Capitolul 11

19 1 4
                                    

E: Pai da eu si Denis vom fii parinti,dar ma ingrijoreaza ceea ce a spus Bogdan. Mi-e teama de ce va urma.

M: Hei stai linistita va fi totul bine nu vei pati nimic. Denis va avea mereu grija de tine,de voi.

E: Stiu asta e unicul motiv care ma face sa zambesc ,faptul ca el e langa mine mereu.

M: Ma bucur scumpo enorm pentru tine.Apropo inainte sa venim am vorbit cu parintii tai si le-am povstit tot ce s-a intamplat  si le-am spus si ca esti insarcinata .Stiu poate partea asta nu ar fi trebuit sa o spun eu,dar eram atat de fericita pentru tine incat nu m-am putut abtine.

E: Stai linistita nu este nici o problema.

M: Oricum au spus ca vor veni si ei in curand in tara.

E: Serios?

M: Da.

E: Ce fericita sunt ma bucur imens .

Intre timp baietii s-au intors si a intrat si doctorul in salon o data cu ei.

Doc: Ma scuzati ca va deranjez dar orarul de vizita s-a terminat,iar domnisoara Shelton are nevoie de odihna.

D: Bine.Te iubesc enrom de mult iubito,daca doresti raman cu tine.

E: Nu scumpule voi fi bine,esti obosit si tu .Mergi si te odihneste si tu si ne vedem maine.

D: Bine iubito sa ai grija de tine,iar maine cand te vei trezi eu deja voi fii aici.

E: Bine scumpule,te iubesc.

D: Si eu pe tine printesa mea.

 M: Pe maine scumpo te pup.

R: Pe maine cumnatica.

E: Pe maine scumpuilor.

Cei trei au plecat iar eu am ramas singura .Dupa un sfert de ora am adormit si eu cred.

<<Denis pov>>

Nu-mi vine sa cred ca voi fii tata sunt atat de fericit abia astept sa se intoarca micuta mea acasa.Parca patul e asa de gol fara ea.Intr-un final am adormit si eu.

Cred ca era vreo 12 ceasul cand m-am trezit din cauza unui zgomot in apropierea salonului meu.Am stat speriata timp de trei minute cred privind usa salonului si asteptand sa se intample inevitabilul.Deodata usa s-a deschis,iar in salon a intrat nimeni altul decat....



Stiu ca nu am mai postat de mult timp .Dar acum am revenit si voi incerca sa postezi next-urile si celorlalte povesti. Sper sa va placa si lectura placuta :* :* 



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 14, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata EleneiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum