12.BÖLÜM

148 15 9
                                    

Acıyordu.Kalbimin derinliklerinde bir yer o kadar acıyordu ki sanki tam oraya bir iğne saplanmıştı.Ben acıya dayanaklıydım ama benim güzel Batı'm,benim güzel arkadaşım,bizim özel yerimizde bir numaralı sürtüğümüzü becermek üzereydi.Böyle kızlardaki sıçtığımın şansına akıl sır erdiremiyordum.O kadar şey yapıyorlardı tüm bunlara rağmen istediği erkekler onları öpebiliyordu,dokunabiliyordu.Fakat Batı? Tüm olanları bilmesine rağmen neden bunu yapmıştı? Onu böylesine çirkin yapan neydi?
Geldiğimden beri bir koltuğa yayılmış bir paket sigara bitirmiştim,Doruk bir şey demeden gitmişti.Benim ise diretecek mecalim bile yoktu.Dünyanın en büyük kazığını yemiştim ve saatlerdir bir noktaya sabit bakıyordum.Öyle ki gece olduğunu Simay otuzuncu kez aradığında telefona baktığında anlamıştım.Onları gördüğümde ilk önce yaşadığım şoktan kalbim çıkıcakmışcasına atmıştı sonrasında anlayamadan bir yaş düşmüştü gözlerimden.Benim güzel Batı'm, benim güzel arkadaşımın ölmesine sebep olan birini öpmüştü belkide daha fazlası.Düşünürken gene gözlerim dolmuştu ağlamaktan gerçekten nefret ediyordum.Çalan zili duyduğumda koşarak açma ihtiyacı hissettim ama halim yoktu.Nefes almak deseler onu zorla alıyordum.Kapıyı açtığım gibi üstüme atlayan bi Doruk buldum karşımda.Öyle kocaman sarılıyordu,öyle bir derin sarılıyordu.Kalbinin atışlarını hissedebilirdim az daha zorlasa.Bende sarıldım ne kadar sıkı sarılabilirsem o kadar sıkı.Sorgusuz sualsiz yapmıştım sormayacaktım zaten.Tek bir şey bile konuşmak istemiyordum kimseyle.Omzumda ıslaklık hissettim o an.Kahretsin bu adam ne çok ağlıyordu böyle? Neden benim yanımda yapıyordu bunu? Neden beni seçmişti?Yapmamalıydı.Sikeyim.Yapmalıydı onda bu koku bu yumuşak bakan gözler oldukça günün her saati sarılmalıydı.Ondan yavaşca ayrıldım ve elinden tutup odaya götürdüm.Sadece baktım ne yapacağını merak ediyordum.Sadece üstündekileri çıkardı ve yatağa girdi.Aynısını yapıp yanına uzandım.İlk önce gözyaşlarını sildim yanağından sonra parmaklarımı gezdirdim yüzünde.Burnuna bakmıyordum bu sefer,gözlerine bakıyordum.Parmaklarım gözlerine geldiğinde gözlerini kapattı bende nemli kirpiklerinden öptüm kötü adamı.Yanımda ağlamaktan başka bir şey yapmayan kötünün iyisi adamı.Ardından yanına uzandım o hala dümdüz yatıyordu gözlerini açmamıştı.Ben ona doğru yan yatıkken kulağına fısıldadım.
"Eğer böyle sürekli ağlayacaksan milleti yakmanı tercih ederim."
Arkamı döndüm ve anında belimde kollarını hissettim sonra kulağıma çarpan nefesini.
"Sana bunları yaşatan bütün sürtükleri bayılana kadar becerdikten sonra yakacağım,inan bana bunu yapacağım dumandan kız."
-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DUMAN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin