Kitty.

7.1K 324 40
                                    

Au trecut două săptămâni de la acel eveniment neplăcut. Christian a decis că nu va merge la muncă o perioadă de timp pentru a putea să îmi fie aproape. Acest lucru mă ajută enorm de mult şi sunt foarte recunoscătoare pentru că a luat această decizie.
Gloria nu ne-a mai deranjat , iar golul din stomacul meu începe să dispară puțin câte puțin. Chris se asigură în fiecare zi că nu îmi lipseşte nimic , ceea ce mă ajută sa scap de sentimentul de tristețe şi singurătate.

În ciuda protestelor lui , soțul meu a plecat până la Institut pentru a se asigura că totul este in regulă , ştiam că nu va rezista la fața mea de cățeluş adorabil.

Fiind singură acasă decid să prepar o cină romantică drept mulțumire pentru că mi-a fost alături şi m-a făcut să mă simt din ce în ce mai bine în fiecare zi.

Pun o oală cu apă pe ochiul aragazului şi deschid focul. După câteva minute adaug pastele făinoase în apa călduță şi le las la fiert , timp în care voi prepara sosul de smântână. După ce sosul şi pastele sunt gată , pe două farfurii pun paste pe care le acopăr cu sosul dulce de smântână . Aşez cele două farfurii pe măsuța din bucătărie , alături de o sticlă de vin alb sec.

Mă îndrept spre dormitor unde mă schimb într-o rochiță albă , din dantelă şi scurtă până la genunchi. Părul îl las pe spate , îmi acopăr buzele delicate cu un gloss roz deschis , apoi aplic mascara pe gene.

Mă întorc în sufragerie şi mă aşez pe canapea aşteptând soneria care mă va anunța că dragul meu soț a ajuns acasă. După puțin timp , aud sunetul aşteptat , făcându-mă să mă îndrept cu paşi grăbiți spre uşa de la intrare. Deschid uşa , în fața mea apărând Chris cu sacoul lui pe umăr. Era îmbrăcat într-o cămaşa neagră şi într-un costum care l-am văzut pentru prima oară , abia astăzi. Cu două degete îmi ridică bărbia şi îşi apropie buzele de ale mele , simțind cum repirația lui mentolată îmi gâdilă față. Buzele noastre se ating formând un sărut mult aşteptat . Îmi înfig degete în părul lui mătăsos , tranaformând sărurul într-unul pasional. Mi-a fost dor de el.

Se trage din sărut , apoi se dă doi paşi inapoi pentru a mă putea analiza . Dupa câteva minute îşi deschide gură şi spune :

-Cu ce ocazie eşti aşa aranjată , dragă domniță?

-Îți place cum îmi vine? Îl întreb făcând o piruietă.

-Îmi place la nebunie , dar cred că ți-ar sta mai bine fără ea.

-Îmi place cum gândeşti! Îi răspund zâmbind jucăuş.

-O cină romantică , dragă? Mă întrebă intrând în bucătărie . Îşi pune atent sacoul pe spătarul scaunului apoi se întreaptă spre scaunul meu . Îl trage , apoi îmi face semn să mă aşez. După ce împinge scaunul , ocoleşte masa pentru a se putea aşeza şi el.

-Am onoarea? Mă întreabă referindu-se la sticla de vin.

-Sigur. Îi răspund zâmbind.

-O foarte bună alegere. Acest vin alb şi sec se potriveşte de minune cu pastele carbonara. Spune umplând paharele cu picior .

-Mulțumesc. Încercați cumva să păreți cult , Domnule Black?

-Nici vorbă. Doar mă cunoaşteți , aşa sunt eu.

Începem să mâncăm din paste , care spre surprinderea mea , sunt foarte delicioase. Sper că şi lui Chris îi plac. Din nu ştiu ce motiv , o linişte deranjantă îşi face apariția.

-Christian , eu am luat o decizie. Îi spun încercând să fac conversație.

-Ce decizie?

-Vreau să găsesc o slujbă. Este plictisitor să stau singură acasă în fiecare zi şi ştiu că în astea două săptămâni ai fost acasă şi îți mulțumesc , dar va trebui să te întorci la muncă. Plus că vreau şi eu să am un venit .

-Dar nu ai nevoie de o slujbă , muncesc eu pentru amandoi . Nici de venit nu ai nevoie , îți cumpăr eu tot ce doreşti. Nu sunt de acord cu decizia ta . Se răsteşte la mine . Se ridică de pe scaun , apoi pleacă spre baie.

Mă îndrept spre dormitor unde mă schimb în hainele mele de casă , apoi mă demachiez.
Mă întorc în bucătărie pentru a face curățenie. Arunc resturile de mâncare la gunoi , iar vasele le pun în chiuvetă pentru a le spăla. Nu credeam că va reacționa aşa. A fost doar o idee , nu voiam să se supere.
O mână mă atinge pe talie , trezindu-mă din visare. Mă speri , scăpând farfuria în chiuvetă.

-Scuză-mă , scumpo. Nu am vrut sa te speri. Îmi pare rău , nu trebuia să ma răstesc la tine. Îmi şopteşte la ureche . Mă întorc cu fața la el şi îl pup scurt pe obraz , lucru care l-a provocat. Îmi cuprinde mijlocul cu mâinile lui puternice , ridicându-mă. Mă aşeză uşor pe blat , apoi îşi lipeşte buzele rapid de ale mele , intrând într-un sărut flămând. Îmi muşcă buza inferioară , forțându-mă să deschid gura . Limbile noastre se întâlnesc incepând să danseze dansul lor unic.

Îmi încolăcesc picioarele în jurul mijlocului lui , Chris ridicăndu-mi corpul de pe blat . Se uită peste umărul meu pentru a fii atent la drumul complicat spre dormitor. Mă lasă pe pat , apoi îşi dă tricoul jos , trupul lui musculos fiind acum la vedere. Îi ating uşor pătrățelele de "ciocolată albă" la care toate fetele visează , păcat , sunt doar ale mele.
Se apleacă cuprinzându-mi buzele intr-un sărut , trupurile noastre , acum formând un întreg.

************************************

Dimineața următoare sunt trezită de ceva călduț gâdilându-mi obrazul stâng. Pun mâna pe lucrul care îmi deranja somnul şi ridic capul. În fața mea o dulceață de pisicuță se uita la mine.

-Awe !! Cine e pisică drăguță?? Tu eşti. Hmm.....Chris , ce caută o pisicuță la noi acasă? Încep să urlu pentru a mă auzi.

-Ai zis că te simți singură când eu sunt la muncă , aşa că am decis sa adopt o pisicuță. Cum să o cheme?

-Pororo! Sună minunat! Îi spun zâmbind.

Heii. Scuze , scuze , scuze. Ştiu că nu am postat de mult dar am profitat de ultimele zile de vacanță şi am ieşit şi eu la o cafeluță , un suculeț. Cred că mă înțelegeți! Vă pup :* :3


Make me love you!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum