Evin önüne gelip motordan indiğimizde Simay'ı gördüm.Kıza bok gibi davranıyordum ama hiç bir zaman peşimi bırakmamıştı.Bu yüzden seviyordum onu kolay pes etmiyordu sonuçta.Kaskın camından hayata siyah bir şekilde baktığımı farkedip kafamdaki o koca ağırlığı çıkartıp saçlarımın sırtına dökülmesine izin verdim.Simay'ı takmayarak tekrar motora dönüp kaskı koyduğumda motora binmek için çırpınan içimdeki Masal'ı susturdum.Anahtarı alamazdım çünkü bu piç onu kıç cebine koyuyordu ve almaya çalışsam ''O güzel popomu sevmeyen yoktur'' modlarına girip çarpık gülüşünü atardı.Yani benimle dalga geçmesi için fazladan konu olurdu,hiç uğraşamazdım.Koca çeneli teyzelerin bu saatte uyuyor olduğunu varsayarak içimi rahatlatıp,kapıyı açtım.Simay'ın şaşkın bakışlarını umursamıyordum.
''Odamdayım ben siz takılın.'' O an aklıma bir aralar izlediğim dizilerden bir replik geldi ve parmaklarımı tırnak işareti şeklinde kaldırarak onlara baktım.
''Ve bana ihtiyacınız olursa,olmasın.'' Diyip koşarak odama çıktım.Odamın kapısını açtığımda anneme bu yıl odamı bembeyaz yaptırdığım için kendimle gurur duydum.Önceki halini hatırlamak bile istemiyordum açıkcası.Cici kız modlarındaydı.Biraz daha eski halini hatırlarsam öğüreceğimi düşünerek banyoya girdim.Cebimden çıkarttığım telefonumun saatine baktığımda küvetin içinde sigaramı içip keyif yapacak zamanımın olmadığını anladım.Siktiğimin okulu gitmesem ne olur sanki.Üstümdekileri o anın siniriyle yere fırlattıktan sonra çabucak yıkanıp çıktım.Beyaz tişört ve siyah bir pantalon giydiğimde bana kat kat büyük gelen babamdan aşırdığım siyah hırkayı aramaya başlamıştım bile.Dolabımın bu kadar dağınık olmasına bir kaç dakika sövdükten sonra hırkayı bulup,üzerime geçirdim.Saçlarımı kurutmadığım için hırkanın şapkasını kafama geçirdikten sonra aşağıya indim.Simay ve Doruk'u oturmuş görünce bende bir koltuğa yayıldım ve masadaki sigara paketine uzanıp sigaramı yaktım.Simay'ın şaşkın bakışlarını görünce ''Ne var?'' bakışımı attım.Ama o bana gözleriyle değil ağzıyla cevap vermeyi seçti.
''Bok var Masal,bu çocuk kim ve neden evindeki koltukta oturuyor?'' Kahkaha attıktan sonra cevap verdim.
''Ha o mu,akşam sevişeceğiz ondan burada sabahtan getirdim,bir kaç kız göndereceğim okuldayken alıştırma yapsın diye.'' Tamam bu söylediğim komik değildi ama Doruk gülümsemişti ,bende yalandan bir kahkaha attım.Simay sinirle koltuktan kalkıp çıktı.Şuan ''Acaba gerçekten doğruyu mu söylüyor bu kız?'' diye kendini yiyip bitirdiğine emindim.Aklıma bir şey esince yaptığımı bilirdi.Sigaramın külünü koymak için masaya uzandığımda Doruk oturduğu yerden doğrulup dirseklerini dizine koydu ve ellerini kavuşturdu.Ciddi bir şey konuşacak gibiydi ama o çarpık surat ifadesinden ciddi konuşmayacağını anlamıştım.Tekrar koltuğuma yayılıp sigaramı içime çektim değişik şekiller çıkartarak dumanı üfledim.Bunu yapmak için cidden üşenmeyip bir aralar uğraşmıştım.Sanırım buda 3. fantezim oluyor.
''Bir daha espri yapma.Mizah anlayışını hiç beğenmedim.'' Dedi kötü çocuğumuz.Hah sanki çok umrumdasın sen dedin diye espri yapmayacaktım şimdi.Duvardaki saate baktıktan sonra biraz daha durursak geç kalacağımızı farkettim.Eğilip sigaramı söndürdükten sonra kalktım.O da kalkmış kapıya doğru gidiyordu ki telefonumu ve sırt çantamı almadığımı farkedip küfürleri peş peşe dizdim.
''Bekle beni!'' diye bağırdıktan sonra merdivenleri üçer üçer çıktım ve bunu görmemiş olması için dua ettim.Sırt çantamı ve telefonumu alıp aşağı indiğimde motora oturmuş beni bekliyordu evden çıktığımda kafasını bana döndürdü.
''Bu aralar fazla unutkansın,kaykayın bende kaldı getiririm bir gün.Atla arkama.Bu arada ismini öğrendiğim iyi oldu.'' Ağzım beş karış açık bir şekilde bakarken neden sadece bir tane kaykayım olduğunu düşünüyordum.Tabii bunları düşünürken çoktan binmiştim motora.Yani unutmasamda binecektim zaten.Ben ve karşımda motor varken kaykaya binmek?Yok artık,kaykayı ne kadar çok sevsemde bu iki tekerlekli şeye aşıktım resmen.Doruk'a sarıldıktan sonra gaza bastı.Aslında şuan kaskı çıkarıp ağzımı yüzümü ne kadar yamultmak istesemde cesaret edemedim.Okula vardığımızda herkesin bakışları üzerimizdeydi.Neden bu aklıma gelmezdi ki sanki.Kesin dedikodu çıkardı.Bunları beynimin bir köşesine itmiştim.Umurumda değillerdi açıkcası.Kaskı çıkarıp motora koyduktan sonra yürümeye başladık.İkimizde susuyorduk,ama ben yumruklarımı sıkıyordum.Çünkü şimdiden kızlar bana sürtükmüşüm gibi,Doruk'ada cennetten gelmiş meteor çocukmuş gibi bakıyorlardı.Tamam Doruk öyleydi ama ben sürtük değildim.Dişlerimi sıkıp koridora girdik.Girdiğimiz an herkesin gözü bize döndü.Sanki çıplak geziyormuşuz gibi.
''Hiç mi insan görmediniz,önünüze dönün!'' Sesiyle Doruk'a teşekkür eden bakışlar attım.Herkes önüne dönmüştü.Zaten o kaslı vücut karşısında korkmayan olacağını hiç hiç sanmıyorum.Şimdiden bizim okuldaki salyası akık kızların top 10 listesinde 1 numaraydı.Birden kolumu çekip kulağıma eğildi.
''Dedikodulara kulak asma.'' dedikten sonra çekildi ve gülüp müdürün odasına doğru yürüdü.Bende 3 gün önce çalıştığım sınavıma.Evet çalışmıştım çünkü 10. sınıflarla kalmak istemiyordum açıkcası.Sınavın olduğunu sınıfa geldiğimde son anda yetişmiş olduğumu farkedip gözlerimi devirdim.Bu sefer sınavdan hemen çıkabilmek için en ön sıraya oturduktan sonra önümde ki kağıda baktım.Hafızam derslerde çok güçlüydü bu yüzden sınavı bitirip kantine indim.Herkes derste olduğundan dolayı kantinde sigara içsem nolur acaba diye düşünmeye başlamıştım ki yanımdaki sandalyenin çekilme sesini duydum.
''2. derste Müdüre Hanım beni yeni sınıfıma götürecek.''
''12. sınıflarda güzel kızlar var.Ha güzel diyorum ama fiziği güzel yani senin istediğinde budur.Ve hiç biri bakire değil yani onlar rahatça verirler sana.Benim boynumu ve dudaklarımı rahat bırakırsın umarım.'' Dedikten sonra yaklaştı.
''Ben sürtükleri öpmem.'' Dediği gibi zil çaldı ve biraz sonra gelecek masum köylüler yüzünden onu ittirdim.Resmen kokusu üstüme sinmişti çocuğun.Çok çok çok güzel kokuyordu.Çaktırmadan kafamı eğip kokluyordum ki önümdeki karartıyı gördüm ve eşsiz kokuyu duydum.
''Al kokla böyle daha rahat olur.'' Burnuma dayadığı o enfes kokusuna aldırmamaya çalışarak bir sandalyeyi geri ittim. Yine o sırıtıştı.Kendini beğenmiş ukala sırıtış.Yutkundum.Ah yine rezil olduk.İyi mi?
Bana yardımcı olan İrem'e çok teşekkürleeer.Bu bölüm için bayağı uğraştım umraım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMAN.
Teen FictionMasal kötü biri olmaya bu kadar yakınken kötünün iyisini buldu.Buda masalın karmakarışık hikayesi.