Decizia.

14K 613 30
                                    

-Îmi puteți da un număr de telefon şi vă spun ce decizie am luat? O întreb pe doamna Mia. Într-adevăr , este o ofertă avantajoasă şi aş face orice pentru Kami , dar trebuie să discut şi cu ea înainte de a lua o decizie.

- Sigur. Spune Mia cu un zambet pe față in timp ce îmi înmâna o carte de vizită.
Sună-mă la orice oră , dar să o faci săptămâna aceasta.

-În seara asta vă voi contacta. Mă voi gândi bine. O zi bună!

În drum spre casă

Am mers pâna la Institut pentru un loc de muncă şi mă intorc acasă cu o ofertă de căsătorie? Dragă Kami , pregateşte-te , facem nuntă!!

************************************

-Kamelia , am ajuns acasă!

-Ai luat job-ul? Te-au primit? Mă întreabă ea. Cu siguranță a stat toată ziua în fața calculatorului şi s-a uitat la filme. Încă era îmbrăcată in pijamaua ei de vară cu margarete.

-Nu , nu m-au primit. Însă mi-a fost propus altceva.

-Spune-mi!! Sunt curioasă!!

-Dacă mă voi mărita cu nepotul preşedintelui , operația şi spitalizarea ta vor fii plătite de ei.

-Nu ştiu ce să zic. Nu vreau să pățeşti ceva din cauza mea.

-Nu voi păți nimic. O să o contactez pe cea care mi-a făcut oferta şi îi voi spune că am acceptat.

-Te iubesc , surioară!

-Şi eu te iubesc!

După ce ne-am spus cuvintele siropoase şi ne-am exprimat sentimentele printr-o îmbrățişare , m-am îndreptat către camera mea pentru a face un duş si a mă schimba în pijamale. Orice fată se simte bine în pijamalele ei.
Îmi las hainele în coşul de rufe şi deschid uşa cabinei de duş. Apa călduță mă relaxa , ajutându-mi muşchii să se desmorțească.
Cuvintele Miei îmi răsunau în cap : "Mărită-te cu el , iar eu voi plăti operația şi spiatlizarea."

După ce m-am schimbat şi am mâncat din faimoasele spaghete ale Kameliei , am luat telefonul de pe noptieră şi am format numărul scris cu negru de pe cartonaş.

-Mia Black . Cu ce vă pot ajuta?

-Bună ziua ! Samantha Hope sunt , am luat o decizie.

-Ahh , să sperăm că accepți , eşti cea mai potrivită pentru asta!

-Am nevoie urgent de acei bani , nu pot să dau cu piciorul acestei oferte. Accept!

-Mâine la 15:00 te aştept în birou. Îl vei cunoaşte pe el şi vom semna un contract.

-Abia aştept să îl cunosc!

Închid apelul şi pun telefonul la locul lui. Nu îl folosesc prea des. Este vechi şi nu am ce să fac cu el . Da , are butoane , dacă vă întrebați .

-Kameliaaa!! Am nevoie de o ținută pentru mâine ! Ajută-mă!! Va fii şi el , trebuie să îl impresionez.

-Poartă rochița albă cu fundă roşie şi trandafiri , este foarte drăguță ! Cu siguranță îl vei da pe spate . Şi poți lua pantofii roşi , cei cu toc mic.

-Eşti un geniu. Îi spun în timp ce o sărut pe obraz.

- Nu degeaba sunt la şcoala de design! Voi ajunge ca Channel sau Nina Ricci!

-Pe lângă talent la haine , mai ai şi imaginație bogată !

*************************************

Eram în fața cu uşi din lemn de stejar care avea o placuță aurie cu numele "Mia Black" pe ea.
Aşteptam . Nu îmi vinea să deschis uşa . Hai Sam , trebuie să o faci . Fii bărbat . Stai , ce? Fii femeie!
Bat în uşa de 3 ori cu 2 degete şi aştept vocea calmă a Miei : -Intră.

Deschid uşa şi intru în încăpere. Îmi ridic privirea care era îndreptată spre pantofii mei roşi şi îl văd pe el.

Heii. Am mai terminat un capitol. Sper să vă placă. Vă pup :* :3



Make me love you!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum