Hikayemi begendiginizi bilmek cumlelerime guc verecektir:)Girdigim krizden sonra iki gun gecmisti. Bu iki gun icerisinde cogu sey yasadi kucuk bedenim. Artik her sabah acaba bugunde ayni seyleri yasayacak miyim diye uyaniyordum.
Eroinden ayri kalisim bu denli etkiliyormus demek ki ruhum gibi bedenimi de.
Son iki gun icinde 3 kilo verdim. Her gece kabuslarla terler icinde uyaniyordum. Zaten zayif olan bedenim kendini bir bosluga birakmisti.
Simdi anladim bosluktan bosluga dusus boyle oluyormus demek ki..
Vedalardan nefret eden ruhum, bu ayriligi hic sevmedi. İcimde biriken nefret kendini belli edercesine icimde kipirdanip duruyor.
Talha denilen adam tepemden ayrilmiyor. Bu durumdan nefret ediyorum. Kapinin calinmasiyla yerimden sicradim. Talhanin geldigini biliyordum.
Bu durumda soylenecek iki sey var hangisini soylemeliyim bilemedim.
"Zumra seninle bir yere gidecegiz, hazirlanman gerekiyor." Kendini sevimli falan mi saniyordu bu adam? Sanmiyorsa da sanmali, cunku suan cok sevimli bakiyordu. İcimdeki tum nefreti ona iletecegimi sanarak gozlerine baktim. Ve o yine her zaman ki gibi gozlerini kacirdi.
"Gelmeyeceğim."
"Sana gelecek misin diye sormadim farkindaysan. Simdi hazirlan, yarım saat sonra gelecegim. Hazirlanmadiysan pijamalarinla cok şık oldugunu dusundugunu varsayip seni boyle goturmekten buyuk zevk alacagim."
Yuzume bile bakmadan soyledigi bu sozleri agzim acik bir sekilde dinledim. Tam acik kalan agzimi konusmak icin isleve gecirecekken yine ayni seyi yapip odadan cikti.
Bir gun bu adami fena dovecektim. Dovmek mi? Suan fazlasiyla sacmaladigimi hissettim. O koca cusseli adami dovmek gercekten cok uzak gozukuyor.
Kafami iki yanima sallayip siritmaya basladim. Sonra iki yanagima da tokat atip kendime gelmeyi umdum. Ve tabiiki sadece umarak kaldim.
Yuzumdeki siritisla banyoya girdim. Saclarimi iki kere şampuanlayip, vucudumu da bir kere keseledim. Carcabuk dusakabinden ciktim ve saclarimi kuruladim. Odama gectim ve dolabima dogru ilerledim.
Dolabin kapagini acmamla elime siyah tisortumu, dar siyah kotumu, siyah ayakkabilarimi almam bir oldu.
Hemen aynanin karsisina gectim ve saclarima sekil vermeye calistim. En son topuzda karar kildim. Eyeliner ve rujla makyajimi tamamlayip odadan ciktim.
Buraya geldigimden beri ilk defa bahce haric disariya cikiyordum. İcimde buyuk bir heyecan vardi. Etrafima bakarken Talha'nin bir an once gelmesini umuyordum.
Etraftaki merakli gozler yanimda yer alirsa buna katlanamazdim. Bu kadar kisa surede hazirlanabilecegimi dusunemedi heralde bay cok bilmis.
İcimden ona sayistirirken yaklasik bir bucuk metre uzagimdaki ayakkabilara baktim. Kafami kaldirmamla o yesil gozlerle karsilastim.
Yesillerin sahibi hemen gozlerini cekti ve bana bir sey demeden önden gitmeye basladi. Bende onu takip etmeye tabii..
Hastanenin garajina geldigimizde arabaya dogru ilerledik ve on kapiyi acip oturdum. Ondan ses cikmazken bir sey oldugunu anlamistim. Sorup sormamakta kararsiz kaldim. Ben onun sonucta sadece hastasiydim. Ne alakaydi yani?
Sormamaya karar verdim ve disariya bakmaya basladim. Sahil yoluna girdigimizde ne zamandir buraya gelmedigimi animsadim.
Nasil da ozlemisim bu manzarayi.. Camdan iceriye dolan Bursa'nin bu temiz kokusunu.. Kapimin acilmasiyla gozlerimi kirpistirdim ve arabadan indim.
Banklardan birine oturdugumuzda gozlerimi Talha'ya cevirmistim. Sanki buraya zorla getirilen oymus gibiydi.
Dengesiz adam. O konusmadan konusmaya baslamayacagima dair kendime soz verdim. Aradan gecen bes dakika kadar bir zaman dilimi bana iki saat gibi gelmisti.
Dusunmekten yorulan beynime tum dertlerim hucum ederken ben burada boyle elleri bagli oturuyordum.
Talha'nin ic cekmesi uzerine ona dondum. İnsanlarin psikolojilerini duzeltmekle gorevlendirilen birinin psikolojisi bozuk olabilir miydi gercekten?
Bogazini temizlemesiyle sonunda konusacagini anlayip arkama yaslandim.
"Kendini boslukta hissediyorsun. Dusuncelerin beynine fazla gelirken icinde kalanlarla savasiyorsun. Yitip giden cumlelerini sarkitiyorsun yureginden. Ask sandigin eroinden ayri kalmisliginla mahvoluyorsun.
Seni mahveden seyin o oldugunu goremeden. Gozlerini oyle kapatmissin ki isik dolan her seye, gordugun her isikta tekrar o zikkima tutunuyorsun. Bir bilsen, tutundugum tek bir isik seni siyahligindan soyutlayacak. Eroin seni zehirlerken o isik seni temizleyecek. Hah, sana okudugum ayetleri hatirliyor musun?"Evet."
"O ayetlerde sonsuz hikmetin sahibinden bahsediyordu degil mi? Sabir ve duânin tesirini anlatiyordu. Peygamberlerin yasadigi zorluklara deginiyordu.
İmtihandi bunlarin hepsi Zumra. Burasi imtihan dunyasi. Yasadiklarimizin ve yasattiklarimizin bedeli ahirette odenecek. Hayatimizi ahirete gore yasamaliyiz ki dunyaya kendimizi kaptirmayalim. Oyle degil mi?"Benden bir cevap beklercesine duraksadi. Kafami sallamakla yetindim. İcimde olusan bu caresizlik yerini belli ederken hizlica gozumden dusen tek damlayi sildim.
"Senin onu yenecegini biliyorum. Seni kendine baglayan bu mereti birakcagindan eminim Zumra. Buraya geldik cunku senin benimle icinde tuttugun cumleleri paylasmanin zamani geldigini dusunuyorum. Sen ne dusunuyorsun?"
"Dusunmekte bir sınırım yok ki benim. Her an, her yerde dusuncelerimin beni bogmasina seyirci kaliyorum. İcimde biriktirdigim cumlelerim, her sabah kalktigimda yuregime sizi oluyor. İcimde saklanmis cumlelerimin agirligi ruhunu bogmasin? Beni dinleyecek dermani kendinde buluyor musun?"
" Anlattikca azalir acilar. Ruhunu ve bedenini saran dusuncelerin sana zarar vermesindense azalan acilarin yukunu paylasmayi yeğlerim Zumra."
"Peki o halde beni dinle, bir kitaba konu olacak seyler yasadim. Hala nasil ayaktayim bende bilmiyorum."
Yasadiklarimi Talha'ya anlatmak uzereyim. Duyduklarini nasil karsilayacak cok merak ediyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Vuslat
Teen FictionSükunetin kendini gösterdiği o nadide zamanlardan bir tanesi.. Suskunluğun esiri olan bir benlik.. Tattığı her türlü acı bedeninde ağır yaralara sebep olmuş bir beden.. Zümra.. Yaşadıklarının etkisiyle tüm gayelerini yitirmiş bir genç kız.. Omuzlar...