Cand am deschis usa era Denis...fostul meu.Am fost impreuna trei ani ,dar ne-am despartit cand a ales sa plece.Iar acum era in fata usii mele cu un buchet imens de trandafiri.
-Denis?! Waw nu-mi vine sa cred ca esti aici..stai un pic cum de esti aici?
-Buna micuto..pai am venit in tara cu niste afaceri si m-am gandit sa trec sa vad ce mai facie printesa mea.Deci pot s aintru..sau ma tii la usa?
-Ups! Scuze...Hai intra .I-am facut loc sa treaca ..si s-a acomodat pe canapea in sufragerie.
-Ma bucur foarte mult ca te-am gasit acasa.
-Pai si eu ma bucur sa te revad dar ce te aduce pe aici?Nu cred ca ai venit aici doar ca sa ma vezi..te cunosc destul de bine.
- Asa este..nu am venit aici doar pentru asta..am venit pentru ca doream sa vorbesc ceva cu tine..dar sa lasam asta acum este timp.Tu ce mai faci?Stii la ce ma refer.
- Tu ce crezi?Am mers inainte cum ai facut si tu.Stiam sigur ca ma va intreba asta...
- Chiar regret enorm tot ce s-a intamplat, imi pare rau ca te-am facut sa suferi.
-Acum ce mai conteaza...oricum trecutul e trecut am trecut peste.Am spus pe un ton rece si indiferenta chiar daca ma durea sa-i spun ...dar nu puteam sa-l las sa ma faca sa sufar din nou si reamintindumi de ce s-a intampla durerea incepea sa-si faca simtita prezenta din nou.
-Da ai dreptate asa este.Nu trebuia sa te intreb....Oricum imi pare rau..poate ca a fost o greseala sa vin.Apoi s-a ridicat danda sa plece.
<<Prospectiva Elenei>>
Poate am fost prea rece..dar am suferit prea mult din vina lui si nu mai vreau sa se repete.
-Imi pare rau ca am fost asa de rece dar intelelge tu m-ai ranit prea tare.
-Stiu dar crede-ma ca daca as putea sa dau timpul inapoi as face-o si nu te-as mai rani.
-Poate asa este cum spui tu dar oricum ce e facut e facut si nu se poate da timpul inapoi.Oricum ce vroiai sa-mi spui cand ai venit?
- Pai apropo de asta nu stiu daca mai are sens sa-ti spun dupa discursul asta..dar cred ca trebuie sa stii.Nu te-am uitat...adica stiu ca a trecut doi ani de la despartirea noastra dar eu inca te iubesc.De aceea m-am intors ...fiindca as vrea sa ne mai dam o sansa.
<<Prospectiva Elenei>>
Nu stiu ce sa spun dupa atata timp se intoarce spunand ca inca ma iubeste.Dar eu nu mai vreau sa sufar din vina lui ..Off....
-Nu stiu ce sa spun..adica imi trebuie ..nici nu am apucat sa termin ce am vrut sa spun ca el m-a intrerupt.
-Las-o balta Eli..mai bine plec.... oricum se vede ca nici tu stii ce-ti doresti de la viata.
-Bine atunci.Pleca ..dispari dracu' cum ai facut intotdeauna.
Apoi Denis iese izbind usa in urma sa.Cu ce tupeu poate pretinde dupa tot ce mi-a facut sa-i mai dau o sansa asa ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.Iar despre faza asta cred ca el nu stie ce vrea de la viata... Am suferit destul din vina lui...Dupa plecarea lui am decis sa urc in camera mea .. dar gandul asta mi-a fost intrerupt de telefonul care suna neincetat.
Cred ca de data asta am dat-o in bara..... la telefon era Mona...
CITEȘTI
Viata Elenei
RomanceMa numesc Elena Shelton si am 18 ani.Pot spune ca am o viata normala.Sunt o fire prietenoasa cu toate ca majoritatea timpului il petrec mai mult cu cea mai buna prietena a mea Monica.Avand in vedere ca parintii mei nu sunt aproape niciodata acasa si...