korkunun ecele faydası yok Kumsal. En iyisi gidip pantolunu paketlemek bari onu güzel bir şekilde vereyim.Ahh Kumsal yandın sen yandın ?
Salak Kumsal
Aptal Kumsal
Beceriksiz Kumsal
Ceketi kurtaramasam da pantolunu bari güzel bir şekilde vermek için paketledim. Ceketi paketlemeye yüzüm dahi yoktu. Artık geriye kurbanlık koyun gibi almaya gelecek sahibini beklemem kaldı.
Belki iyi bir insandır beni affeder. Acaba prova mı yapsam nasıl konuşacağımı ?
Evet evet en iyisi yapmak. Yoksa ben orda put kesilir iki laf bile edemem. Hemen boydan olan aynanın karşısına geçtim.Evet tamam nasıl başlasam ki söze ?
Boğazımı temizledim.
" Kusura bakmayın efendim. Ben büyük bir eşeklik yapıp ceketinize zarar verdim. "Büyük bir eşeklik yapmak ne demek ya ?
Böyle söylenmez.
Bidaha deneyeyim.
" Biz iyi bir firmayız. Genelde hata yapmayız. Ama bugün talihsiz bir olay yaşadık. Üzgünüm ki bu da size denk geldi. "
Of bu ne ya reklam yapar gibi.
Genelde hata yapmayız falan filan. Bide size denk geldi diyorum.
Piyango mu bu Kumsal ?
Bidaha deneyeyim.
" Ben sizin ceketinizi yaktım efendim. Herşey yanlışla oldu. Ütüyü ceketinizin üstünde telefona bakmak için koştuğumda unutmuşum. Nasıl oldu bende anlamadım. Kusura bakmayın. Ama pantolonu sağlam takımınızın. Buyurun burada. "
Olmuyor olmuyor !!
Bu ne böyle pat diye suratına yaktım diyorum. Pantolonunuz sağlam demem zaten efso oldu.
Yok benim kurtuluşum yok.Bittim ben b-i-t-t-i-m.
Stresten o kadar bunalmıştım ki tezgahın arkasındaki koltuğa oturup ağlamaya başladım. Kaç aydır onca gösterdiğim özen hepsi bugün bitti resmen. Herşeyi elime yüzüme bulaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Hayallerinden Bahset
Teen Fiction" Hayat işte nefes aldığımız her anımız kısaca " "Peki ya 'zorlu bir hayat ' ya da 'herşeyiyle mükemmel bir hayat' bunlara da sadece nefes aldığımız her an deyip geçebiliyoruz mu ? " Beklenmedik bir anda karşılaşan iki hayat , İkisi de birbirinden...