,,Dobrú chuť." popriala som im s úsmevom. Pustili sa do jedla, keď v tom sa Paťo postavil a...
Lara's P.O.V.
A išiel preč. ,,Kam ideš?!" bola som mierne podráždená, ale len mierne. ,,Idem si naliať mlieko." nahodil nechápavý výraz. ,,Aha. Nechaj tak ja ho donesiem aj s pohármi. Ešte by si niečo rozbil." tú poznámku som si odpustiť nemohla. Prebodol ma pohľadom a chalani sa uchechtli. Z chladničky som vybrala mlieko a z poličky šesť pohárov. Doniesla som ich na tácke do jedálenskej časti a naliala mlieko. Pred každého som položila pohár s mliekom. Sadla som si na svoje miesto a pustila sa so jedla. Dojedli sme a presunuli sme sa do obývačky. ,,Zahrajme si niečo." navrhol Paťo a ja som sa chytila. ,,Poznám jednu hru, ale nejdeme radšej do klubu? Rada by som sa zabavila." zaklipkala som zvodne mihalnicami a a nahodila pupy face. ,,Hej to bude lepšie." zhodli sme sa že sa ide do klubu. ,,Skočím domov sa prezliecť a dám si aj sprchu tak za hoďku v mojej obývačke, ok?! Čavtéé." postavila som sa z gauča a uberala som sa na odchod, keď ma zastavila niečia ruka. Obzrela som sa a Leo ma držal. Nadcihla som obočie na znak že može pokračovať. ,,A to ideš takto?!" prekrútila som očami ako sa mi len dalo a odišla som. V kuchyni mám veci a tam sa aj prezlečiem.
...
Osprchovaná, namaľovaná, už sa len oblečiem. Obliekla som sa (hore na obrázku :)) a zbehla som dole do obývačky kde už sedeli chalani a vzala som kabelku do ktorej som hodila kľúče, prachy, mobil, korektor, špirálu, ceruzku na pery, rúž, ceruzku na oči a ceruzku na obočie. Fajn možeme hádam vyraziť. Luovi (Lukas) som napísala odkaz aby vedel čo je so mnou. ,,Ide sa!" zavelila som rázne a vhupla som elegantne do čiernich vysokých šteklov. (Mala ich aj v časti Ide sa bavííííť. Tak také ma aj teraz aj s tou riflovou vestou. Len aby ste mali predstavu :)) ,,Ouuuučsexi." Samo akurát vyšiel z vécka a kuká sa na mňa ako na korisť. Prekrútila som očami. ,,Inak Lara," začal rozprávať Leo a ja som vedela že sa to bude týkať toho obeda, ,,vieš chalanom bolo dosť zle po tom obede. Nevieš o tom niečo?" pobavene mu trhalo kútikmi úst ale držal si váznu tvár kôli chalanom čo ma prebodávali pohľadmy. ,,Úprimne?" prikývol. Nadýchla som sa aby som sa nerozosmiala a pokračovala som, ,,vieš keď ma tak podpichovali tak som im to vrátila. Pridala som do ich obedou pre-pre- pre-prehá-ňa-dlo." smiala som sa s Leom. Rehotali sme sa ako zhulený chipmunkovia a oni sa po chvíli pridali. Nemajú ma podceňovať!
... neskôr v klube
Akurát sme v jednom super klube. DJ hrá jednu super vychytávku za druhou. Sedíme vzadu v jednom z tých boxov a čašník sem nosí jeden drink a alkohol za druhím. Slopeme a slopeme jak dúhy a Paťo a Aďo sú už dosť pripitý. Tancujú s niakymi dvoma pipkami ktoré sa okolo nich krútia ako okolo tyče. Postavila som sa a Samo, Sebo a Leo sa na mňa pozreli faceom alá 'kam kurva ideš?!'. Uchechtla som sa ,,Idem tancovať." Samo sa postavil, že ide tiež. Periférnym videním som si všimla ako sa postavil aj Leo a Sebo. Ja som si to zamierila do stredu parketu. Začala som sa hýbať do rytmu hudby. Krútila som bokmy, hýbala som sa a prežívala som každučký tón hudby svojím telom som dávala najavo že milujem hudbu a že milujem tanec. Moje boky zovreli ruky a tie si ma pritlačili ku sebe. Nerozhodilo ma to a ďalej som si tancovala. Sem tam som sa obtrela zadkom o toho chalana. Už som bola pripitá a aj zhulená. Pochytil ma smäd a striasla som zo seba neznámeho a zamierila ku baru. Kývla som na barmana a ten ku mne prišiel. ,,Vodku s red bullom." usmiala som sa. ,,Aj pre mňa." ozvala sa požiadavka vedľa mňa. Pozrela som sa tým smerom. Sedel tam Leo. Barman pred nás položil objednávku a mi sme zaplatili. Vypila som nápoj a dostala som chuť na mojito. Znova som kývla na barmana a ten sa usmial. ,,Čo to bude kočka?" bol zlatý, vyšportovaný, ale nechce sa mi čakať kým skončí. ,,Alko mojito." ,,Hneď." žmurkol na mňa a odišiel. Ani minuta neprešla a stálo predo mnou mojito. Oblizla som si pery. Mňaaam. ,,Lara nepi toľko." Leo. Aj som zabudla že tu sedí. ,,Kľúúd. Veď som menej opitá ako ty." jeho pohľad ma prerušil. ,,Posledné a pôjdeme Leo. Dobree? Veď sa nehneváj." brnkla som mu po nose a usmiala som sa. Nepatrne prikývol a čakal kým vypijem drink. Dopila som ho a ťahal ma ku východu. Poslušne som za ním kráčala, keď do mňa niaky pripitý debil narazil ja som sa zapotácala a zlomila som si opätok. ,,Kurva dávaj pozor." Leo sa na mňa pozrel, pokrútil hlavou a vzal ma na ruky ako nevestu. Prekvapene som zhíkla ale keď zo mňa ten šok opadol, ovinula som si svoje ruky okolo jeho krku a zložila som sa na jeho hrudi. Ani neviem ako, zaspala som. Sladko a nevinne.
...
Zacítila som jemné dotyky na mojom krku, sánke a perách. Pootvorila som oči a pousmiala som sa. Pritiahla som si jeho pery bližšie k mojim za jeho zátylok. Vplietla som si prsty do jeho vlasov. Naraz sme pohli perami. Stisol mi boky a mne pomedzi pery prekĺzol nepatrný vzdych, ale jemu stačil a jeho jazyk sa preplietol s mojím. Zvádzali medzi sebou vojnu. Ani neviem ako a ja a ani Leo nemal tričko a už mi sťahoval aj kraťasy. Teraz to bolo medzi nami rýchle. Ale nie je to správne je to môj najlepší kamarát.,, Nie. Nie je to správne."
Ahooojte. Taak a je tu ďalšia čaasť. Veľmi ma potešilo toľko videní, komentárov a vote. Neveríím tento príbeh má 300+reads, 50+ vote a 10 komentárov. Jooooj ďakujem veľmi pekne, ani neviete ako to poteší. Aby som vás netrápila, ďalšia časť bude zajtra, keďže budem mať dosť času sa jej povenovať. Dúfam že sa vám táto časť páči a tešíte sa na ďalšiu. Táto časť je trochu v rýchlejšom dianí ako zvyčajne aby vás to nenudilo čítať také dlhééé a aby som moc nerozpisovala. Takže od teraz budem písať jedna časť tak niaky ten jej zaújmavý deň, aj keby mala tá časť 10 000 slov. Tak zajtra. :)
Bye, bye darling.
Nikol❤