5.BÖLÜM.

1.5K 77 17
                                    

Bu cümleyi söylediğinde ağlamam dinmişti.Haklıydı ben geçmişte yaşamıyordum.

''Yanımda yat Doruk.'' Evet yanımda yatmasını istemiştim çünkü onun yanında olmak güçlü hissettiriyordu.Eğer beni başka biri kurtarsaydı muhtemelen gene orada saatlerce ağlar ve bara gidip sigara içerdim.Ardından birine yılışıp motoruyla gezip kafa dağıtmaya çalışırdım.Ama gene olmazdı tabii kızım sonuçta.Kızlar gibi duygularım vardı.Kırılgandım hemde çok ama belli etmezdim işte.Ve şuan yanımda yatması en çok istediğim şeydi.Belki onun gücünü hissettikçe kendimi güvende hissederdim.

''Şu garip rüyaları görüp,karşımda ağlamasan asla yanında yatmazdım bunu bil.'' Ah aptala bak sanki sana çok meraklıyım.Sadece ihtiyacım vardı.Bunu anlayabilirdi.

Ama susmayı tercih ettim çünkü karar değiştirmesini istemiyordum.Yastığını alıp yanıma yattı.Ona arkamı dönmüştüm oda kolunu belime sarmıştı.Nefesini boynumda hissediyordum.Bu piçin boynumla ne alıp veremediği var bilmiyorum ama şuan onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum.

''Rüzgar,bana rüzgar diyeceksin.''Gülümsedim sevmiştim ve ona yakışmıştı.Gözlerimi kapattım ve rüyayı görmemeyi dileyerek derin uykuma giriş yapmıştım.

Odaya giren güneş ışığına lanet ederek gözlerimi açtığımda.Ağlamadığımı ve rüyayı görmediğimi farketmiştim.Şuan hala yanımda yatan ve beni kollarıyla son derece sıkan çocuğa ciddi anlamda ihtiyacım vardı.Kolunu kaldırdım beni hapis ettiği yerden çıkarak uyurkenki haline baktım.Hani genelde filmlerdeki kötü çocuklar uyurken masum olurdu ya o öyle değildi.Gözlerini sımsıkı kapatmıştı ve son derece güçlü,erkeksi gözüküyordu.Hazır uyuyorken fırsattan istifade her yerini incelemeye başladım.Dudakları çok güzeldi.Kaşlarına baktım resmen anne karnındayken bir kuaför gelip kaşlarını biçimlendirmişti.İtiraf ediyorum benimkinden bile güzeldi.Yüzündeki benler onun için dez avantajdı çünkü onu tatlı yapıyordu.Suratı böyle ifadesiz dururken masumdu aslında.Ama gerilmiş çenesi ve sımsıkı kapattığı gözleri bunu bozuyordu.Salak mısın sen? Uyurken kendini neden bu kadar kasarsınki.Burnuna baktım evet burnunu seviyordum.Cidden tuhaf huylarım var benim.İnsanların burnu benim için çok özeldi burnu güzelse o insan benim için yakışıklı yada güzeldir,net.En çokta burnunu burnuma değdirmeyi seviyordum yeni fantezim buydu galiba.

Vücuduna baktım.Bu vücudu ben yapmaya çalışsam,yorgunluktan ölürdüm.Hayır kaslarına bakmak istemiyorum gerçekten.Burnuna odaklandım.Burnuna baktım.Alışkanlık olmuş bir kere burnuna bakmak.Karşısına yattım oda beni sarmak için yan dönük uyumuştu zaten.Hem burnuna bakıp hem kokusunu çekiyordum.Onun yanında o kadar masumdum ki.O olmadan önce masum bir yanım var mıydı bilmiyordum bile.Genelde aynaya bakıp ''Uh.Tipe bak.Zombi gibisin Masal.'' derdim.O zombi gibi benden bunun çıkacağını hiç tahmin etmezdim.Nefes alış verişleri değiştiğinde gözlerine baktım uyanmıştı.Hassiktir.Rezil oldum rezil.Hemen toparlanıp ayağa kalktım.Bileğimde hissettiğim elle geri döndüm yatakta oturuyordu.Gözlerinin rengini bulmuştum.Ela ve balımsı bir renkti.

''Sende anlayamadığım şeyler var.'' Tabiikide olmalı.Kimse benim hakkımda bişey bilmezdi.Herkesin hakkımda anlayamadığı şeyler vardı.Ama bende onu anlamamıştım.Çarpık gülümsememi attım.

''Benimde senin.'' dedikten sonra bileğimi çekip hızla aşağı inip kıyafetlerimi aldım.Giyinmek için lavobayı bulduğumda aynada tipime baktım.Tipime ister istemez kıkırdadım.Çünkü makyajım akmıştı ve bu sefer gerçekten zombi gibiydim.Doruk kim bilir içinden ne dalga geçmiştir.Islak mendil alıp akan makyajı sildim.Saçlarım normaldi.O yüzden hepsini sol omzumda topladım.Giyinip banyodan çıktığımda onu koltukta buldum.

''Becerdiğin kızlardan göz kalemini sende unutan var mı?'' Bu sorumla ağzı açık kalmıştı.Hadi ama.Dün hakkında fazla şey bildiğimi kendin söylemiştin.Onun bu tipini gördükten sonra barmen amcama teşekkür ettim.O kadar komiktiki.Dudaklarımı sıkmıştım gülmemek için.

''Vay be.Genelde bunu söylemeye cesaret edemezler.Bilgin olsun o sürtükleri evime getirmem.Git mutfaktan bir şeyler ye.''Mutfağa girip özenle tıkındıktan sonra saate baktım.Sabahın köründe kalkmış olmalıydım o kadar şey yapmıştım ve okula 2 saat vardı.Eve gidip duş almalıydım.Sırt çantamı koltuktan aldıktan sonra ona döndüm.Tek kaşını kaldırmış, ''Ne yapıyorsun?'' der gibi bakıyordu.Takmadım.

''Kaykayım nerede?''

''Evin garajında.Beni bekle giyinip geleceğim.'' Bunu dedikten sonra aklıma motoru geldi.O yukarı çıktıktan sonra koşa koşa garaja gittim.Motorun yanına vardığımda.Ona hayranlık dolu bakışlarımı attım.Bu motor çok çok çok güzeldi.Ellerimi her yerinde gezdirip her yerine bakıyordum.

''Beğendin mi?'' Arkamı döndüğümde onu gördüm.Kafamı salladım.Bunu görünce gülümsedi ve motora doğru yürüdü.

''Atla arkama hadi.Bir yere uğrayacağız ve seni evine bırakacağım.''Bu motora asla hayır diyemezdim.Hemen bindim kasklardan birini kafama geçirdikten sonra ona sıkı sıkı sarıldım.Dünün hıncını çıkarıyordum açıkcası.Uğrayacağı yere geldiğimizde buranın hiçte tekin olmadığını farkettim hoşuma gitmişti.

''Yanımda yürü buralara pek kız gelmez.'' Dedikten sonra ona korkmadığımı belirten bir bakış attım ve inadına arkasından yürüdüm.Oda omzunu silkti.Piç.Yolun sonuna geldiğimizde karşımıza çıkan dükkana girdik.Doruğun veya Rüzgar'ın adamla konuşmalarında sahte kimlik çıkartacağını anlamıştım.10 dakika bekledikten sonra kimliği alıp adama yüklü bir para verdi.Vay canına bu çocuk kim bilir neler yaptı.Düşüncelerimle gene arkasında yürürken.Yanından geçtiğim adamın ''Seni şurada becerebilirim küçük sürtük.'' Bakışları attığını ve yanıma doğru geldiğini gördüm.Hızla Doruk'a döndüm.

''Rüzgar,sevgilim!Azıcık bekler misin?''Bu dediğime kendim bile inanamamıştım ama o adam beni becermeye kalkışsaydı beni kurtarmazdı ve boklu bir sürtük olurdum sanırım.Gülerek arkasına döndü ve durdu.Kollarını iki yana açtı.

''Sevgilini öpmeye ne dersin?'' Aptal,şu an içinde bulunduğumuz durumdan faydalanıyordu ve yapmak zorundaydım.Yalandan bir gülücük attım.Resmen etrafımızdaki ilk defa kız görmüş abazalara gösteri yapıyorduk.Yürüdüm ona yaklaştığımda dudaklarına yapıştım.Alt dudağını sertçe ısırdıktan sonra inledi ve geri çekildim.Haketmiştin pislik.Bu sefer gerçekten gülüyordum.Kanayan dudağını elinin tersiyle sildiğinde motora oturmuştum bile.Kulağıma yaklaştı gene nefesini hissediyordum.

''Sevgilim ha?Ve bu dudak ısırmanın bedelinide ödeyeceksin.''Dudağındaki diş izlerini gördüğümde kocaman bir kahkaha attım.Fakat çalan telefonumun sesiyle yarıda kesmiştim.Simay arıyordu.Bu kıza çok kötü davranıyordum ve o hep yanımdaydı bir şans vermeliyim diyerek telefonu açtım.Kapının önünde olduğunu ve yarım saattir zile bastığı konulu konuşmasını dinledikten sonra beklemesini söyleyip telefonu kapattım.Doruk kaskını takarken bana döndü.

''Sizin okulda 12. sınıf olacağım.Daha okul yeni başladığı için yabancılık çekmem sanırım?''Bizim okul mu?Sınıfta kaldığımı duyunca çok kötü dalga geçecekti.

''10. sınıftayım.Daha doğrusu 11 olmalıydım ama sınıfta kaldım.Fakat şunu bil bugünki telafi sınavını kazanırsam 11.sınıf olacağım haberin olsun.'' Okuldakilerden öğrenmeden benim söylemem daha iyiydi.Gene bana bir gülüş attı,evin yolunu tarif edip sarıldım.2 günde bunların olduğuna inanamıyordum.Sadece 2 günde bu çocuğu 2 kere öpmüştüm,3 kere ağlaşmıştık.Cidden garipti.En garip olanda ben ağlayınca onunda ağlamasıydı.

MULTIMEDIA NE KADAR GÜZEL DEĞİL Mİ? NERRISSA BLACK YAPTI.ELLERİNE SAĞLIK! BU ARADA BOL BOL YORUM VE VOTE BEKLİYORUM SİZDEN.SEVİYORUM SİZİ^^

DUMAN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin