Multimedia'da Simay var.Yorumlarınızı eksik etmeyin benden ^^
Doruk nasıl böyle biriydi hiç anlamıyordum,anlayamıyordum.Hem o kadar kötü olup aynı zamanda nasıl bu kadar iyi olabiliyordu?Aklım almıyordu.Gerçekten almıyor yani ilk gördüğünüzde veya duyduğunuzda ''Psikopat'' diyorsunuz şahsen ben barmen amcamdan ilk dinlediğimde,''Psikopata bak sen,milleti yakıyor.'' demiştim.Ama bugün okulda herkese çok iyi davranmıştı,gerçi kızlardan çok erkeklere vakit kaldığını sanmıyorum ama her neyse.Resmen hepsi Doruk'u yemişti ama o hiç birini öpmeyip sadece gülmüştü.Gerizekalı.Hayır yani ben erkek olsam dayanamazdım o kadar kıza.Bu cidden sürtükleri öpmüyor.Yada benim boynum ve dudaklarımla bir alıp veremediği var öküzün.Şuan ona o kadar sinirliydim ki önüme gelene avucumun tersiyle çarpabilirdim.Derslerim bittiği için koridorda yürümeye başladım.Yürü yürü bitmiyor.Lanet olasıca büyük okullar.Bunları düşünürken istemsizce gözlerimi devirdiğimi farketsemde aldırış etmedim.Biraz sonra bir kızın yanıma geldiğini görünce şaşırmıştım.Kim bilir ne için geliyor,sürtük.Yanıma geldiğinde kafasını sağa doğru atıp saçlarını o tarafa doğru gönderdi.Elini beline koyduktan sonra beni süzdü.Şu an onunla o kadar çok dalga geçesim vardı ki,alaycı bakışlarımı gönderip kollarımı göğsümde kavuşturdum.Söze ilk ben başlayacağım seni sürtük.
''Hayret Rüzgar'ı yemeyi bırakıp başka kişilere zaman ayırmışsın bakıyorum?''Dedikten sonra çarpık gülümsememi attım.Bu laf karşısında biraz tökezledi.Tabii ya okulun en zengini kimse bişey demeye cesaret edemez.Zenginliğine sıçayım senin.
''Amacım kavga etmek değil.Onunla nasıl yattın öğrenmek istiyorum.'' Ne diyor bu sürtük.Şuan saniyede aklımdan ne kadar küfür geçtiğini bilmiyorum.Ama bu saçma sapan okulun,saçma salak insanları onunla yattığımı düşünüyordu.Neden mi?Aynı motorla geldim diye.Zaten sinirliydim,iki kat arttırmıştı.
''Bak şimdi burada hiç öğretmenlerle uğraşamayacağım arkaya gel.''Tüm bu cümleyi ona öldürücü bakışlarımı atarak söyledikten sonra ona ne yapacağımı düşünüyordum.Ama düşünmeyi bir anda kestim.Banane ya aklıma ne gelirse onu yapacağım.Koridorda kız kavgası yapmayacaktım heralde.
En sonunda oda arkaya geldiğinde,kollarını savunmasız bırakacak şekilde tutup duvara sertçe çarptım.Uzun tırnaklarımı boynundan yukarı doğru çıkarıp konuşmaya başladım.
''Onunla yattığımı düşünüyorsan yanılıyorsun.Ben sürtük değilim tamam mı?'' Dedikten sonra tırnağımı boynuna sertçe sürdüm.Kanayan boynuna aldırmayıp parmaklarımı biraz daha yukarı çıkartıp devam ettim.
''Okuldaki senin gibi aptal sürtüklerede söyle bunu.Yoksa tırnağımla değil başka aletlerle keserim haberin olsun.Dua et bunu diğerlerinin arasında yapıp seni rezil etmedim.'' Dedikten sonra dolan gözlerine bakıp yutkundum.Geri çekilip gitmesine izin verdikten sonra yere eğilip duvara yaslandım.Normalde yapamazdım.Yapmıştım.Kötü olmaya çalışan tarafım bunu başarmıştı.Kafamı kaldırıp gülümsedikten sonra bir sigara yaktım.Biraz sonra yanıma gelen Simay'ı görünce oturmasına izin verdim.Sonuçta sinirimi çıkarmıştım ve bu kız ciddi anlamda bir şansı hakediyordu.
''O sürtüğe bu çok iyi oldu ama biraz fazla ileriye gitmedin mi?'' Dalga mı geçiyor?Bana sürtük dediği için daha fazlasını bile yapabilirdim.Bu soruya cevap verme gereği bile duymayarak dumanı üfledim.
''Sana iyi bir haberim var.'' Dediğinde kafamı ona çevirip soru soran bakışlarımı attım.Gülümsemesi yüzüne yayılınca cidden iyi bir şey olduğunu anladım.
''Sınavı kazanmışsın aynı sınıftayız!'' Diye bağırınca istemsizce güldüm.İçimde hala bir yerlerde normal neşeli bir kız vardı.Ve bunu bir tek Simay çıkarıyordu.Masum olanını ise Doruk.Doruk'a olan sinirimden sınav sonucuna bakmayı bile unuttuğumu farkettim.Bu çocuğu çok fazla takıyordum.Hassiktir.Olmamalı.Aşık olmamalıyım.Değilim.Sigaramı söndürüp Simay'a bir kez daha baktım.
''Sevgili buldun mu bari?'' Dedikten sonra şaşkınlıktan ağzı açıldı.Cevabını bekliyordum ve bu salak vermiyordu.Hadi ama ilk defa böyle bişey sormuştum ve artık şoktan çıkıp cevap vermesi gerekiyordu yoksa bir daha asla böyle birşey yapmayacağım.Bir kaç dakika sonra gülmeye başladı.
''Tabiikide.Mesaj atacağım buraya gelsin onunla kesinlikle tanışmalısın Masal!!'' Diye bağırdıktan sonra tam itiraz edecektim ki.Ne kadar mutlu olduğunu gördüm onu mutlu edebilirdim.
''Tamam ama onun yanında bana Masal dersen seni boğarım.'' Dedikten sonra kafasını salladı.Ve bende kafamı duvara yaslayıp bacaklarımı uzattım.Simay'a göz ucuyla baktığımda salak salak sırıttığını farkettim.Beni değiştirmeye çalışıyordu yapamıyordu.Çünkü hiç bir şey bilmiyordu.Neden bana bu kadar ilgi gösteriyordu bilmiyorum.Ama bu şuan ihtiyacım olsada istemeyeceğim bir şeydi.Yoksa olmak istediğim kişi olamazdım.Biraz sonra gelen çocuğu görünce Simay'în bu sefer alçak dallara konmadığını farkettim koşa koşa gidip sarıldı.Aptal kız,boğuyor resmen çocuğu.Bu kadar ilgiden sıkılıp Simay'ı bırakıp gitmese iyi.Bunları düşünürken çocuğun Simay'a olan bakışlarına baktım.Öyle bir bakıyordu ki.Ben bile etkilenmiştim.Bu kadar kısa sürede nasıl olduda böyle oldular bilmiyordum.Ama şimdiden canım sıkılmıştı.Niye iyilik yapıyorum ki.
Sıkıntıdan patlayacak duruma geldiğimde beni farkettiler.Sonunda.
Çocukla tanışıp onları yalnız bırakmıştım.Eve dolana dolana gittiğimde gece olmuştu ve ben uyumaya cesaret edemiyordum.Herşeye cesaret edebilirdim ama buna hayır.Uykusuzda kalamazdım.Mecbur Doruk'u arayacaktım.Telefonuma uzandığımda,annemler geldiği zaman ne yapacağım bilmiyorum diye düşünüyordum.Rehbere girip numarasını bulduktan sonra telefonu açmasını bekledim.
''Efendim Masal?''
''Masal demesen?''
''Neden o zaman kötü biri gibi hissedemiyor musun?''Gerizekalı aptal öküz.İçimden resmen sövüyorum sana umarım haberin vardır.
''Boşversene aramamalıydım.''Dediğimde biraz bekledim.
''Tamam ne istiyorsun?'' Cidden gelip yanımda yatmasını isteyemezdim.Şuan iğrenç bir durumdaydım.Hay sıçayım.Ne yapacağım.
''Kaykayımı.'' Cidden bu bahaneye kimse inanmazdı.
''Yat uyu.Bu saatte sana kaykayını felan getiremem.'' Dedikten sonra gözlerimi devirdim.
''Kaykayımı getir dedim!''Sesimi yükseltmiştim çünkü cidden gelmesi lazımdı ben uykusuz kaldığımda 1 hafta kendime gelemiyordum.
''Bana öpücük verirsen neden olmasın?''
''Ağzına sıçayım.''Telefonu kapatıp yatağa attıktan sonra saçlarımı geriye attım.Hiç bir zaman uyumassam ölmezdim heralde.Çünkü her gün evime gelmesi için bahane uyduracak kadar düşemezdım.Odanın çok sıcak olduğunu farkedip balkonu açtım.Yaklaşık 15 dakika balkonda Doruk'a sövdükten sonra sokağın başındaki saçı başı dağılmış Doruk'u görmüştüm.Cidden çok komikti.Gerizekalı insan bir aynaya bakar.Balkonda attığım kahkahaları duymuş olacak ki bana baktı.
''Bunun karşılığı alacağım aptal,kapıyı aç!'' Diye bağırdıktan sonra zafer gülümsememi atıp kapıya koştum.Onu ilk defa bu kadar kızgın görmek beni gersede şuan bunu düşünmeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMAN.
Teen FictionMasal kötü biri olmaya bu kadar yakınken kötünün iyisini buldu.Buda masalın karmakarışık hikayesi.