I want you.

12.1K 522 26
                                    

-O să fie bine , îți promit! Îi spun Kameliei sărutând-o pe frunte. Mă doare enorm de mult să o văd pe un pat de spital.
Ies din camera Kameliei , afară fiind întâmpinată de Mia care stătea pe un scaun şi Chris lângă ea.
Văzându-mă îngrijorată , Chris se ridică şi mă ia într-o îmbrățişare caldă. Nu ştiu de ce , dar mă simt bine în brațele lui.
Au trecut 2 ore de când Kami este în operație. Mia s-a dus să ia o cafea pentru fiecare , eu stau lângă Chris , cu capul pe umărul lui. Încet , ochii mi se închid , trupul meu fiind îndrumat către lumea viselor.

A doua zi

Mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap. Nu eram în spital alături de Kamelia , eram într-o cameră simplă ,avea un pat cu lenjerie albă, în mijlocul camerei , o noptieră şi un televizor in fața patului , sprijinit pe perete de un suport.
Mă ridic din pat şi mă îndrept spre o uşă albă , o deschid si pot observa costume de diferite culori si modele , pe umeraşe.
Decid să părăsesc încăperea şi mă îndrept spre bucătărie unde îl găsesc pe Chris pregătit o omletă.

-Bună dimineața! Îmi spune acesta cu un zămbet pe buze.

-Neața! De ce m-ai adus aici ? Trebuia să fiu la Kamelia.

-Ai adormit. Stai liniştită , Kamelia este bine , a fost mama şi a vorbit cu doctorul , vom merge la ea după ce mânânci. Va merge şi prietenul meu cel mai bun , Oliver.

La Kamelia

-Cine e bunăciunea aia? Mă întreabă Kamelia arătând spre Oliver cu degetul. Se pare că , calmantele o cam amețesc.

-Bună şi ție! Ma numesc Oliver Edwards , sunt cel mai bun prieten al cumnatului tău. Când am auzit cuvintele lui , pielea mi s-a făcut de găină. Nu îmi vine să cred că in 2 săptămâni mă voi mărita cu Chris.

-Să-i lăsăm singuri! Îi spun lui Chris la ureche , observând că cei doi porumbei se sorb din priviri.

Pe holul spitalului , Chris mă trage într-o cameră plină cu mături si cutii de detergent.
Mă lipeşte de perete , punându-si o mână pe obrazul meu , cealaltă analizându-mi coapsa.

-Arăți delicios ! Îmi şopteşte la ureche , simțind că înroşesc. De când te-am văzut intrând pe uşă în rochița aia scurtă cu trandafiri , mi te-am imaginat in patul meu strigându-mi numele de plăcere.

Când am auzit ceea ce a zis , am simțit cum picioarele mi s-au transformat in gelatină , dacă el nu mă ținea , cu siguranță ajungeam pe jos alături de mături.
Buzele lui cărnoase s-au apropiat de ale mele formând un sărut pasional , limbile noastre dansau un dans ştiut doar de ele , mi-am ridicat picoarele încolocindu-le pe mijlocul lui. Ne oprim din lipsă de aer , amândoi gâfâind.

-Te vreau , Samantha!

-Ei bine , va trebui să aştepți. Îi spun in timp ce mă asigur că nimeni nu ne vede.

-De ce te joci cu mintea mea? Strigă Chris din spatele meu.

-Haide să-l culegem pe Oliver de la Kamelia şi să plecăm. Ştie povestea?

-Ştie, nu am secrete față de Oli.

Când am ajuns în camera Kameliei , Oliver era deasupra ei sărutând-o. Erau atât de drăguți , dar totuşi nu puteam să il las să facă aşa ceva într-un spital. Sam, ce tot spui? Tu te-ai sărutat în cel mai pasional mod cu Chris într-o cameră plină de mături. Genial.
Îmi curăț gâtul cu speanță că cei doi mă vor auzi.
Oli se ridică şi ruşinat părăseşte camera , nu înainte să o salute pe Kami.

-Kamelia Hope , ai ceva de spus în apărarea ta în legătură cu ce s-a întămplat mai devreme? O întreb , încercând să reproduc ceea ce mi-a zis şi ea când, Chris m-a sărurat în maşină.

-Asta e sora mea. Spune Kami râzând.

Afară Chris şi Oliver mă aşteptau la maşină. Nu vine să cred că mai este un pic şi o să ma căsătoresc cu un membru din familia Black. Obiectivul principal este să-i dau peste nas imbecilului de Simon.

Heii. Gata şi cu capitolul acesta. Sper să vă placă. Va pup :* :3

Make me love you!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum