Am fost îmbătată de fericire si n-am realizat că este de fapt răutatea ce poartă masca bucuriei. Aştept şi aştept să mă trezesc din somnul meu cu ochii deschişi. Ştiu că sunt în stare de şoc , aud , văd , simt , dar nu reacționez. Valurile de tristețe au adus un tsunami de sentimente în sufletul meu. Tic Tac. O fi ceasul de pe peretele alb al spitalului sau ceasul morții? Tic Tac , Tac Tic. Acul ce indică secunda este stricat , trece o secundă , apoi revine la normal , povestea vieții mele , sunt fericită şi nu cred că nimic rău se va întâmpla , apoi revine la starea mea tristă pe care o am dinainte să îl cunosc pe Christian. Sau poate că nu am vrut să cred că ceva rău se va întâmpla , mă simțeam bine în mica mea poveste de dragoste , ştiind că sora mea este în siguranță alături se bărbatul pe care îl iubeşte. Oliver aşteaptă o veste de la medici , Christian este disperat că nu sunt în lumea lor , clipesc şi respir , nimic mai mult , nu vorbesc şi nu mă mişc , nu reacționez la mângâierea caldă a lui Chris.
Domnul în uniformă albastră se apropie de noi şi spune :
-Peste câteva ore ar trebui să se trezească! Vestea bună , este însărcinată în 5 săptămâni şi am resuşit să salvăm copilaşul! Asta este şi ce explică căderea ei întâmplătoare , lipsa de odihnă şi de hrană , având o cădere de calciu alături de cauzele de mai sus , a leşinat. Acum că ştiți că este însărcinată , se vede după reacția dumneavoastră că nu aveați habar , aveți grijă să se hidrateze , să consume alimente ce conțin proteine şi să se odihnească , îi voi da nişte vitamine pe care să le ia pe timpul sarcinii.
Oliver îi mulțumeşte , dar eu atunci am cedat , m-am pierdut la "însărcinată în 5 săptămâni" . Kamelia era ocupată cu studiile pentru examenele finale , era stresată şi nu dormea deoarece studia. Cum nu am observat? De ce nu i-am atras atenția? Sunt o soră atât de rea? Şi atunci m-a bufnit plânsul , atunci am realizat că am fost atât de ocupată de fericirea mea , încât am uitat şi de ea , mă simt egoistă şi regret.
Christian mă strânge la pieptul lui şi cu degetele sale , îmi ridică bărbia pentru a mă uita în ochii lui. Era obosit şi îngrijorat , privirea lui era caldă , şi până şi în momentele de genul , el miroase a parfumul ce îmi invadează nările în fiecare zi.
-Sam , ai auzit veştile? Kami este însărcinată. O să fii mătuşică! Dar eu nu reacționez.. Hei , Samantha , vorbeşte cu mine. Kamelia este bine , la fel şi copilul , nu ai te ce să te temi , totul o să fie bine , ok?
-Am fost egoistă , Chris! Am fost aşa de preocupată de mine , m-am gândit numai la viitorul meu şi am uitat să fiu aproape de ea , nu m-am gândit să îi zic să mai ia o pauză de la studiat şi mă simt teribil de rău. Îi spun printre lacrimi.
-Eşti o soră minunată , Sami. Eşti ca o mamă pentru ea şi sunt sigur că este foarte mândră de tine şi te iubeşte mult. Nu cred că poate să fie supărată pe tine. Calmează-te , şi hai să hotărâm cu Oliver cum să îi spunem Kameliei că este însărcinată.
Eram tot într-o stare tristă , dar măcar aveam un plan. Ne hotărâsem să ne jucăm puțin cu mintea ei. Am vorbit cu Mia să rămână cu Kami căt timp eu , Chris şi Oliver ne întoarcem acasă pentru a face un duş şi a ne schimba. Când Kamelia o să ia micul dejun , o sa fim toți acolo , iar fiecare are ceva de spus pentru a produce confuzie , dar în acelaşi timp să îi dăm şi vestea.
***
Eu , Chris , Oliver şi Mia , intrăm în camera Kameliei cu tava plină de bunătăți şi sucul de portocale.
-Aleluia! Ați ajuns , lihneam de foamne! Tipic Kameliei.
-Şi spune-mi , draga mea , acum că eşti căsătorită , te-ai gândit la copii? O întreabă Mia , aşezându-se pe fotoliu.
-Um.. da , dar după ce termin facultatea şi dacă vrea şi Oliver.
-Sunt sigur ca Oliver este de acord.
O lăsăm să guste din mâncare şi apoi intervine Christian.
-Şi ce ai vrea ? Băiat sau fată?
Kamelia se îneacă cu o bucată de pâine , apoi se uită urât la soțul meu.
-Nu am preferințe. Să fie sănătos ! Spune Kami cu un zâmbet forțat. Nici nu ştii ce te aşteptă , draga mea. E rândul meu!
-Te-ai gândit la nume?
-Ce? Ok.. ce se întâmplă aici? De ce îmi puneți întrebări ciudate şi nu mă lăsați să mă bucur în linişte de pâinea mea cu gem? Pe bune , mă speriați!
-Felicitări , iubita mea! Îi spune Oliver , apoi o sărută pe frunte.
-Pentru ce? Că am căzut ca bleaga?
-Eşti însărcinată!! Spunem toți 4 în cor.
-Oh , nu , nu , ştiu ce vreți să faceți.. vă jucați cu mintea mea , eu nu sunt însărcinată. Bună încercare. Spune răzând.
Din spatele uşii îşi face apariția medicul , nu îi se vede decât chelia lucioasă şi fața.
-Nu , chiar eşti însărcinată! Spune Cheliuță , apoi pleacă.
-Serios? Vorbiți serios? Chiar sunt însărcinată? Întreabă Kamelia , punându-şi mâinile pe burtică.
-Mhm, chiar eşti , în 5 săptămâni!
Oliver o sărută pe Kamelia , apoi ce doi porumbei se îmbrățişează strâns , mai are puțin şi îl sufocă. Săracul Oliver.
Simt că iubirea lor o să dureze mult , mă bucur pentru ei. Anul trecut eram distruse , iar acum suntem aici , fericte alături de bărbații pe care îi iubim.
Mă aşez la pieptul cald a lui Christian , se joacă în părul meu şi plasează mulți pupici pe fruntea mea. Imaginea Kameliei plângând de fericire în brațele lui Oliver , mă încântă. O amintite de neuitat!
Heei!! Da ştiu , nu am mai postat de foarte mult timp pentru ca am susținut examenele Evaluării Naționale şi acum sunt prinsă cu înscrierea la liceu , fişe matricole , dosare , bla bla bla , plictisitor.
În legătură cu acest capitol , este banal , foarte banal. Nu am nimic cu persoanele care au cheliuță şi îmi pare rău dacă supăr pe cineva. Mai sunt 2 capitole şi cartea va fi finalizată. Am nişte planuri pentru viitor , dar nu în română , ci în engleză. Dar vom vedea. Vă pup dulce dulce ! :* :3
CITEȘTI
Make me love you!
RomanceCând Samantha Hope descoperă că sora ei , Kamelia Hope , are nevoie de un transplant de inimă , această începe să caute un loc de muncă. Fiind refuzată , cunoscuta femeie de afaceri , Mia Black îi face o ofertă avantajoasă. -"Mărită-te cu el , iar e...