Het plan

2 0 0
                                    

Ik denk eraan dat ik Max nog moet uitnodigen!
Ik bel hem gauw op.
'Hoi Liv, problemen?'
"Nee, alleen dat je niks meer van je laat horen!"
'Sorry maar ik heb het de laatste tijd zo druk, zullen we dan een keertje afspreken'
Druk, ja ja dat zal wel! Hij is niet alleen een bedrieger maar ook nog een leugenaar!
"Oke morgen bij mij thuis om 6uur ik zet een horror film klaar met hapjes en drankjes. We gaan er een speciale avond van maken!"
'Haha, oke ik kijk er al naar uit'
Lachend leg ik de telefoon af, ook stuur ik een sms'je naar Thomas dat alles geregeld is.
De volgende dag is het 12:30 wanneer ik wakker word ik kijk in de spiegel en zie mezelf glimlachen. Ik krijg hem niet van mijn gezicht af.
Het was bijna zover. Ik weet dat het eigenlijk niet mag en het privé is maar ik moet hem wegkrijgen van zijn gsm.
Ik wil en zal weten met wie hij zoveel sms-tijd doorbrengt.
Ik ben eerst naar de winkel geweest en begin rond half vier met de drankjes en hapjes klaartemaken, ook heb ik een horror film gekozen.
Een uurtje later gaat de bel.
Ding dong
Ik zet vlug de camera (die in de plant naast de tv verstopt zit) aan en doe dan de deur open.
Hij heeft een boeketje rozen mee, ik zet ze in een vaas en we ploffen in de zetel neer.
Ik laat weten welke film ik gekozen heb en hij knikt.
Ik had als hapjes kaas,chips en koekjes op tafel eigenlijk zijn het dorstwekkende koekjes.
Maar toch eet hij er behoorlijk veel van, we kijken de horror film en kruipen dicht tegen elkaar.
Na 45 minuutjes film moest hij eindelijk naar het toilet.
Dit was mijn kans, ik twijfelde niet en pakte de gsm.
Ik wist de code dus dat was een makkie. Shit het werkt niet, hij heeft de code verandert!
Ik leg de gsm terug.
'Ulgh sukkel!'
"Wat heb ik gedaan"
'Dat weet je best je hebt je co..... Ow max jij bent het. Het was niet tegen jou hoor ik had het over de ... Film.'
"Oke laten we snel verder kijken"
Ik knik en duw op play.
Op het einde van de film had ik ervoor gezorgd dat we klef deden aangezien hij zijn code verandert had.
We kusten en hij zei lieve woordjes tegen me.
Toen hij weg was zette ik de camera uit en belde ik uiteraard Thomas.
Ons plannetje was gelukt, behalve dat ik zijn berichten niet te pakken kreeg.
Nu moeten we daarvoor ook nog een plan bedenken!
Maar geen probleem mijn wraak zal hoe dan ook zoet zijn!
Uit de ogen van Max
Hup, daar zijn we dan ook weer vanaf.
Eigenlijk was het best nog wel een leuke dag met Liv.
Nu ik erover nadenk, Lola was tenslotte maar een vakantieliefde.
Maar het is serieuzer geworden!
Nu begin ik pas te twijfelen!
Binnen 4 dagen zouden Liv en ik 3 jaar samen zijn dat kan ik haar niet afpakken?
Lola en ik zouden binnen 2 weken pas een maand samen.
Hoe dan ook mijn keuze heb ik alreeds gemaakt!
Het word Lola!
Liv gebruik ik wel als ik me verveel of Lola niet afspreken kan.
Liv merkt het toch niet.
En ik ben er zeker van dat we buiten de relatie ook nog vrienden kunnen blijven.
Triinngg Triinngg
Het is Lola!
"Schatje"
'Hoi babe, ik mis je! Ik wil je zien'
"Aww Lola, ik jou ook! Waar spreken we af"
'Aan de vijver in het park, over een uurtje?'
"Goed babe, ily"
'To'
Tuut tuut
Uit de ogen van Liv
Als Thomas zijn camera opgehaald heeft denk ik nog uren aan hem!
Hij is zo geweldig!
Zou hij echt al zo lang verliefd op me zijn?
Hoe dan ook ik ...
Tringggg tringgg
Over Thomas gesproken :)
"Hoi Thomas"
'Hoi Liv, om ons plannetje te vieren dat het gelukt is kunnen we eens een dagje naar de zee gaan?'
"Thomas! Geweldig! Kunnen we door de stad gaan het is er niet ver van?"
'Is goed ik kom je over een uurtje halen mijn schoonheid'
"Kijk er al naar uit"
Tuut tuut
Ik loop naar beneden en zeg tegen mijn mam dat ik over een uurtje met Thomas naar de zee ga.
Ze vind het goed.
Ik maak me druk over welke bikini ik zal aantrekken.
Het word een witte kanten bikini, die mooi bij men gebruinde huid past.
Ding dong
Ik loop naar de deur en doe open.
Maar al gauw blijkt het dat het Thomas niet is maar .....

Naamloos verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu