Dupa plecarea lui Denis mi-a ajuns un mesaj..de la Moni.Pff am si uitat ca trebuia sa iesim.Asa ca am sunato repede.Nici nu a apucat sa sune de doua ori telefonul ca a si inceput sa tipe :))
-Mai fata tu esti nebuna?!Am o ora de cand te astept,iti trimit mesaje,te sun tu nimic...ce-ai facut ai murit?
-Ehm..Scuze dar am avut niste treaba si am uitat complet ..imi pare rau. Dar n-o sa-ti vina sa crezi cine a venit la mine :p
- Hmm de data asta nu scapi asa usor am stat o ora aici ca proasta.Dar acum m-ai facut curioasa cine a venit?
-- Pai vino la mine si iti povestesc ca nu prea mai am chef sa ies.. :)
-In cinci minute sunt la tine.
Dupa ce am inchis am mers sa ma schimb si apoi am coborat in sufragerie.Numai cat am ajuns jos si a sunat cineva la usa.Sigur e Moni ..
-He he am venit ma gandeam ca nu o sa raspunzi nici la usa.
-Ce amuzanta esti.Hai intra...
-Asa deci ia acum incepe si povesteste-mi totul.Cine a venit?
-Paii..il mai stii pe Denis?
-Da cum sa nu-l stiu...
-Pai a venit mai devreme pe la mine.
- Poftim?E in tara ..adica de ce nu am stiut ca a fost pe aici?
-Pai si eu am ramas uimita cand l-am vazut.Dar nu stiu ce sa fac.Mi-a spus ca inca ma iubeste si ca ar trebui sa mai dam o sansa relatiei noastre.l
-Tu ce zici se merita?Dupa mine as incerca.Niciodata nu e prea tarziu sa dai o sansa iubirii.Si cred ca chiar te iubeste.Daca nu te-ar fi iubit nu cred ca s-ar fi intors in tara.
-Ei nu..ba da a spus ca avea niste afaceri de aceea s-a intors si s-a gandit sa treaca si pe la mine.
-Pff si tu chiar l-ai crezut ca pentru afaceri ??!!! El s-a intors pentru tine prostuto fiindca te iubeste.Dar acum depinde de tine daca vei mai da o sansa sau nu.
-O sa ma gandesc la asta.Hmm mi-a venit o idee ce-ai zice daca ai ramane la mine in seara asta si asa maine e weekend?
-Pai esti sigura ca nu deranjez?
-Normal,tu nu deranjezi niciodata..
-Pai atunci bine.Deci ce facem e aproape zece jumate ceasul.?
-Hmm ce-ai zice daca punem un film?
-Perfect ma duc sa iau chipsurile si cola..
-Ok .Pana atunci eu pun filmul.
Dupa ce am pus filmul si Mona s-a intors cu cola si cu chipsurile ne-am uitat la film dar pe la jumatatea lui Moni a adormit ca de obicei,iar eu nu reuseam sa dorm..aveam atatea ganduri si intrebari in legatura cu Denis,nu stiam ce sa fac.Dar intr-un final am inchis televizorul si am adormit si eu .
CITEȘTI
Viata Elenei
RomanceMa numesc Elena Shelton si am 18 ani.Pot spune ca am o viata normala.Sunt o fire prietenoasa cu toate ca majoritatea timpului il petrec mai mult cu cea mai buna prietena a mea Monica.Avand in vedere ca parintii mei nu sunt aproape niciodata acasa si...