Verliefd zijn doet deugd

2 0 0
                                    

Uit de ogen van Thomas
Ik word wakker met een slapende Liv in mijn armen.
Ze is zo mooi!
Gisteren was perfect!
Die kus!
Ik ben blij dat Liv er klaar voor is. Ik wou niet te snel gaan voor haar, maar ik kzn me echt niet langer inhouden om haar niet te kussen.
Ik heb al lang genoeg moeten wachten.
'Goeiemorgen Liv' ik geef haar kleine gewelddadige kusjes op haar wang en mond.
Ze heeft me een kus terug en zegt "Hetzelfde" en ze geeuwt.
'Wacht Liv, ik moet iets halen ik kom bij mij thuis binnen een paar minuutjes terug'
'Spannend' zei ze glimlachend.
Ik rende naar huis en pakte het geschenkje en kwam gelijk weer met het touw omhoog.
(Het cadeau stak ik even in mijn broekzak)
Liv opende weer haar raam en wachtte me op aan het balkon.
Ik ging op mij knieën zitten en zij 'Liv deze plek is speciaal voor ons allebei. Hier hebben we voor het eerst echt gekust. Ik ga je niet ten huwelijk vragen (ze lacht). Maar ik heb het je nog niet echt gevraagd dus euhm...'
Ze kijkt me met grote ogen aan.
Ik vervolg mijn zin 'Liv, wil je met me?'
Ze knikte zo heftig, het antwoord was overduidelijk!
Ik schoof de ring over haar vinger.
Ze trok me recht en sprong in mijn armen.
'Gekkie! Hoe kom jij aan mijn maat'
Ik zei lachend zoals elke gentlemen het zou doen. Een ring meepakken enzo laten afmeten'
Al vlug lachde ze mee.
'Thomas ik hou echt zoveel van van je"
'Ik meer van jou'
"Nee, Thomas. Nee, ik!"
Zo gingen we nog even door maar ik hield het op door haar te kussen.
Maar uiteraard deed ze mee.
Dit was de beste dag van men leven!!
Uit de ogen van Liv
We blijven en blijven maar kussen tot dat me iets te binnen schiet.
Lola!
'Thomas, hoe laat is het !?!"
'12:00 uur waarom?'
"Oef, dankje schat. Omdat ik afgesproken heb met Lola rond 13:00. Ik wil niet telaat komen."
'Ow leuk bae, wat gaan jullie doen'
"Uhm eigenlijk wou ze praten over haar gevoelens voor Max. Maar erna gaan we waarschijnlijk nog shoppen in de stad"
'Oke! Dan zullen we ons klaarmaken, dan kunnen we ontbijten en dan kun je vertrekken. Ik moet Thuis nog wat klusjes doen!'
"Super plan. Mhh sexy. Nu heb ik een sexy klusjesman als vriendje"
Hij lacht en kust me.
'Kom mijn sexy schoonheid we gaan ons klaarmaken'
Deze keer lach ik en kus ik hem.
We maken ons klaar en ontbijten.
Tegen dat we helemaal klaar zijn is het 12:45, dus besluiten ik en Thomas te vertrekken.
Elk naar ons eigen bestemming.
Uit de ogen van Lola
Het is 13:00 uur.
Ik zit op de sofa en wacht op Liv.
Om 13:05 hoor ik de bel.
Ze is laat maar erg vind ik het niet.
Ik doe de deur niet al te vrolijk open.
Dat was niet de bedoeling maar toch ziet Liv het meteen.
Ze knuffelt me en zegt 'Heej Lola kom, kop op! Hij is het echt niet waard en bovendien vind ik het niet leuk om je zo te zien'
Ik snik zachtjes, zo zacht mogelijk. Maar ook dat hoort Liv.
Er zit precies een stuk eten in mijn keel gepropt, ik krijg er geen woord uit.
We gaan zitten en drinken een slok.
Na tien minuutjes is het stuk eten weg en begin ik snel te praten.
'Liv het is zo erg! Ik kan dit niet aan alleen, alsjeblieft je moet er voor me zijn! Ik kreeg de hele ochtend geen woord door mijn keel, zo erg was het! Zelfs toen ik afsprak met Max heb ik het eerste en dat was ook het laatste halfuur niks gezegd. Enkel na een halfuur had ik iets gezegd en dat was dat ik er geen zin in had. Toen ging ik naar huis en kreeg ik ook geen woord uit mijn mond.'
Ik snak naar adem.
"Wow, wow, wow Lola. Rustig aan meid! Ik weet dat je wilt dat ik er voor je ben en dat zal ik ook voor 200% doen! Maar ook ik wil dat je er voor mij bent. Ik snap het dat je zo over je toeren bent. Wat ik nu zal zeggen zal moeilijk zijn maar meid, laat het zakken.
Max is dit allemaal niet waard. Maar laat het zinken hij zal boeten en dat beloof ik je! Ik heb een idee om onze gedachten te verzetten. Laten we met de trein naar de cinema gaan! Goed idee????"
'Al jouw ideeën zijn goed! Meid jij bent gewoonweg fantastisch. Wat is jouw geheim dat je toch altijd blijft lachen'
"Thomas" sist Liv
'Liv! Bedoel je dat jij en Thomas?'
Ze knikt heftig en haar lach word breder.
Ik ben zo blij voor haar en wens haar proficiat.
"Maar goed, ik ga thuis even geld halen. We spreken af aan het station. Tot dan!"
Ik knik en ontwerp een lach tot over mij oren.
Na 10 min zijn we alle 2 aan het station gearriveerd.
We pakken de trein waar we ongeveer 30 min op moeten zitten en bespreken ondertussen welke film het word.
Natuurlijk praten we geen volle 30 min over de film, Lola wou ook weten hoe het met mij en Thomas allemaal begonnen was.
We stappen de trein uit en gaan richting de cinema.
We hebben besloten om de film jurassic world te kijken.
We houden allebei van actie.
We kopen popcorn,chips,snoep,water,sprite,....
Eigenlijk hebben we veel te veel snoepgoed gekocht maar dat maakt ons niet veel uit, we krijgen het wel op.
Na de film bespreken we hoe we de film vonden.
Lola zegt "Waaw Liv, een te gekke film! Ik zou hem zo weer opnieuw kijken!"
'Ja, eigenlijk vond ik hem niet zo super goed. Ik vond hem super super super super goed! Die film is zo de max! Ik zou hem idd ook eens opnieuw kunnen kijken.'
Dus dat deden we dan maar.
We keken de film opnieuw en gingen erna nog een ijsje bij foubert gaan eten.
Mmmhhhh vanille,aardbei,mokka,straciatella,chocolade,citroen,.....
'Lola, ik weet niet wat jij pakt maar ik kan niet kiezen'
"Pff ik ook niet"
We namen dus maar een coupe te samen met liefst 12 bollen ijs.
We kwamen zo dik al dikke Berta terug naar elk ons eigen huis.
Het was 22:30 uur maar de laatste dagen waren zwaar dus viel ik in een diepe diepe slaap.

Naamloos verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu