Uit de ogen van Liv
De weken vlogen voorbij.
Binnen een week zouden we 3 jaar samen zijn.
Ik besloot dus op voorhand een cadeau te kopen.
Maar in plaats van iets mooi te zien zag ik werkelijks iets helemaal wat ik niet gedacht had en daarmee bedoelde ik Max met een ander meisje ze liepen hand in hand met hun gezichten naar elkaar ik zag hoe ze kusten en Max haar een armband gaf dezelfde die hij mij had gegeven ik stortte helemaal in en liep zo hard ik kon naar Thomas.
Ik legde hem alles uit en heb alles gezien wat hij deed met haar wat hij ook bij mij gedaan heeft! Ik barstte in tranen uit! Hij troostte me zoals het hoorde.
Hij zei dat hij wel iets zou bedenken om hem terug te pakken. Hij wist nog niet wat maar hij stond 100% achter me.
Ik wandelde naar huis en zette alles even op een rijtje.
Dus Max bedroog me met een ander.
En Thomas en ik zullen wraak nemen.
Ik sloeg mijn kamerdeur dicht en liet me met een plof op mijn bed vallen.
Maar eigenlijk ben ik meer bedroeft dat Max me zoiets aandoet.
Dat verklaart zijn afwezigheid.
Ik moet eens met dat meisje gaan praten en haar de waarheid zeggen maar ze zal me toch niet geloven, dus ik zal bewijs nodig hebben!
Ik zat nog even te piekeren todat mijn rinkelende gsm me uit mijn gedachten haalde.
Ik keek op mijn scherm en zag dat het Thomas was!
Ik pakte nieuwsgierig mijn gsm op.
'Hoi Thomas!'
"Hoi, ik denk dat ik het ideale plan heb om wraak te nemen"
'Ik dacht al zoiets, maar vertel!'
"Dus je nodigt morgen Max uit om gewoon een horrorfilm te kijken. Je neemt op met mijn camera wat jullie doen. Laat hem de hele tijd aanstaan en zorg dat Max niet te lang blijft daarna. En zorg voor een spectaculair einde!"
Ik hoorde zijn schattige lach en moest glimlachen.
'Is goed chef, komt in orde! Kom je nog even om je camera te installeren?'
"Is goed babe, ben er over 5min"
Tuut tuut!
Ik glimlach tot over mijn oren en besluit voor Thomas en mij hapjes en drankjes te maken.
Eigenlijk zit ik nog steeds met Max in mijn hoofd.
Op het moment dat ik aan Max denk gaat de bel.
Ik roep zo luid ik kan:"IK KOM ERAAN THOMAS!"
Ik loop snel naar de voordeur en vraag me af waarom ik zoveel moeite doe voor Thomas.
Eigenlijk vind ik hem best leuk, maar daar kan ik op dit moment nog niet aan denken omdat ik nog te veel voel voor Max, ook al bedriegt hij me.
Het is niet niks je vriendje met een ander te zien zoenen.
Het is niet dat ik er al over heen ben, maar ik ben niet zo iemand die met chocolade ijs, een romantische film en zakdoekjes mijn verdriet kan wegspoelen alsof het niets is.
Pas op dat moment word ik wakker uit mijn gedachten.
Ow ik sta voor de deur, wat doe ik hier ook weer?
"Shit Thomas!"
Damn, zou hij dat gehoord hebben.
Ik open snel de deur en zie Thomas in de regen staan.
"Kakkerdekak, sorry Thomas! Kom snel binnen!"
'Hey Liv, relax joh, zo erg is het ook niet!'
"Oke, kom mee naar mijn kamer, dan kan je in mijn badkamer je douchen."
'Is goed'
Samen lopen we naar mijn kamer.
Terwijl hij douchet, zoek ik kleren voor hem uit.
Buiten een veel te grote roze joggingsbroek en een witte T-shirt heb ik niets in mijn kast liggen, al ligt die behoorlijk vol.
De deur gaat open, Thomas komt buiten met een handdoek om zijn middel geslaan.
Mijn mond valt open.
Thomas heeft een sixpack! En nog niet zo een beetje ook.
Ik wist dat hij gespierd was, maar dit overtrof al mijn verwachtingen.
"Je moet niet zo naar me staren, ik weet wel dat ik knap ben."
Hij knipoogt naar me.
Ik glimlach en doe mijn mond dicht.
Ik draai mijn gezicht weg van hem.
Ik heb niet door dat hij in mijn richting komt gelopen.
Hij pakt me vast bij mijn heupen en drukt zijn lippen op de mijne.
Ik voel zijn zachte lippen.
Ik stap naar achteren.
Hij kijkt me aan met een twinkeling in zijn ogen.
"Sorry", zegt hij stamelend
'Hey, don't worrie! Ik vind je echt leuk Thom, maar ik ben er nog niet klaar voor een relatie.'
"Euhm.... Nu dat toch gebeurt is, moet ik iets opbiechten. Ik ben al gek op je, vanaf we samen in het middelbaar zaten.'
"Ik zie wel een toekomst in ons, maar nu nog niet. Als dat van Max achter de rug is, kunnen we het proberen, toch?"
'Ja is goed ma belle'
Ik bloos en draai verlegen mijn blik weg.
Ik herinner me plots dat Thomas alleen een handdoek rond zich had!
"Thomas.... Doe iets aan!"
'Huh? Ik heb nog een onderbroek aan, daarbij welke kleren heeft mijn princesje klaargelegd?'
"Een roze treinigngsbroek, en een wit hemd zeg ik lachend"
Deze keer valt zijn mond open
Hij pakt de kleren en doet ze aan in de badkamer hij komt lachend naar buiten
'Kom op Liz, ik lijk wel een barbie!'
"Sorry, ik heb echt niks anders! Maar we veranderen van onderwerp!"
'Het word ook al laat, mijn ouders zullen ongerust zijn'
Na 10min waren we klaar met de camera hij gaf me nog een kus op mijn wang en verliet het huis.