<< Prospectiva lui Denis>>
Ce-am facut?Ce prost sunt acum sigur am pierdut-o.E atat de greu ..poate nu trebuie sa o mint,dar trebuie sa respect oridnul.Trebuie sa vorbesc cu ea,sa-i explic.Nu o pot pierde asa..trebuie sa lupt pentru ea si sa-i dovedesc ca m-am schimbat numai pentru ea si ca chiar o iubesc mai mult decat propia mea viata.
<<Prospectiva Elenei>>
Nu-mi vine sa cred cum a putut sa ma minta in halul asta?De ce ma mintit ca s-a schimbat?Nu pot sa cred ca a facut-o din nou.Dar ce mai conteaza el mereu a fost asa ,oare de ce am crezut ca de data aceasta va fi diferit?Oricum nu mai conteaza..de ce sa sufr pentru ca el are chef sa se joace cu sentimentele mele?
-Heiii scumpo ai ajuns in sfarsit :)..Dar de ce esti trista si de ce ai plans?
-Moni nici nu-ti imaginezi ce s-a intamplat..
-Off scumpa mea nu mai plange,spune-mi ce s-a intamplat?
-Am fost la Denis,am vorbit cu el,i-am aratat mesajul,iar apoi am aflat ca m-a mintit .Nu s-a schimbat deloc...a ramas acelasi.
-Off scumpo sunt sigura ca a avut si el motivele lui..
-Moni?
-Da ?
-Am o intrebare si vreau sa-mi raspunzi sincer.
-B-bine...
- Tu stii motivul pentru care Denis ma mintit..deoarece ce ii iei apararea..si de cine vrea sa ma protejeze..adica mai pe scurt stii de ce se intampla toate astea?
- Uite Eli..nu e cum crezi tu.Este pentru a te proteja pe tine.Si daca vrei sa stii adevarul iti voi explica totul daca imi vei da sansa de-a o face.
-Poftim?Nu-mi spune ca si tu,...
-Ba da Eli...dar lasa-mi sa-ti explic te rog asa vei intelege si tu despre ce este vorba cu adevarat.
-Bine te ascult.
-Deci eu si Denis suntem agenti sub acoperire,iar parintii tai sunt directorii acestei agentii.Pentru asta sunt mereu plecati si pe acasa stau foarte rar.Eu am fost trimisa pentru a avea grija ca tu nu sa patesti nimic.Stiu ca ar fi trebuit sa-ti spun de mult asta dar a trebuit sa respect ordinul primit.Chiar imi pare rau ca te-am mintit dar crede-ma ca Denis chiar te iubesc enrom de mult.Tocmai pentru asta a cerut sa fie inlocuit in misiune pentru a putea veni in tara ca sa stea cu tine si sa se asigure ca nu vei pati nimic si vei fii mereu in siguranta.
-Ce? Spune-mi ca nu e o gluma..nu poate fii adevarat tot ce-mi spui.Cum e posibil asa ceva?
-Ba da Eli este adevarat ce rost ar avea sa te mint acum?
-Dar parintii mei,tu,Denis,,de ce nu mi-a spus nimeni nimic pana acum.De ce m-ati mintit cu totii?
-Am facut-o pentru binele tau,pentru a te proteja,
-Toti spuneti ca vrei sa ma protejati,dar nimeni nu-mi spune de ce si de cine trebuie sa fiu protejata.Cine vrea sa-mi faca rau?
-Nu-ti pot da mai multe detalii ti-am spus doar ce-am putut ..mai mult de atat nu iti pot spune inca.Imi pare rau.Dar la momentul potrivit vei fii informata si vei primi raspunsuri la toate intrebarile tale.
-bBine Moni dar daca asa sta treaba inseamna ca Denis chiar s-a schimbat ..si inseamna ca nu a putut sa-mi psuna de caeea m-a mintit.Oh Doamne ce proasta sunt.Trebuie sa vorbesc cu el pana nu e prea tarziu.
-Cred ca ai dreptate.. dute ce mai astepti... fugi la e sigur te asteapta.
-Multumesc mult Moni pentru ca mi-ai spus adevarul esti o adevarata prietena pe mai tarziu te pup...
-Stiu..:) hai dute o data.
