6~ Allah'ım Ona Bir Şey Olmasın.

274 39 16
                                    

   Karsimda nefesini tutmus benim soyleyeceklerimi dinlemeye hazir bir Talha vardi. Nereden nasil baslayacagina karar verememis bir Zumra da ona saf saf bakmaya devam ediyordu.

Talha anlatmaktan vazgececegimden korkuyor olacak ki tek laf etmeden bekliyordu. Ona daha fazla bu eziyeti yasatmayi istemiyordum.

Üstüme yük gelen bu dertleri birine acacagimin heyecaniyla kalbim tekliyordu.

Artik anlatacagimin sinyalini vererek ayaklarimi sallamaktan vazgectim ve ellerimi serbest birakip dizimde birlestirdim.

"Bundan bir bucuk yil oncesiydi. Diger insanlar gibi bende degisime kurban gittim. Ama bu farkli bir degisimdi. Hayatimi tumuyle degistiren bir evrim. Bazi anlar olur ya..-"

Sozumu bolen; ani bir sesten sonra uzerime yigilan kafasi kanla dolmus Talha oldu.

Ne olduguna anlam veremeden agzima kapatilan mendille gozlerimi karanliga teslim ettim.

##

Rahatsizca kipirdandigim yerin karanlik bir depo oldugunu kendime geldikten kisa bir sure sonra anladim.

Gozlerimi yuvalarindan cikacakmis gibi actigimda ise hala bulaniklar kaybolmamisti.

Bedenim oldugu yerde kipirdanirken ruhum coktan savunmaya gecmisti. Ellerimi kaldirmaya mecalim yoktu. Ki olsa dahi bu kocaman iplerin arasindan kurtulma sansini yakalayamazdim.

Uyusuklugumun arasindan aklima gelen seyle irkildim. Talha'ya ne olmustu?

Sahildeki insanlar hastaneye goturmuslerdir dusuncesi beni biraz rahatlatmisti. Fakat yinede aklimin tamamini Talha'ya adamistim. Suan onun icin endiselenmekten baska bir sey yapamiyordum.

Talha'yla dolan dusuncelerimi bana dogru gelen ayak sesleri bolmustu.

"Demek uyandin."
Bu ses.. Hayir bu ses ona ait olamazdi.

"Sesimden taniyamadiysan, yuzumu gormeye hazir misin?" diyerek bana dogru gelmeye basladi.

Yuzunu gordugumde inanamadim. Saskinliklarim, icimde olusan ofkeyle karisirken karsimdaki adama bakiyordum. Bu o olamazdi.

Serkan.. Hayatini mahvettigim, hayatimi mahveden adam. Serkan..

"Seni ne kadar aradim haberin var mi? Yok tabii. Beni bu illete bulastirdiktan sonra tedavi olmaya gitmis hanimefendi." sinirli bir soluk verdikten sonra bir an duraksadi. Bunu firsat bilerek konusmaya basladim.

"Seni eroine zorlayan ben degildim. Aksine senden hep kactim. Karanligimi kimseyle paylasmak istemedim. Senden yansiyan isik canimi yakiyordu. Ben gittim sen geldin. Birak pesimi dedikce yakamdan dusmedin. Simdi burada benim ne sucum var?"

"Lan ben sana asiktim lan. Senden baskasini ne kalbim kabul etti ne de gozlerim. Ben sana gel dedikce sen beni yoksaydin. O kaldigin bodrum kati berbat evinin onunde bekledim saatlerce. Girdigin krizlere sahit oldum. Dayanamadim anliyor musun? Benim sevdigim burada boyle aci cekiyorken ben temiz kalmaya devam edemedim. Ayni acilari bende yasamak istedim. Senin yasadiklarini yasarsam biraz olsun hafifler dedim yaralarim. Hep etrafindaydim. Sen beni gormedin. Babanin yasattiklarinin acisini benden cikardin. Cocuklugumdan beri asiktim sana. Kucucuk kalbimde buyuk duygulara sahiptin ruhumda. Ama sen anlamadin. Karanliga hapsettigin bedenini ruhuna adadin. Beni hice saydin Zumra, beni mahvettin." gozlerini kapattiktan sonra devam etti.
"Beni öldürdün."

Caresizce yuzune bakmaktan baska bir sey yapamiyordum. Baskalarina zarar vermekten korkan ben, haberim olmadan karsimdaki adama nasil zararlar vermisim..

Bogazimda bir yumru hissettigimde bulutlanan yaslarimi iceri hapsetme gayretindeydim.

Gozumden dusen bir damla yasla bunu basaramayacagimi anladim.

"Ben, ben bunlari bilmiyordum. Ozur dilerim."

"O yanindaki temiz hayatindaki temiz sevgilin miydi yoksa? Beni gormezden gelerek onu nasil hayatina aldin? Hic mi vicdanin sizlamadi?"

"Sacmalama o benim sevgilim falan degil. Olsa bile bu seni ilgilendirmez. Engel olamadigin duygularinin yukunu bana yukleyemezsin."

"Hah, cok zekisin sen." pis pis siritarak yuzume bakmaya devam etti.

"Ona ne yaptin?!"

"Kanla dolu kafasinin temizlenmesi icin denize yolculuk etmesini sagladim."

"Sen ne yaptigini saniyorsun? Nasil?! Ahh hayir bunu yapmis olamazsin." gozumden dusen yaslara aldirmadan bagirmaya devam ediyordum.

"Artik benimle burada kalacaksin."
Gozyaslarim nefretle dolarken, duyduklarima bir anlam veremedim.

"Sen ne sacmaliyorsun!? Hemen cikar beni burdan. Talha'ya gitmem lazim. Ona bunu yapmis olamazsin Serkan. Hey nereye gidiyorsun? Serkaaan. Serkaannn."

Sesim alcalirken Serkan coktan cikmisti. Ne yapacagima dair bir kaniya varamamistim. Tisortume bulasan kana elimi surdum. Elime bulasan kanin Talha'ya ait olmasi beni umutsuzluga surukluyordu.

Kisa surede nasil da alismisim varligina yoklugu ustume nasil da yuk oluyor. Suan ihtiyacim olan sey yesilin en guzel tonuydu.

Bana her seferinde hala hayatta oldugunu hatirlatan adamin hayatta olduguna dair bir bilgim yoktu.

Caresizce kipirdayan gozlerimin arasindan sessiz cigliklara gebe bir mahkum gibiydi yuregim..

Cirpindikca dibe geciyordum. Onun yoklugunu dusunmek neden beni bu kadar sarsiyordu? Gozlerimden suzulen tonlarca damla onun icin miydi sahiden?

Hapsedilmis cumlelerimi onun icin serbest biraktigimdan mi bu kadar degerliydi? Dusuncelerim arasinda boguluyordum. Sesinin her turlu tinisina muhtactim.

Onun huzur veren sesi kulaklarimda cinlarken dudaklarimdan dokulen sozleri sessizce izledim.

"Allah'im lutfen ona bir sey olmasin."

Karanlık VuslatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin