-Ce pisică cuminte şi frumoasă!
-Kamelia , lasă pisica şi fii atentă aici , avem de pregătit o nuntă! Îi spun Kameliei răsfoind un catalog de rochii de mireasă nervoasă.
De două ore caut o rochie potrivită pentru sora mea şi ea stă şi se joacă cu Pororo. O iubesc mult pe Kami , dar căteodată îmi vine să o sugrum..
-Ei haide , mai e atât de mult timp. Spune dându-şi ochii peste cap , lucru care mă înfurie şi mai mult.
-Kamelia , mai sunt 2 luni care vor trece foarte repede şi noi nu avem nici măcar rezervare la un restaurant.
-Băieții au zis că se ocupă de asta. Spune dezamăgită.
Tac din gură dându-i de înțeles că ar fii cazul să încheiem subiectul. Ştiam de la bun început că eu o să mă ocup de toată nunta , dar nu credeam că este aşa de greu. Mă întorc la catalogul meu plin cu rochii de mireasă oftând.
Din perspectiva lui Christian.
Ies din cabina de probă simultan cu Oliver , toate privirile ațintindu-se asupra noastră. Eu purtam un costum negru , o cămaşă de aceiaşi culoare şi o pereche de pantofi din lac. Oliver avea un costum albastru închis cu o cămaşă albă şi pantofi tot din lac.
-Femeile din magazin ne sorb din priviri , ştiu sună puțin narcisist , dar să fim serioşi , arătăm bine. Îi spun lui Oliver uitându-mă foarte atent în oglindă.
-Păcat că suntem luați. În special tu! Îmi spune râzând.
După ce ne schimbăm , ne apropiem de casa de marcat hotărâți să cumpărăm costumele. Vânzătoarea îmi zâmbeşte în timp ce îmi înmânează cardul de credit.
Din perspectiva Samanthei.
-Într-un final am găsit o rochie potrivită , sâmbătă mergem să o probeze . Rezervația sper că....
-Samantha , sărută-mă! Mă întrerupe Chris. Mă uit la el confuză . Îmi zâmbeşte , apoi îşi plasează buzele lui catifelate peste ale mele. Sărutul devine din ce în ce mai pasional limbile noastre întâlnindu-se. Îmi încolăcesc picioarele de mijlocul lui cu uşurință , având grijă să nu întrerup sărutul.
Ajungând în cameră , Chris mă lasă uşor pe pat şi întrerupe sărutul pentru a putea să îmi dea bluza jos. Îmi plasează sărutări fierbinți pe găt , spatele meu arcuindu-se la fiecare atingere a lui.
-Te iubesc , Samantha! Îmi şopteşte la ureche , făcându-mă să chicotesc.
************************************
-Hai în parc ! Hai în parc ! Încep să urlu , sărind în pat.
-Sam , este ora 8:30 , prea devreme. Îmi spune Chris punându-şi perna pe cap.
-Te rog . O sa fie frumos , vom mânca cornulețe cu ciocolată pe drum şi o să avem tot parcul numai pentru noi , o să ne plimbăm. Haide !! Îi spun aruncându-i un fular în cap.
-Cum doreşti , draga mea domniță! Îmi spune săruntându-mi mâna.
Ne îmbrăcăm destul de grosuț pentru că este răcoare şi plecăm la plimbare.
Christian iese din cofetărie cu două cafele şi două cornulețe cu ciocolată , aşa cum mi-a promis.
Ne savurăm micul dejun în timp ce ne îndreptăm spre parc.-Ai avut dreptate , Sam. Suntem singuri nebuni care la ora asta sunt in parc mâncând cornuri cu ciocolată.
-Hai măi , e aşa frumos. Aş veni aici în fiecare dimineață.
-Te rog nu , ai milă de mine. Îmi spune pe un ton rugător.
Îl iau de mână şi îl trag după mine până la pod. Mă aplec pentru a vedea apa mai bine.
-Eşti nebună? Mă întreabă trăgându-mă spre el.
-Nu aveam ce să pățesc. Dacă , cădeam , săreai în apă pentru a mă salva?
-Normal , aş face orice ca tu să fii bine.
-Aw , eşti aşa un drăguț! Îi spun trăgându-l de obraji ca o bunicuță. Prinde-mă dacă poți! Țip în timp ce alerg pe aleea parcului.
-Samantha Black. Ai încurcat-o !
Mă împiedic de o piatră , asta ajutându-l pe Chris sa mă prindă din urmă. Se putea? Să câştig şi eu odată? Nu , e apocalipsă.
-Te-am prins. Îmi şopteşte la ureche sărutându-mă pe gât.
-Piatra e de vină. Îi spun punându-mi mâinile în sân şi făcând un botic care ştiu că nu îi va rezista.
-Nu te supăra ! Îți iau o înghețată ca să mă revanşez. E bine?
-S-a făcut ! Îi spun sărutându-l pe obraz
Hei. Ştiu , ştiu , n-am postat de mult , dar veşnica scuză : am şcoală , n-am timp , am mult de învăț etc . Este un capitol scurt , dar sper că o să vă placă. Mulți dintre voi mi-ați spus că doriți prima variantă din anunț. Dar am decis că nu vreau să închei cartea atât de repede şi să dezamăgesc atâtea persoane care , chiar apreciază această carte. Mulțumesc din suflet pentru cele 11.000 + de vizualizări , înseamnă enorm de mult pentru mine. Vă pup şi vă urez succes la şcoală. :3 :* .
CITEȘTI
Make me love you!
RomanceCând Samantha Hope descoperă că sora ei , Kamelia Hope , are nevoie de un transplant de inimă , această începe să caute un loc de muncă. Fiind refuzată , cunoscuta femeie de afaceri , Mia Black îi face o ofertă avantajoasă. -"Mărită-te cu el , iar e...