"Dosyalar nerede?"
"Buradalar efendim."
"Geçitlerde sizi gören kimse oldu mu?"
"Hayır efendim."
Siyah, deri eldivenleriyle elini; kasvetli odasındaki masaya bırakılan dosyaların üstünde gezdirdi.
"Dördüncü dosya nerede?"
Korku içinde titremeye başlayan adam, yanlış herhangi bir şey söylememek için seçeceği kelimeleri birer kez daha düşünmek zorundaydı.
"Efendim, istediğiniz dosyalardan yalnızca üç tanesini bulabildik."
Dosyaların üstünde gezinen eldiven durakladı. Yumruk haline gelirken derinin çıkarttığı gıcırtı, ter içinde kalan adamı ürküttü.
Yumruk gevşedi, adam bunu görünce Şeytan ona sanki bir şans daha verecekmiş gibi rahatladı. Gözlerini bu gece kabusu olacak eldivenden ayırarak dosyalara baktı.
Bulunan üç dosya masanın üstünde sırasıyla açıldı.
Olivia Cartheny.
Leon Riverborn.
Blake Warren.
Adam, kendisinden istenen dosyaları Kafes'in ekstrem güvenlik önlemlerine karşı, bulunulan yüzyılın müdürü Ariana Altena'nın odasından çalmıştı. Görevini yerine getirmiş olmanın rahatlığıyla derin bir nefes alıp verdi. Kurtulduğunu düşünüyordu.
Ta ki yumruk, çıt çıkmayan binadaki herkesi iliklerinden titretecek gürültüde masayla buluşana kadar.
"En önemli olanı atlamışsın geri zekalı!"
Adam korku içinde ellerini arkasında birleştirdi. "İstediğiniz gibi elementlerin gelecekteki liderleri elinizde. Sırasıyla Toprak, Su ve Ateş. Ne yazık ki Hava'nın lideri henüz programa dahil edilmemiş. Gelecekteki dosyalarda da görülmüyor."
Siyah eldivenli güçlü kol, bir anda masanın üstündeki her şeyi tek hamlede yere attı.
"Dördüncü dosya nerede diye sordum!"
İrkilerek bir adım geriye gitti. Kekeleyerek konuşuyordu artık. "Efendim, nesil... nesiller... biliyorsunuz... tükeniyorlar. Belki bu nedenle Hava'dan bu dönem lider çıkmayabilir..."
"Tükenmiyorlar. Biz tüketiyoruz."
"İstediğiniz dördüncü isim Hava dosyalarının arasında yoktu. Her birine baktık."
"O zaman diğerlerine de bakacaktınız! Beceriksizler!"
"Ama efendim, bir tek Hava'nın gelecekteki lideri--"
"İmkansız! Defol git buradan!"
"Efendim, lütfen beni göndermeyin. Kafes bu dosyaları çaldığımı öğrenirse--"
"Defol! Bir dosyayı bile bulmaktan acizsiniz! Defolun!"
Şeytan'ın kölesi olmak, onun tarafından öldürülmekten daha iyiydi. Ölmek istemiyordu.
"Ama efendim, aynı anda iki lidere sahip bir element olamaz..."
Son kelimelerini söylerken görüşü bulanıklaşmaya başlamıştı. Bedeni adeta bir zehre tepki veriyormuşçasına çöktü ve hızla morarmaya başladı. Dizlerinin üstüne düştü. Öksürmeye başladı. Ağzından kan geliyordu. Adam, son duyduğu sözlerin Şeytan'a ait olmamasını dilerdi.
"Clara Leyanna Stinson'ın dosyasını getiremeyen herkes sıraya geçsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element
FantasyGerçek ailemi hiç tanımadım. Ben doğduktan kısa bir süre sonra beni bir yurda bırakmışlar. Ne bir not,ne bir iz. Sosyal hizmetler beni bir koruyucu aileden diğerine vermeye başlayalı on yedi yıl oldu. On altı yaşımı doldurduğum günün gecesi serinlem...