It's not a wonderful day.
Mă uit la Angela şi Christian , şi observ că trăsăturile lor se aseamănă , amândoi sunt bruneți , dar Angela este vopsită blondă , rădăcinile ei dezvăluind culoarea naturală a părului său. Se privesc fără să spună nimic , simt că devin invizibilă , că sunt in plus şi nu ar trebui să fiu lângă ei. Încerc să plec dar picioarele nu mă ascultă. Damn , chiar sunt curioasă ce se întâmplă. Christian este plin de furie , pot vedea asta în ochii lui verzi ca sticla de bere. Liniştea este tulburată de glasul lui , dar nu este cel cu care îmi şopteşte vorbe dulci la ureche atunci când mă îmbrățişează , ci un ton aspru , parcă îşi varsă furia folosind cuvintele.
-Ce cauți aici? Ştiam că îți este bine alături de toanta cealaltă! Te-a aruncat în stradă şi acum vii să faci pe nevinovata sau cum? "Toanta cealaltă"? Oare la cine se referă? Încep să cred că Prințul meu îmi ascunde suficient de multe noțiuni încât să îmi strice dispoziția , nu că ar fi una bună acum.
Încep să îmi rod unghiile şi să decojesc oja bej , din pricina nervilor şi a "entuziasmului" ce vine din partea acestui eveniment neaşteptat.
-Da , m-a dat afară din cauza ta! Spune blonda cu dispreț. O iubeai atât de mult, Chris , erai alături de ea în orice moment , îți străluceau ochii când te uitai la ea , ce s-a întâmplat cu tine? Ai lăsat-o doar pentru că a greşit odată , şi pentru cine? Pentru țăranca asta care nu a auzit în viața ei de Channel sau Louis Vuitton. Doare , doare foarte tare , simt cum lacrimile îmi piscă colțurile ochilor şi îmi muşc buza inferioara pentru a nu le permite să se prelingă pe obraji. Îmi fac curaj şi spun foarte răstită şi serioasă , nu am chef de glume şi vreau o explicație acum.
-Îmi explică şi mie cineva ce naiba se întâmplă aici? Christian se uită surpins la mine , de parcă abia acum a realizat că sunt şi eu prezentă în cameră. Se aşează pe canapea şi îşi dă cu mâna prin păr de câteva ori , foarte frustrat. Nu vrea să vorbească despre ce a spus Angela şi trage de timp , bătând din picior , evită subiectul , şi eu ştiu asta , şi mă doare că îmi evită privirea.
-Angela , sora mea , este prietena cea mai bună a Gloriei. Spune într-un final. Ea ne-a făcut cunoştință şi ne-a apropiat unul de celălalt. Când Gloria a devenit infidelă şi a decis să plece şi să îşi refacă viața alături de un alt bărbat , Angela a fost alături de ea , nu de mine. La dracu' , s-a mutat cu ea în acelaşi apartament alături de neghiobul Gloriei. Nici măcar nu ai venit la bunicul când s-a îmbolnăvit. Spune Christian dezamăgit , privind-o trist şi abătut.
-Nu mai dramatiza atât , nu e ca şi cum eu ți-am stricat viața sau povestea de dragoste pe care o aveai cu Gloria. Spune blonda , Godness , i hate her so much. Îşi dă ochii peste cap, îşi aşeaza mâinile în sân şi ia un loc pe fotoliul pe care tocmai se făcuse comodă.
-Christian , înca mai simți ceva pentru Gloria? Îl întreb , fără să țin cont că Angela este alături de noi. Am de gând să o ignor , nu merită prea multă importanță din partea mea.
-Normal că încă ține la ea şi o iubeşte , oricum pe tine te-a luat din obligație , să nu uităm că este o căsătorie aranjată şi că voi aveți un contract. Îmi face cu ochiul , şi dă-mi Doamne răbdare că altfel o strâng de gât până îi se face mecla violet natural.
-Îndrăzneşte să îi mai spui ceva şi îți promit că te las şi eu pe stradă , şi nu glumesc , te arunc în stradă fără să mă gândesc de două ori! Spune Christian ducându-se în fața ei pentru a băga sperieții în ea.
Şi deşi vreau să o trag de păr până o fac roşcată natural , este sora lui şi nu poate vorbi aşa cu ea , indiferent de ce a făcut. Mă apropi de Chris şi îl îmbrățişez de la spate , mă ridic pe vârfuri pentru a ajunge la urechea lui şi îi şoptesc Nu încerca să faci o scenă , oricum sunt cu nervii la pământ şi vreau să mă culc. Mă poziționez între cei doi şi spun , evitând privirile celor doi frați.
-Ai trei zile să îți găseşti o locuință , după care , eşti out. Astea fiind spuse , mă retrag în camera mea , trantind uşa după mine.
Astfel , intru în baie pentru a face un duş fierbinte ce mă calmează "nițel" şi mă scapă de încordarea ce mă bântuie de când şi-a făcut blonda apariția. Se pare că am două prietene , Aurita şi Blonda , că de' , una nu îmi ajungea.
Mă îmbrac în pijamalele mele comfortabile , cu model floral , apoi mă aşez în pat şi îmi acopăr tot trupul cu pilota , inclusiv capul. După câteva minute , sunetul apei nu se mai aude şi realizez că el şi-a terminat duşul. Simt cum partea cealaltă de pat se lasă în jos , semn că el s-a aşezat lângă mine. Îşi strecoară corpul sub pilotă şi işi înfăsoară brațul masiv pe talia mea , iar cealaltă mână o pune sub capul meu. Işi lipeşte pieptul de spatele meu şi realizez că nu are tricou pe el , işi pune capul în scobitura gâtului meu şi îi simt părul ud , picături reci de apă se aşează pe gâtul meu , provocând un sentiment rece pe spatele meu.-Nu te-ai sufocat aici? Sub pilotă? Îmi şopteşte el. Refuz să îi răspund , nu vreau să dau frâu liber lacrimilor ce abia aşteaptă să evadeze.
-Sam , îmi aplici tratamentul silențios? După o scurtă pauză , spune: Îmi pare rău , dar nu pot să controlez cuvintele ei , ştiam de când am văzut-o că aşa va face şi că incă este de partea Gloriei , chiar dacă a gonit-o. El nu mă înțelege , şi nu ştie cât mă doare. Nu îi răspund , refuz să fac asta.
-My lady , don't be mad! Îmi spune , oftând. Ador când îmi spune că sunt domnița lui , mă simt specială , iar el , foloseşte acest termen împotriva mea , pentru că ştie că cedez mereu , dar nu şi de data asta.
-Îmi cer scuze , regret că nu te-am cunoscut pe tine înaintea Auritei. Îmi şopteşte şi lacrima îşi face apariția pe obrazul meu. Îmi aşez mâna în palma lui , iar el o strânge ca şi cum i-ar fi frică că fug şi îl las singur în întuneric.
Hello again!
CITEȘTI
Make me love you!
RomanceCând Samantha Hope descoperă că sora ei , Kamelia Hope , are nevoie de un transplant de inimă , această începe să caute un loc de muncă. Fiind refuzată , cunoscuta femeie de afaceri , Mia Black îi face o ofertă avantajoasă. -"Mărită-te cu el , iar e...