Capitolul 7

102 12 0
                                    

<<Prospectiva lui Denis>>

Doamne prin ce trece,trebuie sa fac ceva,trebuie sa o protejez,nu trebuie sa treaca prin asta..ea,ea e viata mea.Trebuie sa ajung cat mai repede la ea.

 

Nici bine nu am apucat sa scot pistolul ca unul dintre oamenii lui Bogdan au apasat pe tragaci.Am simtit o durere cumplita in zona abdomenului  si apoi am cazut la pamant.Nu dupa mult timp s-au mai auzit inca doua focuri de arma..de data aceasta cazand la pamant cei doi oameni a lui Bigdan.

**********

-Hai papusa vreau sa te aud cum il strigi urland sa te ajute.

-Esti de gheata!Te amuza atat de tare sa vezi persoanele suferind?

-Da ma amuza foarte tare..ceva impotriva?

-Cum poate un om fii atat de rece si fara vreo remuscare?

Nu aveam nici o intentie sa-i ascult oridnul..doar nu sunt in aramata.Puterea lui asupra mea era doar pentru  teroarea pe care mi-o provoca.Daca asa ar fi fost scris in destin sa mor in aceasta noapte atunci asa sa fie,dar nu as fi plecat fara a lupta.Intr-un final am reusit sa ma dezleg si am strans din dinti apropfitand de neatentia lui l-am lovit cu primul oobiect care  il aveam la indemana.Apoi am alergat cat m-au tinut picioarele ..pana am cedat si am cazut la pamant facand contact cu asfaltul  umed si rece din cauza ploii.

<<Prospectiva lui Denis>>

Trebuie sa rezist,sa lupt sa raman in viata pentru ea,doar pentru ea.Stiu ca ma asteapta sa o ajut,sa o protezej asa cum i-am promis.Trebuie sa ma tin de cuvant.Asa ca am incercat sa ma ridic si sa vada daca rana de pe abdomen era greava..si se parca ca da.Pierdeam mult sange...iar glontul era inca in interior..la dracu.

-Hei Denis esti bine?!Oh la naiba pierzi sange,nu te pot lasa singur un pic ca faci numai belele.

-Hei Robert...pai nu sunt eu de vina daca belele ma cauta pe mine.. ce sa le fac?!

-Trebuie sa te duc la spital si sa-ti extraga glontul pana nu ajunge mai in profunditate si se agraveaza situatia..nu ca acum nu ar fii destul de grava.

-Nu  e nimci decat o mica zgarietura...mai bine mergem la Eli ea e singura cu Bogdan si nu m-as ierta daca ar pati ceva.

-Serios o zgarietura asa numesti tu  faptul ca daca nu ajungi la spital mori?!..Da fie urca ....

Am pornit cu masi spre casa lui Eli,iar dupa catev aminute de mers am ajuns.. Robert franand brusc pentru a nu face impacat cu ceva sau cu cineva mai bine spus..fiindca Eli era chiar in mijocul aleei din fata casei.

-Eli..Eli te rog raspunde-mi esti bine..Eli trezeste-te...

-Hai mai bine la spital daca ramanem aici nu poti fii ajutat nici tu si nici ea.Acolo ve-ti avea tot ajutorul care   va trebuie...Va fi bine vei vedea.

-Sper,nu vreau sa o pierd..ea e  tot ceea ce am nevoie ca sa traiesc..fara ea vaiata mea nu ar avea rost..si nu m-as putea ierta daca va pati ceva.Jur ca daca ea pateste ceva o sa-l omor pe Boogdan in cel mai oribil mod  va regreta ziua cand sa nascut ...

Dupa zece minute de mers am ajuns si la spital.

-Aveam nevoie de doua echipe de doctori urgent.

-Va rog sa va calmati si sa asteptati putin..momentan nu sunt disponibili.

-Nu ati inteles.,..am doua persoane in grave conditii Agentul Denis Morison si iubita lui Elena Shelton si am   nevoie de doua echipe de doctori altfel vor muri..Sunt agentul Robert Morison.

Viata EleneiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum