Capitolul 6

124 15 0
                                    

In cinsprezece minute am ajuns acasa.


-Oh, in sfarsit ati ajuns ma gandeam ca voi muri de foame pana veniti. :))

-Hahaha buna si tie Moni.A spus Denis

-Ce amuzanta esti. Am replicat eu.

-Deci sa inteleg ca sunteti impreuna ?

-Da suntem impreuna.Am raspuns amandoi o data.

- Ooo felicitari sucmpilor sa va tina!

-Multumim.

<<Prospectiva Elenei>>

Sunt atat de fericita ca  Denis e aici.Ma simt ca un copil de doi ani care stie ca trebuie sa primeasca cadourile de la Mos Craciun.Iar inima imi bate in piept atat de tare din cauza emotiilor parca si ea ar vrea sa iasa.

-Scumpo merg sa fac un dus,bine? Vocea lui Denis m-a trezit din gandurile mele.

--Bine scumpule te asteptam la masa apoi.

Dupa ce Denis a plecat la dus eu si Moni ne-am pus sa pregatim masa.

-Stii ma bucur foarte mult pentru voi, va potriviti si acum sunt sigura ca vei fii mereu in siguranta.

-Si eu ma bucur foarte mult,si chiar  sa stii ca alaturi de el ma ismt mereu in siguranta.Nu stiu de ce dar imi da o stare de liniste mereu. Il iubesc atat de mult.

-Hihihi se vede.

<<Prospectiva lui Denis>>

Sunt atat de ferici .. nici nu imi vine sa cred ca in sfarsit e a mea.O sa ma asigur sa nu mai treaca prin ce a trecut si sa nu mai pateasca nimic.


-Hei iubire ce repede ai venit, hai la masa ca  pe tine te asteptam.

-Pai nu am vrut sa o las pe iubita mea sa astepte mult.

-Hai,hai lasati pupurile si treceti la masa ca eu mor de foame.

- Esti mereu la fel :))) Am spus amandoi o data.

Ce puteam zice acea seara era perfecta,era asa de frumoasa incat nu mi-as fi dorit sa se termine niciodata.Dupa ce am terminat de mancat am vrut sa o ajut pe Moni la strans masa.

-Lasa ca te ajut eu.

-Hahaha fac eu,tu nu ai treaba?

-Nu :p

- Em  ba da are treaba...mersi Moni ;) Replica Denis.

-Dar eu nu stiu ce treaba as avea....

-Hihihi cu siguranta nu  strangi masa... S-a auzit vocea lui Moni inainte sa iesim din bucatarie.

Apoi Denis m-a luat in brate si m-a dus in camera.

-Esti atat de frumoas,nu-mi vine sa cred ca suntem impreuna.

-Nici mie,dar uite ca sun....

Nici nu am terminat de vorbit ca Denis ma sarutat  imbratisandu-ma.Apoi a bagat mana incet pe sub camasa ,iar in momentul ala am tresarit la atingerea lui. El bineinteles observand asta...Miscarile sale s-au oprit imediat cand si-a dat seama ca il priveam.

-Esti  atat de senisibila si gingasa.

-Hmm de ce crezi asta?

-Pai pentru ca te cunsoc foarte bine,vreai sa pari puternica si ca poti trece peste orice obstacol ,dar nu e asa.

Viata EleneiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum