8~Şimdi Ne Olacak?

184 33 14
                                    

Bulundugum viraneye bakinca buraya Talha araciligiyla getirilmis olmadigimi anladim. Sonucta Talha sadist gibi beni sandalyeye tellerle baglayacak degil ya?

Peki ya bu adamlar kim? Serkandan baska kim beni kacirabilir ki? Tam kurtuldum derken basima farkli bir dert aciliyor.

Bakalim bu dertli Zumra daha nelerle karsilasacak?

2-3 sene oncesine kadar ne kadar monoton bir hayatim var diye sikayet ederdim. Simdi o hallerime o kadar sovuyorum ki. Sessiz sakin bir hayattan baska insan daha ne ister ki? Belasini mi? Cevap evetse ben coktan buldum galiba.

"Zümra!"

Kendimle olan hesaplasmalarimi bolen bu kaba sesli adam oldu.

"Siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz benden?"

"Efendi seninle gorusecek."

"Ne efendisi ne sacmaliyorsun?"

"Kes sesini de dus onume."

Arkamdan gelen ayi kilikli herife icimden kufurler etmeye basladim. Suan onun o kel kafasini asfalta surtup sonra traktorle ustunden gecmek istiyordum.

Gerceklesemeyecek olan hayallerime bir son verip yurumeye daha dogrusu arkamdaki ayi tarafindan yurutulmeye devam ettim.

Karsima cikan kocaman demir kapi dikkatimi cekmisti. İsçiliği guzeldi ve gayet hos duruyordu. Ama sanirim bu suan dusunecegim en son sey olmaliydi.

Demir kapi acilirken cikan gicirti beni sinir etse de karsima kimin geleceginin merakiyla bunu gormezden geldim.

Kafami kaldirdigimda karsimdaki simayi tam cikaramasam da gecmisimden bir iz tasidigini anlayabiliyordum. Gecmisteki hesaplasmalarim sanki planlanarak teker teker karsima getiriliyordu.

"Evet Zümra Hanım sonunda yuzlesebildik."

Bu karsimdaki igrenc gulen adami gorunce midem sarsilmaya basladi.

"Daha fazla gulersen kusacagim."

Daha yeni karsimda sari disleriyle siritan adam simdi dislerini birbirine kenetliyordu. En azindan bu etraftakiler icin daha saglikliydi.

"Sen kimsin? Beni neden bu lanet yere getirdiniz? Artik su lanet agzinla bana bir aciklama yapacak misin?"

"Oo kucuk haniimmm. Beni nasil hatirlamazsin? Hani ilk eroin tutkunu benim sayemde yasamistin. Yoksa hatirlamiyor musun?"

Gozumun onune gelen birkac goruntu beni gecmise goturmustu. Ahhh. Annemin öldüğü gece.. Ayni zamanda babami ölen amcamin karisiyla yakaladigim o igrenc gece.. Ve ve kardesimin.. Bunlari dusunmek bile beni delirtirken..

"Hatirladin mi guzelim? Teras Bar'da alkol sınırını epey bir aşmıştın. Bir seyleri unutmak istedigini anladim ve sana yardim ettim. Senin alkolle bile yenemedigin dusuncelerini bir tozla bitirdim."

"Seni adi pislik."

"Hopp hoppp agzini bozma. Senin gibi bir eroinmana hic yakismiyor."

O pislik karsimda pis pis siritiyorken kendime engel olamiyordum. Yuzune agzimda biriktirdigim tukurugumu savurdugumda suratima kocaman bir tokat yiyecegimi dusunememis olmaliyim.

İki adim geriye sendeledigimde karsimdaki adamdan nefret ettigimi tum dunyaya duyurmak istedim. Gozlerimi ona diktigimde yuzundeki pisliklige bir kez daha sahit oldum.

"Ne istiyorsun benden? Senin derdin ne?"

"Hatirlamiyor musun yoksa? Aa insan borcuna sadik olmali be guzelim. Yoksa sonu senin gibi olur."

"Senden aldigim tum zikkimlarin parasini odedim ben."

"Faizlerini hesaba katmadan tabi? Hahahah bu ortamda isler boyledir guzelim."

"Sen igrencsin. Cok igrenc. Simdi benden ne yapmami istiyorsun? Soyle pislik herif!"

"Para istesem veremeyecegini biliyorum. Seninle daha eglenceli planlarim var."
O pislik karsimda siritirken aklindaki muzurluklari ogrenmek istedigime emin degildim. Bu lanet yerden nasil kurtulacaktim?

"Neyden bahsediyorsun? Yeter artik, acik acik soyle!"

"Yarin erkenden baska bir ulkeye seyahat edeceksin guzelim. Parani pesin aldim. Devami sen gittikten sonra gelecek. Bana cok para kazandiracaksin."

Duydugum kelimeler kafamda tane tane zonklamaya basladi. Hazmedemeyecegim agirliktaki laflari isitmemis olmayi o kadar cok isterdim ki. Duydugum bu igrenc seylerin yerine ölmeyi tercih ederdim.

Simdi ne olacak? Beni bu cehennemden kim kurtaracak?

Karanlık VuslatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin