-10-

15.6K 1.1K 147
                                    

''Adını öğrenebilir miyiz?''

Aklıma bambaşka biri olabilme şansımı getirdim. Fakat bir yandan Olivia'nın söyledikleri de aklımdaydı. Yeni hayat, ama aynı ben. Geçmişimle barışık olduğum ben, ama yeni bir gelecek... Tüm bu çelişkileri göz önünde bulundurduktan sonra eski Clara Leyanna Stinson olarak iyi bir karar verdiğimi düşünüyordum.

''Leya,'' dedim.

''Aramıza hoşgeldin Leya.''

Adımı söyledikten sonra Faith'in bana Bay Ethan'ın arkasından her iki elinin de başparmaklarını kaldırarak ve dudaklarını oynatarak ''HARİKA!''dediğini gördüm. İsmimi ben de sevmiştim.

Ned'le dairedeki yerlerimize geçtikten sonra Bay Ethan ''Neden döneme bu kadar geç başladın?'' diye sordu.

''Ben... buraya katılma dönemleri olduğunu bilmiyordum,'' dedim. Herkesin yapısı farklıydı ve herkes programa aynı anda hazır olmayabilirdi. Bu da farklı zamanlarda Kafes'e çağrılmak demek değil miydi?

''Bahane. Eksiklerin var. Tamamlanmaları gerekiyor. Kimseye istisna yapamam bu yüzden bir yandan belirlenen programa ve derslere devam ederken biraz dinlendikten sonra da ekstra çalışman gerekecek. Leon; Leya'yla çalışacaksın. Her gün.''

''Peki efendim.''

Leon, rahat duruşunu Bay Ethan'ın ona seslenmesiyle birlikte değiştirdi ve tekrardan ellerini arkasında birleştirerek dik durdu.

Leon'un beni özel olarak çalıştıracak olması Faith'i nasıl etkileyecekti bilmiyordum.

''Aslında Ned'le de çalışabilirim...? Tabii kendisi kabul ederse.''

Bu önerime karşılık olarak Ned o kadar şaşırmıştı ki gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana ''Sen deli misin?'' bakışları gönderiyordu.

Bay Ethan ''Leon'la çalışacaksın. Tartışma bitmiştir. Şimdi suya üç boyutlu şekil kazandırmak konusunda biraz konuşalım.''

Dersin bitiminde kendimi yorgun hissediyordum. Bir an önce zeminden tavana kadar bembeyaz olan fakat Bay Ethan yüzünden beni sıkan odadan kendimi dışarı atmak istiyordum. Sınıftan çıkarken ''Leya, bir dakika kalır mısın?'' cümlesi beni olduğum yerde durdurdu.

Bay Ethan herkes çıktıktan sonra bana yaklaştı ve ''Yardım ettiğini görmediğimi mi sanıyorsun?'' diye sordu.

Sadece Leon'un anlamış olması gerekirdi.

''Neyden bahsettiğinizi bilmiyorum.''

''Her zaman yan yana olmayacaksınız, bunun ne kadar çabuk farkına varsan iyi olur. Şimdi çıkabilirsin.''

''Ama zorlanıyordu ve siz de onu zorlamaya—''

''Çıkabilirsin dedim.''

Bay Ethan'a saygı duyuyordum. Kendine ait öğretme teknikleri vardı fakat aşırıya kaçtığı zamanlar olduğunda içimde onunla zıtlaşacağımza dair bir his vardı.

Sonunda koridora çıkma fırsatı yakaladığımda Faith'in yanına gidip sessizce onunla konuşmaya başladım.

''Leon'dan kurtulabilirim. Gerçekten. Tek bir kelimen bile yeter,'' dedim.

Faith gülümsedi. ''Hayır Leya saçmalıyorsun. James'in anlattığına göre senin kadar olmasa da programa geç katılan birkaç kişi daha olmuş ve hepsini sınıftaki diğer öğrenciler çalıştırmış. Sanırım bir tek Ned'i Leon çalıştırmış.''

''Tamam, bu ne demek oluyor yani?''

Alçak gönüllülük konusunda master yapıyordum.

''Bu senin iyi olduğunu ve iyi olanlar tarafından çalıştırılman gerektiğini gösteriyor. Gördüğün üzere bulunduğumuz dönemde Su'daki en güçlü ve kontrollü kişi Leon. Liderimiz de büyük ihtimalle o olacak. Bay Ethan seni çalıştırması için onu görevlendirdi ve çok şanslısın. Bu şansı kabul etmezsen yeni ve güzel adına aldırmaz, seni burada keserim.''

ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin