A doua zi dimineata ma trezit alama telefonului...cred ca era in jur de noua si ceva.Cand m-am trezit Elena nu era in camera asa ca am coborat in sufragerie sa vad daca era acolo dar din pacate nu era.Stateam si ma gandeam unde poate fii...si in timp ce ma gandeam mi-a venit ideea de a o suna..si asa am si facut. Mda era de asteptat ..sa aiba telefonul inchis.
<<Prospectiva Elenei>>
Nu pot sa cred ca se intampla din nou.Sper doar sa fie bine.Poate chiar s-a schimbat,poate chiar ar trebui sa-i mai dau o sansa.Off..oare ce sa fac?Acum mi-ar fi de ajutor sfaturile Monicai.Ups! :o am si uitat de ea..trebuie sa o sun.Am scos rapid telefonul din buzunarul blugilor si cand sa sun dragului meu telefon ia murit bateria.Perfect asta mai lipsea .
~Flashback~
M-am trezit din cauza telefonului care vibra pe noptiere in continu..Acum sigur o sa il injur sa o sa o injur pe acea persoana care ma suna la trei dimineata.M-am ridicat din par pe jumatate adormita si m-am uitat sa vad ce numar era ...Din pacate era un numar pe care nu il cunosteam asa ca am raspuns sa vad cine e idiotul sau idioata care nu are somn.Dar la capatul celuilalt fi ma intampinat vocea unei doamne in jur de vreo 30 de ani cred.
-Buna dimineata domnisoara Shelton?
-Da,dar cine vrea sa stie?
-Sun de la spitalul de urgenta .Ma scuzati de deranj dar aseara a ajuns la noi un pacient care a avut un accident de motocicleta si in rubrica telefonului la apeluri rapide era salvat doar numarul dumneavostra.Asa ca v-am sunat ca sa va spunem daca ati putea veni pana aici.
-Imi puteti spune macar cum se numeste pacientul?
-Ma scuzati dar nu va pot da informatia aceasta .Va rog sa venit cat mai repede posibil.
-Bine ajung intr-un sfert de ora.
M-am imbracat rapid si am iesit din casa fara sa o mai trezesc pe Moni sa-i spun ca ies..gandindu-ma ca voi ajunge acasa inainte ca ea sa se trezeasca.
~SF.Flashback~
Cand am ajuns acolo am aflat ca era Denis.Nu-mi venea sa cred speram din tot sufletul sa fie bine.Chiar daca ziceam ca nu-l mai iubesc nu vroiam sa pateasca nimic.Si dupa cateva ore de asteptat a iesit doctorul care la operat pe Denis.
-Cum se simte? O sa fie bine?Va spuneti-mi ca va fi bine.
-Domnisoara Shelton a trecut cu bine peste operatie,iar peste cateva ore ve-ti putea merge la el daca doriti.
-Va multumesc.
Ce bine ca e in regula.Abia astept sa-l vad si sa vorbesc cu el..s-ai spun ca voi mai da o sansa relatiei noastre,,,,Momentele astea m-au facut sa-mi dau seama ca m-am mintit singura atat timp ca l-am uitat cand defapt nu e adevarat..inca il mai iubesc mai mult decat as vrea.
Dupa cateva ore de asteptat a venit la mine o asistenta si mi-a spus ca pot intra la el.
-Heii.cum te simti?
-Hei,mhh parca m-ar fi lovit un tren ,dar acum ca esti tu mult mai bine.
-Pai cum sa nu fiu,m-ai speriat groaznica,am fost foarte ingrijoarat pentru tine.
-Hm,deci sa inteleg ca erai preocupata pentru mine..si ca inca ma mai iubesti?
-Ha ha,lasa glumele.Doar ca zilele astea m-am gandit mult la ce mi-ai spus si am decis sa mai dau o sansa reloatiei noastre dar cu o conditie.
CITEȘTI
Viata Elenei
RomanceMa numesc Elena Shelton si am 18 ani.Pot spune ca am o viata normala.Sunt o fire prietenoasa cu toate ca majoritatea timpului il petrec mai mult cu cea mai buna prietena a mea Monica.Avand in vedere ca parintii mei nu sunt aproape niciodata acasa si...