Am iesit din casa cat am putut de repede bici nu m-am mai uitat in oglinda,,dar ce-mi pasa important era sa vorbesc cu el...sa-i spun ca si eu il iubesc su ca vreau sa fim impreuna sa mai dam o sansa iubii noastre.Intr-un final alergand am ajuns la spital si am intrat in salonul lui.
-Deni...Ehmmm ma scuzati cred ca am gresit salonul.
-Tu esti Elena Shelton?
-Da eu sunt.
-Poftim ..baiatul care era aici mi-a spus sa va dau aces plic in caz ca veniti.
-M-multumesc.
Am iesit din salon cu lacrimi in ochi parca asteptandu-ma la ce era mai rau.Am deschis plicul usor si cu putina teama si am inceput sa citesc ce scria in acea scrisoare.
" Stii nici nu stiu cum sa incep ..mi-e greu sa-ti spun ceea ce simt acum.Dar sa stii ca mereu te voi iubi,tu vei ramane unica fata pe care o voi iubi pana cand si ultima suflata ma va parasi. Daca as putea da timpul inapoi as incerca sa repar greselile din trecut si mai ales nu as mai lasa lacrimile dureroase sa-ti ude obrajii gincasi.Cand m-am intors am facut-o pentru ca nu ma puteam gandii ca in orice slipa as putea sa te pierd. M-am intors pentru tine printesa mea dar cand in acea seara ai iesit din salonul meu as fi vrut sa strig dupa tine,sa te prind de mana si sa-ti marturisesc tot adevarul ,dar ai plecat sfasiindu-mi inima in mii de bucati pe care numai tu ai putea sa le legi inapoi.Crede-ma te-am iubit prima da..chiar daca am gresit,te iubesc si acum cu inima bucati si te voi iubi pana cand ingerii ma vor chema."
Nu-mi venea sa cred am inceput sa plang iar inima imi batea atat de tare parca ar fi vrut sa-mi iasa din piept.Alergam fara sa stiu ce va urma..nu imi mai pasa daca ma va prinde cel care vrea sa-mi faca rau sau daca viata mea se va sfarsi in urmatoarele clipe...nu-mi mai pasa daca aceale momente vor fi ultimele din viata mea..vreoiam doar sa-l vad... sa-l gasesc si sa-i spun ca nu mai vreau sa stau fara el,ca am suferit destul amandoi.In timp ce alergam mi s-a parut ca-l zaresc acolo pe bancuta noastra.Da ,era chiar el stand pe banca in mana cu un trandafir rosu....( trandafirii erau florile mele preferate). Am alergat sper el sarindu-i in brate .
-Stiam ca vei veni iubito, nu am incetat nici o clipa sa sper si de a te iubi.Oare ma vei putea ierta?
-Taci si saruta-ma...
In clipa aia ma strans tare in brate si ma sarutat.Nu-mi venea sa cred ..el era acolo ,,era acolo pentru mine...era cu totul si cu totul alt om.Era ace baiat care mi-a furat inima,el era sufetul meu pereche.
-Doamne nici nu-ti poti imagina cat de fericit sunt iubirea mea.
-Te iubesc porstutule.
-Si eu te iubesc enrom de mult.Cred ca acum ar trebui sa-ti dau niste explicatii.
-Nu mai e nevoie sa-mi spui nimic.Mi-a spus deja Moni ce a putut sa-mi spuna.
-Inseamna ca stii ca esti in mare pericol.
-Da stiu ..si mai stiu si ca tu si Moni cu parintii mei ati vrut doar sa ma protejati.Imi pare rau ca nu te-am lasat sa-mi explici,ca nu am avut incredere in tine si ca te-am trata urat..chiar imi pare nespus de rau.
-Nu ai de ce .....era normal sa reactionezi asa,la fel as fi reationat si eu in situati in care erai pusa.
-Offf te iubesc atat de mult...dar acum ce-ai spune daca am merge acasa sunt sigura ca mami si tati vor fii deacord... si plus de asta mi-e super foame..:p
-Hahaha ... atunci ok..hai sa mergem mai repede asa papi.... micuto.
Denis ma luat de mana si am pornit sper casa....
CITEȘTI
Viata Elenei
RomanceMa numesc Elena Shelton si am 18 ani.Pot spune ca am o viata normala.Sunt o fire prietenoasa cu toate ca majoritatea timpului il petrec mai mult cu cea mai buna prietena a mea Monica.Avand in vedere ca parintii mei nu sunt aproape niciodata acasa si...