One year.

4.8K 198 22
                                    

             What a wonderful day.

Razele calde ale soarelui îmi mângâie fața cu blândețe.. stai , stai , ce?..raze? soare? căldură? este luna februarie , nici vorbă de soare şi căldură...meow.  Mă ridic în capul oaselor şi observ că sursa de căldură era Pororo , mâța mea neastâmpărată care mereu reuşeşte să mă trezească , aşezându-se pe fața mea , foarte original.

Dupa ce îmi fac un duş , mă schimb în haine comfortabile , apoi mă duc în bucătărie pentru a lua micul dejun. Astăzi se împlineşte un an de când eu şi Chirs ne-am unit destinele , trebuie să pregătesc o cină delicioasă , să fac ordine prin casă , să aşez masa. Este ora 14:30 şi eu mănânc omletă cu ketchup în loc să fac treabă.

Am hotărât să gătesc Farfalle cu somon si chives , alături de vin Chateau Lafite. După ce am preparat pastele , am adăugat sosul şi somonul pe care l-am tăiat in fâşii subțiri. Aşez farfuriile pe masă , alături de sticla de Chateau Lafite. 

Mă retrag în baie pentru a face duş , astfel scap de mirosul puternic de peşte şi ceapă, nu vreau să miros atât de "îmbietor" în ziua aniversării noastre. 

Bineînțeles că şi astăzi îmi voi folosi calitățiile mele în aplicarea machiajului , am optat pentru smokey eyes şi un ruj nuanța berry. M-am îmbrăcat într-o rochie neagră , lungă , cu o crăpătură pe partea dreaptă. Ca pantofi  am ales o pereche de Stiletto negri. Parul l-am îndreptat , apoi l-am lăsat pe spate , ca parfum am ales Euphoria by Calvin Klein.

Aprind lumânarea parfumată cu aromă de cireşe , pe care am pus-o pe mijlocul mesei , apoi mă aşez pe scaunul meu , aşteptându-l pe Chris.

După câteva minute , prințul meu pe cal alb deschide uşa şi intră în apartament cu toată gloria sa , parcă strălucia. Era îmbracat într-un costum negru şi o camaşă de aceeaşi culoare , lipită pe trupul său. E atât de sexy când se îmbracă în haine negre , şi ce frumos îi conturează cămaşa , muşchii. Mrrr

-Închide gura! Îmi spune Christian , aşezându-se pe scaunul din fața mea... Dar ce am pregătit noi aici? Miroase preparatul , apoi deschide sticla de vin şi toarnă lichidul roşiatic în paharele aşezate pe masă. Îmi oferă o cutiuță bleumarin pe care scria cu litere aurii BlancPain. Deschid cutiuța misterioasă şi observ două ceasuri , unul de damă cu cadran alb şi curea neagră , şi unul bărbătesc cu cadran si curea negre. Christian îl ia pe cel bărbătesc şi îl pune pe mâna sa. Îmi cere mâna stângă şi aşează ceasul finuț acolo unde îi se cuvine. Îmi zâmbeşte , apoi şopteşte: La Mulți Ani , iubito!

-La Mulți Ani , Prințule! Îi spun eu încă visând la muşchii lui ascunşi de materialul negru. Sunt foarte frumoase ceasurile , o surprisă minunată. Mulțumesc! Mă întind peste masă pentru a îi da un pupic dulce , dar Christian mă opreşte , punând degetul său arătător pe buzele mele țuguiate.

-Mi-ai zis cumva "Prinț"? 

-Ce? Prinț? Nu , nu , cu siguranță ți s-a părut! Spun , ridicând mâinile în aer în semn de nevinovăție.

-Nu , am auzit clar ce ai zis! Spune , folosind un ton amenințător de sexy. Se ridică şi se îndreaptă spre mine încet. Îşi aşează mâna pe piciorul meu prin crăpătura rochiei şi îmi şopteşte la ureche Prințule , huh? . Îmi arcuiesc spatele din pricina fiorilor reci pe care îi simt pe şira spinării. Îmi prinde buzele într-un sărut soft , simt aroma mentolată amestecată cu vin. Întrerupe sărutul , se uită în ochii mei şi spune senzual Prințule , huh?

                            ***

Astăzi nu am fost trezită nici de mâță , nici de razele calde ale soarelui , ci de telefonul care suna fără oprire.

-Dar ce arde? Ce? Țip eu revoltată după ce accept apelul.

-Poftele mele ard , astea ard! Spune Kamelia cu un ton mai revoltat ca al meu.

-Ah.. bună , ce faci? Bine? Sănătoasă?

-Sănătoasă , mda. Bine , nu prea. Am poftă de un cocktail , Sam , mă înțelegi? Un cocktail , cu suc de portocale , Sam , şi cu Campari!

-Nici să nu te gândeşti! Cocktail îți trebuie ție acum , vitaminele nu îți mai plac.

Ding dong. Ding dong.

-Kamelia , te sun eu puțin mai târziu , este cineva la uşă. Ai grijă cu poftele tale. Închid apelul , apoi las telefonul pe măsuța de lângă pat şi mă duc să deschid uşa.
O domnişoara blondă , înaltă şi subțirică se afla în fața mea. Era îmbrăcată într-o rochie albă şi o blană argintie ,  înçălțată cu cizme de piele , negre ,până la genunchi. Mi se părea cunoscută , dar nu puteam să îmi dau seama cine e.

-Vă pot ajuta cu ceva..

-Bună , Sam! Sunt Angela. Spune zâmbind , apoi intră neinvitată în apartament şi se aşează pe fotoliul de piele din sufragerie.

-Cine eşti ? Şi de ce te faci comfortabilă în fotoliul meu? Chem poliția dacă nu intenționezi să pleci in 2 secunde! Îi spun foarte revoltată. Cât tupeu.

-Cum nu ştii cine sunt? Ți-am spus , sunt Angela , sora lui Christian. Nu ți-a spus nimic despre mine? Pe cine păcălesc , el nu spune nimănui de mine. Afirmă Angela cu un ton trist , dar fals în acelaşi timp.

-Angela Black? Sora lui Christian? De când are Christian o soră?

-De când m-am născut , duuh! Isteață tipa.  O să locuiesc aici câteva zile , săptămâni , nu ştiu. Spune în timp ce îşi analizează manechiura impecabilă . Ojă roşie , tipic.

-Poftim? Să locuieşti aici? De ce? Faci parte din familia Black , eşti înstărită , de ce ai sta la noi?

-Oh , păpuşă..scârbos. Eu nu beneficiez din veniturile firmei voastre. Eşti cam naivă.

-Naivă? Mă faci pe mine naivă? După ce ai intrat ca o tornadă în casa mea, mă şi jigneşti acum. Să zici mersi că nu am sunat poliția.

Se ridica de pe fotoliu , îşi lasă blana jos şi se apropie spre mine cu paşi amenințători.

-Asta nu va fi niciodată casa ta! M-am întors , şi crede-mă , eu , Angela Black , o să îl fac pe frățiorul meu stupid , să te arunce pe străzi , acolo de unde te-a adunat! Ouch , joacă murdar . Seamănă mult de tot cu Gloria. De ce am parte numai de vipere?

-Destul! Spune Chris trântind uşa de perete.
Oh my , it's going to be a long day.

I'm back.

Make me love you!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum