Proud.

6.2K 284 12
                                    

-Nu înțeleg de ce te grăbeşti! Sam , avem destul timp.... Auch! Ai strâns prea tare!

-Nu te mai plânge ! Nici măcar nu am tras tare , trebuie să te acomodezi , vei purta acest cordon toată ziua! Îi explic Kameliei , dând ochii peste cap.

-Dacă o să rămână semne şi Oliver nu o să mă mai iubească?

-Kamelia , dramatizezi. Crede-mă , am purtat aşa ceva la nunta mea şi nu am pățit nimic. Nu am semne şi nici Christian nu s-a schimbat.

Deşi mama lui Oliver s-a asigurat să fie o nunta mare , plină cu flori şi mulți invitați , sunt doar două domnişoare de onoare , eu alături de Lya , sora lui Oliver , iar cavalerul de onoare este soțul meu gata de petrecere , Christian.

Eu şi Lya purtăm nişte rochițe simple , turquoise , până la genunchi şi pantofi de aceeaşi culoare. Nu suntem machiate strident , iar părul l-am lăsat pe spate cu bucle.

Lya este foarte frumoasă , blondă cu ochii albaştri , înaltă şi slăbuță. Are acel chip angelic care atrage orice bărbat. Deşi pare genul de fată care arată inocent , dar de fapt este o scorpie care îți mănâncă zile , nu , nu o poți descrie astfel. Este foarte drăguță şi politicoasă.

-Eşti pregătită? O întreabă Mia pe Kamelia aşezându-i voalul de mireasă. Kami aprobă cu semn discret din cap , mama lui Oliver zâmbind.

************************************

Ne ducem fiecare la locurile noastre , aşteptând ca sora mea să vină.
După câteva minute , Kamelia este însoțită către altar de bunicul lui Christian. Cu siguranță mama o priveşte şi este mândră de ea. Şi eu sunt mândră de ea , nu îmi imaginez un bărbat mai bun pentru Kamelia, Oli este perfect.

-Ne-am adunat aici pentru a strânge un nod puternic al dragostei între doi tineri , Kamelia Hope şi Oliver Edwards. Dacă cineva are ceva de spus , să spună acum sau să tacă pe vecie.

Nimeni nu are nimic de spus împotrivă , astfel jurămintele continuă.

-Kamelia Hope , îl iei de soț pe voinicul Oliver Edwards să îi fii alături la bine şi la rău?

-Da!

-Oliver Edwards , o iei de soție pe frumoasa Kamelia Hope să îi fii alături la bine şi la rău?

-Da! Oliver pune verigheta pe degetul inelar al Kameliei , astfel , cuvintele mult aşteptate se aud : "Vă declar soț şi soție. Poți săruta mireasă."

-Sunt atât de drăguți!! Spun femeile deja căsătorite în timp ce copiii îşi pun mâinile la ochi.

Oliver a vrut ca petrecerea să fie la restaurantul Gold , locul unde s-a ținut petrecerea nunții mele. Un loc minunat , modest , cu spațiu pentru dans.

La restaurant.

-Arăți minunat , Sam! Îmi şopteşte Chris punându-şi mâna după talia mea pentru a le transmite tuturor bărbaților faptul că îi aparțin. Spre deosebire de el , eu , îl sărut apăsat pe buze ca fetele ce saliveaza la el să îşi ia gândul. Stați departe de el fetelor , am ghiare !

-Se pare că cineva este deranjată de privirile acelor domnişoare! Spune Chris cu un zâmbet ştrengar.

Mă uit urât la el , acesta întinde mâna invitându-mă la dans.

-Îmi oferiți acest dans , draga mea domniță?

-Cum aş putea să vă refuz , Domnule Black! Îi spun dându-i mâna.

Ajungând la spațiul special amenajat pentru dans , Chris îşi aşează mâna pe talia mea , iar eu îmi plasez mâna dreaptă pe umărul lui. Începem să dansăm un vals lent gurile noastre fiind din ce în ce mai aproape , într-un final buzele noastre unindu-se într-un sărut delicat.

************************************

-Ai grijă de tine , să mănânci bine , să te distrezi şi să mă suni dacă ai o problemă! Îi spun Kameliei înainte să se urce în maşină.

-Relaxeaza-te , o să fiu bine. Mă calmează Kamelia.

Cei doi porumbei se îndreaptă spre aeroport pentru a petrece două săptămâni de basm în Bora Bora.

-Cred că este timpul să plecăm şi noi . Îi spun lui Christian acesta aprobându-mă.

A doua zi.

Mă eliberez din strânsoarea lui Christian , aşeazându-mă pe marginea patului. Încalț papucii mei pufoşi. Mă îndrept spre bucatărie şi deschizând frigiderul , realizez că teama mea de a avea frigiderul gol îşi face apariția.

Mă îmbrac într-o pereche de blugi şi o bluza lărguță , iar ca încăltăminte am nişte balerini negri. Iau cheile de la maşină şi părăsesc apartamentul , având grijă să nu îl trezesc pe Christian.

La supermarket...

Împing căruciorul de cumpărături căutând raionul cu cereale. Mă uit în dreapta şi oboserv un chip cunoscut. Mă chinui să văd şi realizez cine este persoana care se uită la cerealele integrale. Eliberez un suspin , făcând persoana să se uite în jur. "Oh nu". Mă întorc , grăbind pasul spre casa de marcat pentru a plăti alimentele şi părăsesc cât mai repede supermarket-ul.

Ajungând la maşină , aşez pungile cu alimente în portbagaj , apoi mă aşez pe scaunul şoferului. Ce caută în Seattle? Oh nu...

-Gloria..

Make me love you!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum