Raar telefoontje

5 0 0
                                    

Vermoord worden, opgesloten worden,... Haha neen er zouden problemen tussen ons komen maar dat vind ik ook niet leuk in tegendeel zelf! Hij is mijn alles!
Ik liet hem dus gaan.
In de middag rond 3 uur werd ik gebeld.
'Prive? Hoe komt die aan mijn nummer?'
"Spreek ik met Liv, Liv.....?"
Ik zei langzaam 'Euh ja daar spreekt u mee' en dan heel snel 'Hoe komt u aan mijn nummer'
"Max, is wel een leuke jongen he"
'Ow euh ja daarom is het men vriendje! Maar  waarom bel je me dan, Max is hier niet'
Tuut tuut tuut
Hij heeft opgehangen! Wat een cryperd.
Uit de ogen geschreven van Max
"Hoi, Luke"
'Je bent telaat, ik heb je vriendinnetje dus alvast eens even opgebeld om me niet te vervelen!'
Ik flipte helemaal "Wat! Ik walg van je, wat heb je gezegd!"
'Rustig aan Max, toen ze dat vroeg heb ik afgelegd maar als je nog eens te laat bent vertel ik meer'
"Maar zeg dan op wat moet ik doen"
'Niks, ik heb gezien hoe je Liv zult kwetsen, dus ik geef jou de kans om het zelf te zeggen'
"Ik weet echt niet waar je het over hebt!"
'Dat andere meisje ik heb het zelf gezien, ik heb er zelf foto's van getrokken, dus zeg jij het Liv of ik?'
"......Ik..zal..het..wel..doen"
Hij loopt weg ik besluit om naar huis te gaan en denk na hoe ik het Liv moet vertellen, ik had dit nooit gewild maar het ging vanzelf.
Ik schiet in de lach natuurlijk ging dit vanzelf ik was zat.
Maar ik hou echt van Liv, maar ook van Lola.
Maar als ik echt moet kiezen dan kies ik voor......
Lola, Liv is nu echt even een bijzaakje.
Ik heb het met haar al goedgemaakt op het strand ze lag weer meteen aan men voeten en dat ga ik nu dus ook met Lola doen.

"Hoi,Lola. Schat wat zie je er prachtig uit"
'Waaw dankje jij ook'
Ik gaf haar een kus en gingen eten daarna relaxte we op het strand en in de zee en toen bleef ik bij haar slapen alles verliep compleet hetzelfde als bij Liv een top avond waarmee ik alles goedgemaakt heb, ook heb ik alles hetzelfde gedaan en mijn complimenten waren ook dezelfde top resultaten als bij Liv.
2 dagen later
De enige waarmee ik mijn dagen had doorgebracht was Lola, Liv was ik even vergeten maar daar zou ze dus helemaal van slag door zijn.
Ik zet mijn gsm aan 301 berichten en 24 gemiste oproepen van Liv, in 2 dagen???
Lola is nu bij mij thuis we hebben pizza besteld, eens wanneer we een spel begonnen te spelen ging de bel
Ding Dong
Ik doe open en zoals je misschien kunt raden is het ....

Als jullie weten wie het is stuur dan een reactie.
Vote en comment.

Naamloos verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu