Dlllllhýýý deň...

87 11 0
                                    

,,Ták môžeme začať. Rozhýbeme si svaly. Všetko opakujte po mne a potom si dáme zopár cvikov na zahriatie." pokúsila som sa o úsmev. Leo sa uškrnul a poobzeral sa. Až teraz mi došlo že je s nami v telocvični a mal by byť vo vedlajšej. Je tu s nami ešte jeden spolužiak. Namyslený pako ktorý si o sebe myslí že je boss. Sivé oči, blond vlasy a pekná postava športovca. Volá sa Sebastián. Začala som krúžiť hlavou. Doprava, doľava, hore, dole, do bokou. Krúžila som zápestím, potom predlaktím a následne pravou rukou, potom ľavou a nakoniec oboma. Ponaťahovala som ešte svaly na rukách a pokračovala. Pokrúžila som aj ramenami a rozhýbala panvu. Pokračovala som s nohami. Pravý členok, ľavý členok, pravé koleno, ľavé koleno, práva noha a ľavá noha. Ponaťahovala som si svaly na nohách. Najprv som si rukami ku sebe ťahala ľavú nohu a podložila som si bradu. Stála som na pravej nohe ktorú som držala vystretú a pozorovala som ostatných. Chytla som si rukou členok a potiahla smerom ku chrbtu.(Dufam že chapete ako to myslim :D) Zopakovala som to aj s pravou nohou. Čupla som si a vystrela vodorovne ľavú nohu. Ruky som zdvihla ako keď sa preťahujete po spánku a prehupla som sa z pravej na ľavú nohu. Zopakovala som to ešte zopár krát. Ľahla som si na brucho a vystretými rukami som sa podoprela a natahovala chrbát a bruško. Postavila som sa. Keď už všetci cviky dorobili začala som. ,,Ták a teraz si dáme tri série drepov. Jedna séria je dvadsať drepov a ideme naraz. Vidím vás a kto nebude robiť drepy a bude sa ulievať, má dve série drepov naviac. Môžeme začať. A ešte. Poviem jeden, ideme dole a až keď poviem dva, ideme hore. Držíte zadok ako keby ste sedeli vo vzduchu." názorne som im ukázala ako bude drep vyzerať. Kývli na súhlas a mohli sme začať. ,,Jeden.........dva. Jeden.............dva......" skončili sme prvú sériu a všetci boli poriadne zadychčaný. Teda všetci okrem mňa a Lea. My dvaja spolu cvičíme u nás v posilke. Neskôr vysvetlím. Tak začali sme druhú sériu a Selly sa začala ulievať. Je to triedna pipka. Škola je len tretí deň a ona sa vyspala asi s celou vedľajšou triedou a stihla asi aj piatich druhákov. Takže si asi viete predstaviť aká asi je. No totálna kurva. ,,Selly máš dve série navyše!" ,,Si normálna?! A za čo ich akože mám?" vraždila ma pohľadom. ,,Posledních päť drepov si nerobila dorobíš aj tie a po tretej sérii si spravíš za dve minúty tvoj trest!" niečo išla namietať, no Koplík ju zastavil nech sa neulieva a počúva. Odolu sa a radšej robila. Už sa nikto neulieval ani pri tretej sérii. Selly si išla odcvičiť svoj trest a ja som jej ho rátala. Ostatný maly zatiaľ oddych. ,,Ták a teraz si dáme kliky. Tri série po dvadsať. Kto sa bude ulievať dve série trest. Babské kliky sa nerobia, len chalanské. Takže poďme. Jeden dole a keď poviem dva až vtedy idete hore. Jeden..dva. Jeden,dva."
Prvá séria, fajn.
Druhá séria, tiež fajn.
Tretia séria, všetci boli skapatý ale fajn, nikto sa neulieval.
Dokončili sme kliky išli na brušáky. ,,Ľudia teraz brušáky. Zdvíhame len a len lopatky. Jeden a idete hore, držíte a keď poviem dva až vtedy idete naspäť dole. Kapito? Fajn. Jeden........ dva, jeden.......dva."
Prvá, výborne.
Druhá, dá sa to prežiť.
Tretia, precvičujem s mŕtvolamy.
,,Fajn. Teraz si ľahnite na chrbát. Ruky vystrite za hlavu. Nohy vystrieť. A teraz budete dvíhať nohy a ruky zároveň. Poviem jeden a vy zdvihnete a až keď poviem dva spustíte ich pomaly na zem. Takže jeden..........dva. Jeden............dva."
Prvá, sú to zdochliny.
Druhá, neviem či to prežijú.
Tretia, čakám kedy niekto odkvecne.
,,Fajn. Minúta pauza potom pokračujeme." zmilovala som sa nad nimi. Pomaly sa došuchtaly na lavičky. Niektorý ostaly ležať na zemi.,,Neodporúčam vám sedieť a ani ležať. Pomaly sa prechádzajte, lebo inak vám stuhnú svaly a bude to horšie." všetci z lavičiek a zeme stali ako by ste ich špendlíkom pichli do zadku. Začali sa prechádzať dokola po telocvični. Ja som zamierila za Leom a Santou. ,,Hádaj kto som!" zakryla som Leovi dlaňami oči. Santa sa zachichotala a Leo zaškeril. ,,DD nechaj ma porozmýšlať! Ja naozaj netuším kto si DD. DD budeš mi to musieť povedať." vyprskla som do smiechu. ,,Tak čo princezná, ako si sa mala?" pousmiala som sa. Sem tam ma tak oslový. Cítim sa potom výnimočná ako pri nikom. ,,Fajnovo a ty žabiačik? Ako si sa mal v Amerike?" zatváril sa urazene. ,,Ako je možné že ste na hodine s na..." ,,Lebo tretiakov nieje tolko kolko prvacok. Tak som tu aj so Sebom." ,,Aha." ,,Dobre začíname. Na miesta a pokračujeme." všetci sa s hundraním postavili naspäť na miesto. ,,Desať drepov. Nehundrite! Keď budete mať pekné postavy budete šťastný." pochopili že dostali trest a tak si ho aj splnili. Chalani sa uškŕňali ale zároveň gánili na Lea s ktorým sme si po mojom miňi preslove vymenili pobavené face. ,,Lahnúť na chrbát, ruky vystrieť pozdĺž tela a zdvíhame nohy. Jeden.......dva."
Prvá, žijú vôbec?
Druhá, ešte sa hýbu.
Tretia, niektorý sú na odpadnutie.
,,Predposledný cvik. Lahnite si nohy si pokrčte v kolenách a jednu zdvihnúť do vzduchu. A dvíhame panvu. Potom si prestriedate nohy."
Prvá,zvládajú to.
Druhá, fuj ako keby ich kyblom vody obliali.
Tretia, bohužiaľ to nieje voda. Bléé.
,,Super. Posledný. Kľaknite si, sadnite na nohy a ľahnite na chrbát. Následne sa zdvihnite a zasa si ľahnite desať krát zopakujete." urobili to a ledva sa postavili na nohy keď ich učiteľ vyzval že sa ide hrať vybika. Do konca tretej hodiny sme hrali vybiku. Trafila som Alexa do hlavy. Spýtala som sa ho či je v pohode až keď som sa dosmiala. On len oduto povedal 'som, nechaj tak'. Snažil sa ma trafiť no neúspešne. Leo mi nahral a ja som znova trafila Alexa ale teraz medzi nohy. Všetci sa šúlali smiechom. A keď sme videli ako komicky poskakuje po telocvičny a skučí smiali sme sa ešte viac.
...
Štvrtá hodina bola slovina. Vlieklo sa to neuveriteľne moc.
Piata hodina bola matika. Ooooo môj bože. Ide to jak slimák.
Šiesta hodina bola chémia. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck.
Siedma hodina. Anglina. Už len čakám na zvonček. Hypnotizujem hodinky a Leo sa na mne dobre udrbáva. Štuchla som ho lakťom do rebra. Pošúchal si boľavé miesto a hral nesmierne urazeného. Zazvonilo. Juuu... počkať to len niekto zaklopal. Koplík. ,,Dobrý deň. Môžem si poprosiť slečnu Laru a pána Lea?" ,,Ale iste." usmiala sa angličtinárka. Čo sme viviedli? ,,Slečna Lara a pán Leo ja som sa niečo o vás dozvedel. A...

Ahooj všetci. Neviem či vás to baví. Ďakujem pekne za prvý vote VeilOFlove. Prepáčte že až po takom dllllhom čase som pridala novú časť, bola som odcestovaná na dovolenke a najhoršia správa pre mňa bola že wifi nie je a keď som došla domov nevedela som pokračovať. Už to mám napísané v zošite takže novú časť budem pridávať každé dva tri môôžno štyri dni. Dúfam že sa páči. Potešila by ma aj niaka ta reakcia, či už kritika alebo hoci čo.
PS: hore je obrázok ako asi vyzerá Larina postava.
Bye, bye darling.
Nikol❤

Vždy zlomená, teraz NIE!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang