Capitolul 1

1.1K 24 10
                                    

Buna ma numesc Elena dar prietenii imi spun Eli.Am 18 ani si locuiesc ..singura.Parintii mei? Pai cu ei nu vorbesc prea mult finca sunt foarte rar acasa..sincer nici acum nu stiu cu ce se ocupa de sunt mai mereu plecati dar in fine.Am o prietena Monica...imi este ca o sora practic am crescut impreuna .Dar sa incepem cu o zi normala.Se apropia weekendul iar eu cu Mona ne gandeam sa-l petrecem impreuna cum faceam si cand eram mici...asa ca am sunat-o sa ne punem de acord la ce ora sa vina..

C.T:

-Hei ce zici...daca weekendul acesta vii la mine ..film si popcorn?

-E perfect, abia astept.

-Ok atunci ce-ai zice sa iesim mai tarziu prin Mall si apoi raman sa dormi la mine ?..oricum maine e sambata

-Hmm ia zi e de plictiseala sau mergi in Mall pentru ceva anume...cum ar fii petrecerea de ziua lui Vlad pentru sambata viitoare?!

-Termina  cu tampeniile e doar de plictiseala logic....Plus de asta nici nu ma intereseaza de el e doar un pusti de bani gata arogant si plin de fite. Am spus pe un ton cat se putea se serios.Intr-adevar imi placea un pic  dar cu siguranta nu i-as fi spus asta lui Mona..ar fi fost in stare sa se duca si sa-i spuna cuvant cu cuvant.

-Da da cum sa nu..Si tu ai vrea sa te cred..Te cunosc foarte bine si imi dau seama cand minti.Oricum fie cum spui tu..Deci ne vedem peste trei ore in  fata parcului?     

-Perfect.Te pup.

-Si eu ..pe mai tarziu.

S.C

Dupa ce am terminat de vorbit am coborat  la bucatarie sa-mi iau un sandwich..dar nici bine nu am ajuns ca suna cineva la usa.

Imediat....am zis cat am putut de tare ca sa fiu sigura ca persoana din spatele usii sa auda...Cand am dechis usa era.......

Viata EleneiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum