Capitolul 9

32 2 0
                                    

-Desigur sa mergem . Au spus Mona si Robert la unison.

Ajunsi acasa am pregatit ceva de mancare eu cu Moni cat baietii s-au uitat la meci si au mai vorbit de ale lor,apoi am pus masa.Am mancat,am ras si am glumit.Era o seara minunata.

-Deci ce aveti de gand sa faceti in viitor? Am intrebat eu curioasa.

-Pai momentan nu ne-am gandit la asta,dar cu siguranta avem de gand sa ne  casatorim.Replica Robert imediat.

-Wow..pai bravo voua,oricum va sta bine impreuna. Interveni Denis :)

-Multumi. Spuse Mona zambind cu timidete.Dar voi ce aveti de gand sa faceti?Pana la urma ati fost  impreuna  cativa ani, si acum sunteti din nou impreuna.Deci cred ca nunta voastra va fi inaintea noastra. Spuse Mona afisandu-si zambetul ei perfect si facandu-ne cu ochiul.

-Pai noi nu ne grabim,vom vedea dupa ce se va sfarsi totul,si vom rezolva cu Bogdan si oamenii lui.Replica Denis pe un ton serios.

-Da si eu cred ca e mai bine asa.Dar oricum o sa trecem repede peste asta si apoi ne vom putea vedea de viitorul nostru.Interveni Robert.

-Da asa este. Am spus eu si Denis amandoi o data.

-Oricum ne bucuram foarte mult ca sunteti impreuna,si va dorim tot binele din lume. Am spus eu zambind.

-Multumim la fel.Replica Robert.

Atunci Moni i-a plasat un sarut scurt. Erau atat de draguti impreuna...si se vedea ca se iubesc foarte mult.

#Denis

Aceasta seara este chiar pefecta,nici nu-mi imaginez viata fara pitica mea. Ea a facut seara asta mai minunata,numai auzindo cum rade,m-a facut sa uit de toate problemele.

Dupa ce am terminat de mancat am strans masa si le-am ajutat pe fete la facut curat,apoi am mers cu Eli la noi in dormitor,iar Robert cu Monia au mers si ei in dormitorul lor.

Ajunsi in dormitor,Denis ma ia in brate ,asezandu-ma cu grija pe pat...stiam ca efortul acesta ii face rau din cauza ranii.

-Pot sa ma uit? Il intreb putin preocupata.

-Nu e nevoie scumpo,sunt bine. Spuse zambind si sarutandu-ma.

-B da...nu mai fii incapatanat.Trebuie schimbat bandajul,sangerezi.

-Hmm bine daca tot insisti..dar stii ca te iubesc nu?

-Si eu te iubesc puiule,si imi pare rau ca ti-am spus acele lucruri atunci la spital.Eram suparata ca nu ai vrut sa-mi spui ce se intampla si ca m-ai mintit.Dar crede-ma ca te iubesc enrom de mult si de cand ai aparut tu in viata mea nu s-a complicat din contra sunt foarte fericita ca esti din nou alaturi de mine.

-Viata mea doar alaturi de tine poate fii frumoasa,doar alaturi de tine are rost. Spuse Denis inainte sa ma sarute din nou.

-Aww esti un dulce :*

-Nu mai dulce ca tine pitica mea.

.......................................................................................

-Ma bucur atat de mult ca te am in viat mea... si ma bucur si ca in sfarsit Denis si Eli sunt din nou impreuna si sunt bine.Sper sa nu mai treaca prin ce au trecut.

-Si eu ma bucur scumpule...Si ai dreptate nici eu nu vreau sa mai treaca prin cosmarul acela.Am replicat rapid. Chiar eram fericita ca Elena acum era fericita,avea ce a iubit si iubeste cel mai mult,il avea pe EL.Si sunt si mai fericita ca Roebrt face parte din viata mea.

-Hmm sa stii totusi ca nu musc daca vii mai aproape.Spuse Robert zambind amuzat pentru faptul ca stateam mai mult la marginea patului...si cu siguranta as fi luat o tranta de toata frumusetea daca ma mai foiam mult.

Viata EleneiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum